eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Sukcesywna dostawa leków, sprzetu medycznego, materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji dla NZOZ ZUK SA, w opdziale na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Polanica-Zdrój: Sukcesywna dostawa leków, sprzetu medycznego, materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji dla NZOZ ZUK SA, w opdziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 204298 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A., ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica-Zdrój, tel. 074 8680397, 8680211, fax 074 8681663.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosbowa Spółka Skarbu Państwa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków, sprzetu medycznego, materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji dla NZOZ ZUK SA, w opdziale na pakiety.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa leków, sprzetu medycznego, materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji dla NZOZ ZUK SA, w opdziale na pakiety. Wartość zamówienia do 137 000 euro

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pkt 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą, że: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotowego zamówienia; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony i podpisany : formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; formularz cenowy (z wykorzystaniem wzoru); 1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru); 1.3 parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru); 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 koncesja, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, np.: aktualne zezwolenie wydane przez Głównego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; 1.6 oświadczenie potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (z wykorzystaniem wzoru); 1.7 dokument potwierdzający należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na sukcesywnej dostawie leków, sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji, realizowanej przez okres 12 miesięcy, odpowiadającej wartością dostawie stanowiącej przedmiot obecnego zamówienia, z podaniem informacji (z wykorzystaniem wzoru, stanowiącym załącznik nr 7 do oferty) na temat jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. W przypadku składania oferty na poszczególne pakiety, referencje dotyczyć mogą zrealizowanych zamówień o wartości odpowiadającej wartości pakietu/ ów (z wykorzystaniem wzoru); 1.8. aktualne zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi- jeśli dotyczy lub oświadczenie, że zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi wynika z pozwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej (dotyczy wyłącznie oferty składanej dla pakietu I - leki) - załącznik nr 8; 1.9.oświadczenie Wykonawcy o tym, że oferowany asortyment spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania ich w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP oraz o tym, że na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt (z wykorzystaniem wzoru);

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA, ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica Zdrój w Sekcji Kontroli Jakości i Eksploatacji.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA, ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica Zdrój.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet I - dostawa leków.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. termin płatności - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet II - dostawa sprzętu medycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. termin płatności - 10

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet III - dostawa materiałów opatrunkowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. termin płatności - 10

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet IV - dostawa środków do dezynfekcji.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków do dezynfekcji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. termin płatności - 10

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.