eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Liceum tuż przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Jeziorany: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Liceum tuż przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 204293 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu Liceum tuż przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-28-145/12-00 pn: Liceum tuz przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Umiejętności zdobyte na zajęciach dodatkowych, prowadzonych z wykorzystaniem nowoczesnych form nauczania, mają za zadanie przygotować uczestników Projektu do osiągnięcia sukcesu w dalszej drodze edukacyjnej. Zajęcia ukierunkowane są na wyrównanie dysproporcji edukacyjnych uczestników Projektu, jednocześnie przygotowując ich do egzaminu gimnazjalnego. 2.Zakres zamówienia: a.Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć w godzinach pozalekcyjnych w Gimnazjum Zespołu Szkół w Jezioranach, w klasach II i III. b.Zajęcia odbywać się będą grupowo w 4 blokach zajęciowych: - blok jęz. angielski i fizyka - 1 grupa, - blok jęz. angielski i jęz. polski - 1 grupa, - blok jęz. angielski i historia - 1 grupa, - blok jęz. angielski i matematyka - 2 grupy. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie zajęć poradnictwa zawodowego (indywidualnie z każdym z uczestników projektu). Zajęcia odbywały się będą w podziale na poszczególne przedmioty. Podział na poszczególne przedmioty stanowi jednocześnie części zamówienia. c.Zajęcia odbywać się będą w Gimnazjum Zespołu Szkół w Jezioranach, ul. Konopnickiej 13, 11-320 Jeziorany. d.Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane będą na nabycie umiejętności rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego teksu w postaci opisu, pisma, listu, recenzji, rozprawki. Zajęcia kończą się zewnętrznym egzaminem, który sprawdza znajomość języka angielskiego w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. e.Indywidualne poradnictwo zawodowe - zajęcia ukierunkowane na ukazanie możliwości oraz ukierunkowanie uczestników Projektu w dalszej drodze edukacyjnej i zawodowej. Zajęcia prowadzone będą w celu stworzenia karty personalnej, wskazującej predyspozycje, talenty i umiejętności. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: A. CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot język angielski Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 300 godzin (w 5 grupach po 60 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. B. CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot fizyka Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. C. CZĘŚĆ NR 3. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot język polski Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. D. CZĘŚĆ NR 4. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot historia Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. E. CZĘŚĆ NR 5. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot matematyka Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin (w 2 grupach po 40 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. F. CZĘŚĆ NR 6. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w zakresie indywidualnego poradnictwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 120 godzin (indywidualnie po 2 godziny dla każdego uczestnika Projektu). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. UWAGA 1.Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ów w porozumieniu z dyrektorem szkoły. 4.Wymagania kwalifikacyjne oraz wymagania Zamawiającego dotyczące świadczonych usług edukacyjnych: a.Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1)dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2)systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu Wykonawcy, 3)systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi i dyrektorowi szkoły. 4)przekazywanie dyrektorowi szkoły w ostatnim dniu każdego miesiąca zbiorczych informacji dotyczących realizacji zajęć dodatkowych według wzorów przekazywanych przez Koordynatora Projektu, 5)terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6)przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7)prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającymi przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz wytycznymi w zakresie informacji i promocji. b.Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. c.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 4 SIWZ, posiadali odpowiednie kwalifikacje adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej siwz części zamówienia - części od 1 do 6. 6.Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 7.Zaoferowanie usług niezgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje. W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn.zm.). Dla CZĘŚCI 1-5 - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu lub ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia lub świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłbym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. Dla CZĘŚCI 6 - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zawodu nauczyciel - doradca zawodowy o których mowa w §22 ust. 1 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 Nr 50 Poz. 400 z późn. zm.) tj. ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego lub ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje zawodowe. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe, z wykorzystaniem załącznika nr 4 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 5 do siwz. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 6 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: a.Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. b.Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności (niezdolność do realizacji świadczenia w wyniku długotrwałej choroby, wypadku bądź innych zdarzeń losowych), uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadkach: a.Zmiany wysokości składników pochodnych (ZUS i FP) od wynagrodzenia; b.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą. 4.Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, pokój nr 6 i 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Liceum tuż przed NAMI! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 300 godzin (w 5 grupach po 60 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot fizyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot język polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot historia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 40 godzin (w 1 grupie zajęciowej) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć - przedmiot matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 80 godzin (w 2 grupach po 40 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w zakresie indywidualnego poradnictwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 120 godzin (indywidualnie po 2 godziny dla każdego uczestnika Projektu). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z klas II i III w Gimnazjum w Jezioranach, - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników Projektu, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.