eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-04

Kraków: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2.
Numer ogłoszenia: 204835 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183313 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wymianę (demontaż wraz z dostawą i montażem nowych okien wraz parapetami) istniejącej stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, 31-503 Kraków zgodnie z dokumentacją projektową i dostosowaniem stolarki do wymogów dla szpitali pediatrycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012.739). Roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia są realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Województwo Małopolskie i jest częścią zadania pn.Wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania poddasza i nadbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie (działka nr 5 obr. 51 - Śródmieście), wraz z budową zewnętrznego szybu windowego, budową tunelu podziemnego, przebudowa ramp zewnętrznych oraz przebudową i budową wewnętrznych instalacji: elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o.), wentylacji oraz gazów medycznych oraz odtworzenia dwóch pomieszczeń piwnic z przeznaczeniem na wentylatornię, kategoria obiektu: XI, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, opracowanym przez Kontrapunkt V- Projekt Zespół Projektowo Inwestycyjny, ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków i na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 2851/08 z dnia 12 grudnia 2008 r. oraz pozwoleniem nr 767/08 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia został wskazany w: 3.3.1. dokumentacji projektowej pn. Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.2. Programie prac konserwatorskich, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.4. Informacji BIOZ stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.5. Przedmiarach robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1B do SIWZ. 3.4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3.5. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. części budynku szpitala demontażu starych okien i montażu nowych trójwarstwowych z drewna klejonego (kwatera zewnętrzna) i jednowarstwowa kwatera wewnętrzna w raz z parapetami, z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien, w szczególności prace obejmują: 3.5.1. demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych; 3.5.2. transport nowych okien i parapetów drewnianych; 3.5.3. wywóz elementów demontowanych, w tym wywóz i utylizacja gruzu; 3.5.4. wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami i klamkami z zamkiem na klucz do okien znajdujących się na oddziałach dziecięcych; 3.5.5. wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; 3.5.6 zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; 3.5.7. zabezpieczenie terenu budowy; i oznakowanie miejsca robót we własnym zakresie, 3.5.8. wykonanie planu BIOZ 3.5.9. wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. Szklenie szybami określonymi przez Projektanta. Zawiasy i klamki należy wykonać w kolorze mosiężnym starego złota lub w innym ustalonym z Zamawiającym. 3.5.1. zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, o którym mowa w pkt 3.3.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.7. Z uwagi, że budynek przy ul. Strzeleckiej 2 jest częścią składową Układu Urbanistycznego Wesołej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr Zabytków pod nr A-592 z dnia 31.12.1976 r., prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków. 3.7.1. W czasie planowania, organizacji, realizacji i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: w budynku prowadzona jest działalność świadczenia usług medycznych - czynny Szpital. Wykonawca zobowiązany jest zatem do wykonywania wszystkich prac w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie obiektu budowlanego, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem robót: 3.7.2. w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności: dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty 3.7.3. budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia. Dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi na charakter obiektu (brak dostępu do wszystkich pomieszczeń jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i hospitalizowanych pacjentów. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywać będzie roboty będą udostępniane w zależności od ilości pacjentów po wcześniejszym 3 dniowym ustaleniu z Zamawiającym terminu dotyczącego wymiany poszczególnych okien. Harmonogram uzgodniony z Zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty; 3.7.4. prace mogą być realizowane wyłącznie w godzinach ustalonych z Zamawiającym; 3.7.5. Wykonawca powinien mieć na uwadze wszelkie instalacje istniejące w budynku; 3.7.6. Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji robót do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 3.7.7. gruz, materiały, urządzenia itp. pochodzące z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości szpitala i utylizować; 3.7.8. miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na terenie nieruchomości i powierzchni sąsiadujących; 3.7.9. Zamawiający nie zabezpiecza terenu do zorganizowania zaplecza budowy. 3.7.10. Zakres robót obejmuje pełny zakres do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym: 3.7.10.1. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a. demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych; b. transport nowych okien i parapetów drewnianych; c. wywóz elementów demontowanych, wywóz i utylizacja gruzu; d. wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien; e. wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; f. zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; g. zabezpieczenie terenu budowy; h. wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ: Projekt architektury (część) Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście- stanowiący załącznik nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty ogólnobudowlane Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2. Wytyczne do informacji BIOZ Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1B Pozwolenie nr 767/08 z dnia 6.11.2008 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - stanowiący załącznik nr 2. Pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa Decyzja nr 2851 08 z dnia 12.12.2008 r. - stanowiący załącznik nr 2. 3.7.10.2. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów, norm i wytycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8. Wymagany okres gwarancji. 3.8.1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, nie krótszej niż trzy lata. 3.8.2. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. 3.9. Zaleca się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca robót (po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji), w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.21.12 - 45.42.21.12 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków przyznanych przez Województwo Małopolskie oraz środków własnych Zamawiającego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kołodziejczyk Janusz OKNA-KOŁODZIEJCZYK, ul. Mastalerze 33F, Tylmanowa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214818,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294810,66

  • Oferta z najniższą ceną: 294810,66 / Oferta z najwyższą ceną: 375503,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.