eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Kraków: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2
Numer ogłoszenia: 183313 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika , ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, faks 012 4213765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wymianę (demontaż wraz z dostawą i montażem nowych okien wraz parapetami) istniejącej stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, 31-503 Kraków zgodnie z dokumentacją projektową i dostosowaniem stolarki do wymogów dla szpitali pediatrycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012.739). Roboty budowlane, objęte przedmiotem zamówienia są realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Województwo Małopolskie i jest częścią zadania pn.Wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania poddasza i nadbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2 w Krakowie (działka nr 5 obr. 51 - Śródmieście), wraz z budową zewnętrznego szybu windowego, budową tunelu podziemnego, przebudowa ramp zewnętrznych oraz przebudową i budową wewnętrznych instalacji: elektrycznych, sanitarnych (wod-kan, c.o.), wentylacji oraz gazów medycznych oraz odtworzenia dwóch pomieszczeń piwnic z przeznaczeniem na wentylatornię, kategoria obiektu: XI, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, opracowanym przez Kontrapunkt V- Projekt Zespół Projektowo Inwestycyjny, ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków i na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 2851/08 z dnia 12 grudnia 2008 r. oraz pozwoleniem nr 767/08 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia został wskazany w: 3.3.1. dokumentacji projektowej pn. Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.2. Programie prac konserwatorskich, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.3. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.4. Informacji BIOZ stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3.5. Przedmiarach robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1B do SIWZ. 3.4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z należytą starannością oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3.5. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie w ww. części budynku szpitala demontażu starych okien i montażu nowych trójwarstwowych z drewna klejonego (kwatera zewnętrzna) i jednowarstwowa kwatera wewnętrzna w raz z parapetami, z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien, w szczególności prace obejmują: 3.5.1. demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych; 3.5.2. transport nowych okien i parapetów drewnianych; 3.5.3. wywóz elementów demontowanych, w tym wywóz i utylizacja gruzu; 3.5.4. wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami i klamkami z zamkiem na klucz do okien znajdujących się na oddziałach dziecięcych; 3.5.5. wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; 3.5.6 zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; 3.5.7. zabezpieczenie terenu budowy; i oznakowanie miejsca robót we własnym zakresie, 3.5.8. wykonanie planu BIOZ 3.5.9. wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. Szklenie szybami określonymi przez Projektanta. Zawiasy i klamki należy wykonać w kolorze mosiężnym starego złota lub w innym ustalonym z Zamawiającym. 3.5.1. zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany, o którym mowa w pkt 3.3.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.7. Z uwagi, że budynek przy ul. Strzeleckiej 2 jest częścią składową Układu Urbanistycznego Wesołej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr Zabytków pod nr A-592 z dnia 31.12.1976 r., prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków. 3.7.1. W czasie planowania, organizacji, realizacji i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i specyfiki obecnego sposobu użytkowania: w budynku prowadzona jest działalność świadczenia usług medycznych - czynny Szpital. Wykonawca zobowiązany jest zatem do wykonywania wszystkich prac w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie obiektu budowlanego, zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem robót: 3.7.2. w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym harmonogram robót z uwzględnieniem warunków realizacji w szczególności: dostępności obiektu w dni tygodnia od poniedziałku do soboty 3.7.3. budynek będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia. Dostępność obiektu będzie utrudniona z uwagi na charakter obiektu (brak dostępu do wszystkich pomieszczeń jednocześnie), który przez okres wykonywania robót będzie czynny wobec osób pracujących i hospitalizowanych pacjentów. Pomieszczania w których Wykonawca wykonywać będzie roboty będą udostępniane w zależności od ilości pacjentów po wcześniejszym 3 dniowym ustaleniu z Zamawiającym terminu dotyczącego wymiany poszczególnych okien. Harmonogram uzgodniony z Zamawiającym ma zawierać co najmniej informacje w jakich dniach, godzinach i w jakich pomieszczeniach wykonywane będą roboty; 3.7.4. prace mogą być realizowane wyłącznie w godzinach ustalonych z Zamawiającym; 3.7.5. Wykonawca powinien mieć na uwadze wszelkie instalacje istniejące w budynku; 3.7.6. Wykonawca jest zobowiązany, przy realizacji robót do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 3.7.7. gruz, materiały, urządzenia itp. pochodzące z rozbiórki Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości szpitala i utylizować; 3.7.8. miejsce prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed roznoszeniem się pyłu i kurzu na terenie nieruchomości i powierzchni sąsiadujących; 3.7.9. Zamawiający nie zabezpiecza terenu do zorganizowania zaplecza budowy. 3.7.10. Zakres robót obejmuje pełny zakres do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym: 3.7.10.1. Roboty budowlane obejmują w szczególności: a. demontaż istniejących okien drewnianych, parapetów wewnętrznych; b. transport nowych okien i parapetów drewnianych; c. wywóz elementów demontowanych, wywóz i utylizacja gruzu; d. wykonanie i montaż nowych okien drewnianych z parapetami z zachowaniem kształtu i podziału istniejących okien; e. wykonanie szpalet w związku z wymianą okien; f. zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem; g. zabezpieczenie terenu budowy; h. wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ: Projekt architektury (część) Projekt przebudowy (modernizacji i nadbudowy) Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, działka nr 5, obr. 51 Śródmieście- stanowiący załącznik nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty ogólnobudowlane Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2. Wytyczne do informacji BIOZ Wymiana stolarki okiennej na elewacji zachodniej budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków - stanowiący załącznik nr 2. Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1B Pozwolenie nr 767/08 z dnia 6.11.2008 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - stanowiący załącznik nr 2. Pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa Decyzja nr 2851 08 z dnia 12.12.2008 r. - stanowiący załącznik nr 2. 3.7.10.2. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne oraz inne regulacje prawne i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z prowadzonymi robotami i jest w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych przepisów, norm i wytycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8. Wymagany okres gwarancji. 3.8.1. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, nie krótszej niż trzy lata. 3.8.2. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. 3.9. Zaleca się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca robót (po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji), w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 18.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.21.12 - 45.42.21.12 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał(czyli doprowadzili do wystawienia protokołu odbioru końcowego bez uwag lub równoważnego dokumentu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane, zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie rekonstrukcji (wymiany) stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedna (1) ww. robota zrealizowana w czynnym obiekcie służby zdrowia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej:co najmniej: a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) jedną osobą z minimum 2-letnim doświadczeniem w zakresie remontu zabytków nieruchomych oraz posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987). Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązkiem wykonawcy jest wskazanie w wykazie wszystkich robót obejmujące swym zakresem wykonanie rekonstrukcji (wymiany) stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedna (1) ww. robota zrealizowana w czynnym obiekcie służby zdrowia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Reguluje paragraf 20 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Biuro Dyrekcji Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31 - 503 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków przyznanych przez Województwo Małopolskie oraz środków własnych Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.