eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Scena Obozisko ul.Śniadeckich 2, 26-600 Radom

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Radom: Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Scena Obozisko ul.Śniadeckich 2, 26-600 Radom
Numer ogłoszenia: 205422 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158948 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury "Amfiteatr", ul. Parkowa 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3642968, faks 048 3642968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Scena Obozisko ul.Śniadeckich 2, 26-600 Radom.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Scena Obozisko ul.Śniadeckich 2, 26-600 Radom Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą BSO na pow. ok. 720 m2 (w tym docieplenie ościeży),styropianem o gr. 12 cm i wsp. przew. <=0,035 i otynkowanie tynkami akrylowymi dekoracyjnymi zgodnie z częścią termomodernizacyjną załączonego projektu Przebudowa i rozbudowa obiektu Scena Obozisko. -Wymianę stolarki drzwiowej 2 szt. na nowe o współczynniku przenikania ciepła dla całych drzwi Uw <= 1,7 W/m2K), -Docieplenie stropodachu niewentylowanego płytami wełny mineralnej skalnej o gr.15 cm po wierzchu na powierzchni ok.485 m2 i pokrycie papą termozgrzewalną z wykonaniem nowych obróbek blacharskich i orynnowienia. -Montaż nowej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją oraz instalacji schładzającej opartej na trzech klimatyzatorach typu Split. -Wymianę instalacji centralnego ogrzewania składającej się z 34 szt. grzejników wraz z armaturą regulacyjną oraz budowa instalacji ciepła technologicznego do zasilania nagrzewnicy wentylacyjnej. Dopuszcza się, inny niż w projekcie, system orurowania instalacji c.o. z wykonaniem inwentaryzacji projektowej powykonawczej. -Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanej z węzła cieplnego MSC i wspomaganej baterią 2 szt. paneli słonecznych. Do realizacji orurowanie rozprowadzenia cwu z węzła do punktów odbioru. -Wymiana opraw oświetleniowych i żarówek w budynku na energooszczędne typu LED w ilości 71 szt., -Prace ogólnobudowlane towarzyszące. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie realizacji prac, a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna dotycząca docieplenia ścian, stropodachu ,c.o. i cwu są wykonane dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w 3 pkt SIWZ oraz przedmiarze robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: -organizacja i zabezpieczenie placu budowy, -uporządkowanie terenu po budowie, -likwidacja placu budowy, -Wykonawca zobowiązany jest (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) do opracowania, wykonania, dostawy i montażu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablic (informacyjnej i pamiątkowej), na zasadach określonych w załączniku do SIWZ (Wymagania dot. tablic), oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. UWAGA: Gwarancja dot. całego przedmiotu zamówienia w tym również źródeł światła...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTBUD Artur Maniak, Jastrzębia 118 m.10, 26-631 Jastrzębia, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259342,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 239700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 376380,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.