eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych
Numer ogłoszenia: 205442 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z materiałami dydaktycznymi, ubezpieczeniem NW. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) wykazu wykonanej min. 1 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 1 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób na kursie przedstawiciel handlowy. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 2 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób na kursie prawa jazdy kategorii B. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 3 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób w zakresie kursu kadry płace zus. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 4 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie obsługi kasy fiskalnej i programu magazynowego. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 5 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie opieki nad dziećmi i osobami starszymi. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 6 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 4 osób w zakresie obsługi koparko - ładowarki. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 7 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób w zakresie usług fryzjerskich. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 8 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób na kursie prawa jazdy kategorii C wraz z kwalifikacją wstępną. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania 9 należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 5 osób na kursie pracownik fizycznych ochrony osób i mienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie - załącznik nr 4.Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty Program kursu - załącznik nr 5 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a)zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, b)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c)ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, d)zmiany ilości osób biorących udział w kursie, e)zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w lit. b)-d), proporcjonalnie o zakres tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. - pt. godz. 8 - 14)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Trzy kroki do aktywności. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu przedstawiciel handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 6 uczestnika w łącznym wymiarze co najmniej 150 godz. szkoleniowych. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikatu zgodnie z rozporządzeniem MEN opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla 6 uczestników przedmiotowego projektu. Kurs musi być zrealizowany na zasadach i w miejscach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia i praktyczne - Pułtusk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu kadry płace zus dla 6 uczestników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu kadry płace zus dla 6 uczestników. Program szkolenia obejmujący min. 150 godzin szkoleniowych, w tym min. 50 godzin praktyki. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikat opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej z programem magazynowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Opis przedmiotu zamówienia: przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 4 uczestnika w łącznym wymiarze co najmniej 150 godz. szkoleniowych podzielonych na część teoretyczną oraz część praktyczną (min. 120 godzin). Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikat zgodnie z rozporządzeniem MEN opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu opiekun dziecięcy i osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 3 uczestnika w łącznym wymiarze co najmniej 120 godz. szkoleniowych. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikat zgodnie z rozporządzeniem MEN opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Opis przedmiotu zamówienia: 1) przeprowadzenie obowiązkowych badań medycznych orzekających o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki; 2) przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 6 uczestników w łącznym wymiarze co najmniej 202 godz. szkoleniowych* podzielonych na część teoretyczną (min. 116 godz.) oraz indywidualną część praktyczną (nie mniej niż 86 godzin); szkolenie powinno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzaniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). 3) Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów 4) szkolenie musi zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i wydaniem w przypadku pozytywnego wyniku egzaminu książeczki operatora. Ponadto Wykonawca kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikat o ukończeniu kursu opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu fryzjer z elementami wizażu i stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 4 uczestników w łącznym wymiarze 150 godz. szkoleniowych podzielonych na część teoretyczną oraz część praktyczną (min. 120 godzin). Program kursu powinien zawierać bloki tematyczne m.in.: pielęgnacja włosów, strzyżenie i czesanie na szczotkę, trwała ondulacja, farbowanie, balejaż , wizaż- analiza kolorystyczna i stylizacji fryzur, fryzury okolicznościowe, makijaż i stylizacja (makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, karnawałowy), pielęgnacja kończyn górnych, pielęgnacja kończyn dolnych (choroby i budowa paznokci, masaż dłoni i stóp, przedłużanie paznokci metodą akrylową, przedłużanie paznokci metodą żelową, elementy zdobnictwa). Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfiakt zgodnie z rozporządzeniem MEN opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C oraz kwalifikacji wstępnej dla 2 uczestników przedmiotowego projektu. Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia teoretyczne - Pułtusk, zajęcia praktyczne - Województwo Mazowieckie. Wykonawca skieruje uczestników kursu na obowiązkowe badania lekarskie, psychotechniczne i opłaci ich koszt. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom kursu pierwsze podejście do egzaminu państwowego (część teoretyczną i praktyczną). Wykonawca kursu po pozytywnym ukończeniu kursu wyda jego uczestnikom zaświadczenie/certyfikat opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu pracownik fizyczny ochrony osób i mienia z licencją I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowego kursu dla 7 uczestników. Program szkolenia powinien zawierać min. 245 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w czasie trwania kursu: każdego dnia trwania kursu dwudaniowy obiad, poczęstunek kawowy oraz stały dostęp do napojów. Program szkolenia powinien kończyć się zaświadczeniem/certyfikatem ukończenia kursu uprawniającym do zdawania egzaminu na licencję I stopnia które musi być opatrzone logo POKL i EFS oraz informacją o współfinansowaniu kursu w ramach projektu pt. Trzy kroki do aktywności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku.Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.