eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › wykonanie instalacji klimatyzacji budynku Urzędu Gminy Czerwonak - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Czerwonak: wykonanie instalacji klimatyzacji budynku Urzędu Gminy Czerwonak - II etap
Numer ogłoszenia: 204477 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 136426 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, fax 061 8120270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji klimatyzacji budynku Urzędu Gminy Czerwonak - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: wykonanie instalacji klimatyzacji budynku Urzędu Gminy Czerwonak - II etap 2)Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza 45.33.12.20-4 Dodatkowe przedmioty Inne instalacje elektryczne 45.31.70.00-2 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.40.00.00-1 4)Przedmiot zamówienia obejmuje montaż instalacji klimatyzacyjnej (chłodzenie i ogrzewanie pompą ciepła) systemu VRF w pomieszczeniach biurowych Urzędu Gminy Czerwonak. 5)Zakres robót obejmuje: 1)przebicie i przekłucie ścian i stropów dla prowadzenia instalacji chłodniczych, kondensatu i elektrycznych, 2)montaż jednostek zewnętrznych na dachu budynku (konstrukcje stalowe zostały zamontowane w ramach etapu I), 3)prowadzenie instalacji chłodniczych, kondensatu i elektrycznych, 4)montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych - zestawy zewnętrzne - 3 szt., zestawy wewnętrzne - 18 szt. plus split - 1 szt. 5)izolacja instalacji, 6)sprawdzenie szczelności instalacji, 7)rozruch układów, 8)prace wykończeniowe (izolacja przejść przez przegrody, maskowanie instalacji, obróbka dekarska) i malarskich. 5)Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od bezusterkowego odbioru końcowego. 6)Informacje dodatkowe: Ilekroć Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4, 45.31.70.00-2, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 360313,7 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SYSTEM PLUS s.c. M. Parzy, B. Żak, ul. 27 Grudnia 27, 63-820 Piaski, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 185665.77
  • Oferta z najniższą ceną: 185665.77 / oferta z najwyższą ceną: 227837.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.