eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska › Organizacja obozu letniego dla dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Płaska: Organizacja obozu letniego dla dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 204618 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płaska , Płaska 53, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, tel. 087 6439080, faks 087 6439081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu letniego dla dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację obozu letniego dla dzieci i młodzieży. Ilość uczestników: 65 uczniów szkół gimnazjalnych oraz VI klasy podstawowej (w wieku 13-16 lat), w tym: z Gminy Płaska - 45 osób, z Gminy Krasnopol - 10 osób, z Gminy Puńsk - 10 osób. Wykonanie zamówienia winno nastąpić w wymaganym okresie daty obozu tj. od 08.08 do 16.08.2010 r. Przyjazd uczestników obozu w dniu: 08.08.2010 r. w godzinach popołudniowych od 15:00 do 18:00, wyjazd 16.08.2010 r. w godzinach przedpołudniowych 10:00 - 12:00. Czas trwania obozu: 7 pełnych dni. Płatność po zakończeniu obozu w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury. 3. Miejsce realizacji zamówienia - teren Gminy Płaska. 4. Obowiązki Wykonawcy zamówienia. Cena obejmuje zapewnienie uczestnikom obozu: zakwaterowania (miejsca noclegowe) w miejscu zapewniającym dostęp do jeziora, całodziennego wyżywienia, bazy treningowej oraz opieki wychowawczą i trenerskiej. Wykonawca musi zabezpieczyć także dostęp do sali gimnastycznej, sali treningowej z zapleczem OSP oraz co najmniej 2 opiekunów władających językiem polskim i litewskim. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom obozu letniego: 1) zakwaterowania a. w obiekcie ze stołówką na min. 65 osób oraz dużą świetlicą - wyposażoną w minimum w sprzęt RTV i dyskotekowy; b. budynki , domki lub pawilony usytuowane na terenie ogrodzonym, oświetlonym, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego (np.: boisko do gry w piłkę nożną, siatkówkę stół do tenisa stołowego ( wraz z niezbędnym sprzętem: piłki do piłki nożnej, siatkówki rakietki do ping ponga), miejsce na ognisko; c. pokoje wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie dla uczestnika/uczestniczki obozu, pokoje bez łóżek piętrowych; d. łazienki ( w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy obozu) wyposażone w WC, umywalki oraz stanowiska prysznicowe z ciepłą i zimną wodą; Sale, pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste; Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zakwaterowani byli razem z opiekunem, w tym samym budynku. 2) transportu a. Wykonawca zapewni transport uczestnikom obozu z miejsca obozu na wycieczki, własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami. W dniu wyjazdu Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Policji w celu sprawdzenia stanu technicznego autokaru. b) transport uczestników obozu do miejsca obozu i z powrotem zapewniają samorządy Puńsk, Kransopol, Płaska. 3) wyżywienia : a. minimum 3 posiłków dziennie, w tym: - śniadania - obiadu ( I i II danie oraz deser) - kolacji, do każdego posiłku napoje (do wyboru uczestnika): herbata, zimny napój. Wykonawca powinien zapewnić nieograniczony dostęp do napojów. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu oraz ostatnim w dniu wyjazdu będzie obiad. Wykonawca zapewni suchy prowiant na czas wycieczek. 4) ubezpieczenia ; a. na czas przejazdu, pobytu, wycieczek; b. obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC; Uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. 5) opieki medycznej; Wykonawca zapewni całodobową opiekę pielęgniarską na terenie ośrodka, w miejscu pobytu oraz zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych, opiekę lekarską polegająca na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienie uczestnika do przychodni bezpłatnym transportem. 6) kadry pedagogicznej: - minimum 1 opiekun na 15-stu uczestników obozu, 1 kierownik na turnus obozu. Osoby te powinny posiadać kwalifikacje i umiejętności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). - 4 opiekunów, w tym 2 osoby (opiekun i opiekunka) posługujących się językiem litewskim i polskim. 7) programu zajęć: a. Wykonawca powinien opracować program zajęć na czas pogody i niepogody; b. program zajęć powinien uwzględniać , co najmniej: - opracowanie programu rekreacyjno-edukacyjnego; - organizacje zajęć edukacyjnych o tematyce ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej; - organizacja zajęć edukacyjnych z ratownictwa wodnego, - organizacje ogniska; - organizacja spływu kajakowego, - organizacja gry paintball, - organizacje pieszych wycieczek; - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych; - inne zaplanowane przez opiekunów zajęcia zgodne z potrzebami uczestników obozu oraz celami wychowawczymi. 8) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z organizacji obozu letniego, w tym: - listy uczestników obozu; - dokumentacji fotograficznej w formie papierowej i elektronicznej. Informacje dodatkowe: Obóz letni należy zorganizować zgodnie z: a. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57, poz. 358 z późn.zm.); b. Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.); c. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 5 osób, w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie dla kierownika obozu, stosowane do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.); b) co najmniej 4 osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie dla wychowawców, stosowanie do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowany wzór umowy (stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-plaska.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Płaska Płaska 53, 16 - 326 Płaska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Płaska Płaska 53, 16 - 326 Płaska sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia w ramach projektu Nr LT - PL / 083 Rozwój działań połączonych służb ratownictwa i ochrony przeciwpożarowej na pograniczu polsko - litewskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Litwa 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.