eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Modernizacja i rozbudowa telewizji przemysłowej i systemu alarmowego Galaxy 512. Znak postępowaniaZP/PN-U/09/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Złocieniec: Modernizacja i rozbudowa telewizji przemysłowej i systemu alarmowego Galaxy 512. Znak postępowania: ZP/PN-U/09/2007
Numer ogłoszenia: 204521 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12dz.mil.pl/2bz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa telewizji przemysłowej i systemu alarmowego Galaxy 512. Znak postępowania: ZP/PN-U/09/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa telewizji przemysłowej i systemu alarmowego Galaxy 512, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót (załącznik Nr 7 do SIWZ), o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wymagania taktyczno - techniczne: A. Kamery szybkoobrotowe zewnętrzne z obudową i grzałką (szt. - 2): 1) Kamera zewnętrzna szybkoobrotowa dualna powinna być umieszczona na wysięgniku przymocowanym do istniejącego słupa oświetleniowego, sterowana przez istniejącą klawiaturę systemową NV KBD60 (wersja 2.15) 2) Kamery należy podłączyć okablowaniem prowadzonym w ziemi i istniejącej kanalizacji telekomunikacyjnej 3) Kamera ma być dualna kolor/cz-b, dzień/noc, zoom: min. 18x optyczny, automatyczny i mechaniczny filtr podczerwieni, rozdzielczość pozioma obrazu - min. 560 TVL, detekcja ruchu, czułość min. kolor 0,5 lx (1/50 s),cz-b 0,002 lx (2/3s) 4) Kamera powinna pracować jako kamera obserwacyjna wyposażona w głowicę obrotową, pozwalająca na automatyczną zmianę jej pola widzenia poprzez pulpit sterujący NV KBD60 znajdujący się w centrum nadzoru 5) Kamera musi być zainstalowana w obudowie zewnętrznej wyposażonej w termostat i grzałkę 6) Obiektyw kamery musi być wyposażony w przysłonę automatyczną i ręczną 7) Menu musi być w języku polskim. B. Kamery stacjonarne zewnętrzne z obudową i grzałką (szt.- 6): 1)Kamera stacjonarna kolor, dualna (dzień/noc) sterowana przez istniejącą klawiaturę systemową NV KBD60 (wersja 2.15), wyposażona w mechaniczny filtr podczerwieni, rozdzielczość pozioma min. 560 TVL, czułość min. 0,003 lx/F=1.2, z funkcją poprawiającą jakość obrazu dla różnych poziomów oświetlenia, min. zoom: 12 x cyfrowy, cyfrowa stabilizacja obrazu, zasilanie: 12 VDC/24 VAC, 230 VAC C. Przewody: 1) Przewody do transmisji danych prowadzone w kanalizacji telekomunikacyjnej i w ziemi winny być zabezpieczone żelem D. Czujki: 1) Czujki ruchu pasywnej podczerwieni klasy S z antymaskingiem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.23.20 - Instalowanie telewizji napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy, 3) spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji: Wykonawcy przystępujący do przetargu powinni spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami), Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) i wydanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń oraz powinni posiadać: 1.ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 2.stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji montażu i projektowania telewizji przemysłowej i systemów alarmowych SA-4; 3.poświadczenia bezpieczeństwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum POUFNE; 4.kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych; 5.pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, 6.instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4; 7.certyfikaty, świadectwa kwalifikacyjne, dokumentację rozruchową i licencje na urządzenia alarmowe i programy, które zostaną zamontowane w systemie telewizji przemysłowej i systemie alarmowym; 8.wykaz wykonanych przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie inwestycji w obiektach związanych z obronnością i bezpieczeństwem państwa, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Ważną koncesję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (kopia aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji). 5. Stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji montażu i projektowania telewizji przemysłowej i systemów alarmowych SA-4 6. Poświadczenia bezpieczeństwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych o klauzuli minimum POUFNE. 7. Certyfikaty, świadectwa kwalifikacyjne, dokumentację rozruchową i licencje na urządzenia alarmowe i programy, które zostaną zamontowane w systemie telewizji przemysłowej i systemie alarmowym. 8. Oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych. 9. Oświadczenie, że Wykonawca posiada pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego i posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego minimum POUFNE . 10. Oświadczenie, że Wykonawca posiada instalatorów i projektantów spełniających wymagania określone w art. 28 i 29 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie instalowania i projektowania systemów alarmowych klasy SA-4. 11. Sporządzony i dołączony do oferty kosztorys ofertowy. 12. Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY B).Załącznik Nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp C).Załącznik Nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu D). Załącznik Nr 4 do SIWZ - Imienną listę stałej ekipy montażystów i projektantów, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli minimum POUFNE, oraz kopie licencji pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego SA-4 E). Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - inwestycji w obiektach związanych z obronnością i bezpieczeństwem państwa, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług). F). Załącznik Nr 6 do SIWZ -OŚWIADCZENIE o wyrażeniu zgody na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym przez Służby Dyżurne Zamawiającego i Służbę Kontrwywiadu Wojskowego w trakcie wykonywania przez Wykonawcę usług będących przedmiotem zamówienia oraz zobowiązaniu się do zachowania w tajemnicy wszelkich wiadomości uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 13.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14a i 14b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 14a i 14b. 15. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII w punktach 1, 2, 3, 12C; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII w punktach 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12A, 12B, 12D, 12E, 12F. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12dz.mil.pl/2bz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesłany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696, budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00 - 15.00 w dni robocze..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (kancelaria Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.