eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup usługi ubezpieczeniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Poznań: Zakup usługi ubezpieczeniowej
Numer ogłoszenia: 204761 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, faks 061 8672521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rckik.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi ubezpieczeniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A 1/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk 2/ sprzętu elektronicznego 3/ odpowiedzialność cywilnej z tytułu posiadania lub użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w następstwie których ubezpieczony zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonej szkody osobowej lub szkody rzeczowej. Część B 1/ ubezpieczenia pojazdów w zakresie: a/odpowiedzialność cywilna posiadacza pojazdu mechanicznego, tj.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilna posiadacza pojazdu mechanicznego za szkody powstałe w związku z ruchem tego pojazdu, zgodnie z ustawą, z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej oraz ustawą z 22 mają 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Komunikacyjnym. Ochrona będzie obejmowała także szkody wyrządzone na terytorium Unii Europejskiej. b/ ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia(autocasco) tj. c/ następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów d/ assisatance (tzw. car assistance).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.22.20 - Usługi ubezpieczenia medycznego 66.51.32.00 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferty na wykonanie zamówienia mogą składać Wykonawcy, którzy: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej /Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm./ w zakresie nie mniejszym niż opisany w SIWZ. b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 i 2 ustawy/ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz nr 1, Załącznik Nr 4, Załącznik Nr 5, projekt umowy /załączniki do SIWZ/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: a/ Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, b/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert/,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań pok. 108.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań pok. 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych dla - CZĘŚĆ A - oferta obejmie ubezpieczenia określone w Załączniku Nr 1, 3 - CZĘŚĆ B - oferta obejmie ubezpieczenie określone w Załączniku Nr 2, 2a, 2b 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 5.Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania wykonawców. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A 1/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk 2/ sprzętu elektronicznego 3/ odpowiedzialność cywilnej z tytułu posiadania lub użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w następstwie których ubezpieczony zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonej szkody osobowej lub szkody rzeczowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.22.20-0, 66.51.32.00-1, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.65.00-5, 66.51.93.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B 1/ ubezpieczenia pojazdów w zakresie: a/odpowiedzialność cywilna posiadacza pojazdu mechanicznego, tj.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilna posiadacza pojazdu mechanicznego za szkody powstałe w związku z ruchem tego pojazdu, zgodnie z ustawą, z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej oraz ustawą z 22 mają 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Komunikacyjnym. Ochrona będzie obejmowała także szkody wyrządzone na terytorium Unii Europejskiej. b/ ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia(autocasco) tj. c/ następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów d/ assisatance (tzw. car assistance).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.93.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.