eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 204030 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99975 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAŁĄCZNIK NR 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów EKG metodą Holtera - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33120000-0 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Oprogramowanie do badań Holtera EKG TAK 1 szt. 1 Przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym TAK 2 Przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip) TAK 3 Analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym TAK 4 Analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń TAK 5 Automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych TAK 6 Automatyczna analiza odcinka ST TAK 7 Możliwość konfiguracji parametrów analizy TAK 8 Możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia TAK 9 Automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST TAK 10 Baza danych pacjentów i badań TAK 11 Możliwość konfiguracji raportu końcowego TAK 12 Możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin TAK 13 Możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń TAK 14 Możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3 TAK 15 Możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału TAK 16 Natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy) TAK 17 Możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym TAK 18 Możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii TAK 19 Wykrywanie epizodów uniesień odcinka ST z uwzględnieniem nachylenia TAK 20 Analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia TAK 21 Trendy ST w formie wykresów 3D TAK 22 Automatyczna kalibracja TAK 23 Możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu TAK 24 Możliwość bezprzewodowej komunikacji z rejestratorem TAK 25 Archiwizacja danych TAK II Rejestrator EKG holterowski 3-kanałowy 2 szt. TAK 2 szt. 1 Rejestrator cyfrowy TAK 2 Liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3 TAK 3 Czas rejestracji 48 godzin TAK 4 Liczba elektrod max. 7 TAK 5 Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina) TAK 6 Rejestracja bez kompresji danych TAK 7 Przycisk zdarzeń pacjenta TAK 8 Detekcja pików rozrusznika serca TAK 9 Zasilanie z jednej baterii AA 1,5 V TAK 10 Konsola stanu baterii oraz podłączenia elektrod TAK 11 Podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym TAK 12 Zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora TAK 13 Sygnalizacja stanu aktywności rejestratora TAK 14 Masa max. 135 gram TAK 15 Możliwość analizy zapisu rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania analizatora Holtera EKG z roku 2002 firmy Aspel. TAK III Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 2. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aspel S.A, os. H.Sienkiewicza, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8643,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.