eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoty › Dostawa i montaż urządzeń sezonowego składanego lodowiska pn.Biały Orlik w Płotach przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 72-310 Płoty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Płoty: Dostawa i montaż urządzeń sezonowego składanego lodowiska pn.: Biały Orlik w Płotach przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 72-310 Płoty
Numer ogłoszenia: 20401 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300515 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń sezonowego składanego lodowiska pn.: Biały Orlik w Płotach przy Szkole Podstawowej nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 72-310 Płoty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i demontaż (po sezonie) fabrycznie nowego lodowiska składanego obejmującego agregat chłodniczy, system zamrażania tafli lodowiska w systemie rur aluminiowych, bandy, chodniki gumowe, frez ręczny do pielęgnacji tafli lodowiska, system nagłośnienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż składanego systemu do zamrażania tafli lodu w technologii rur aluminiowych (w ilości zapewniającej uzyskanie lodowiska o wym. 28m x 17m), 2) napełnienie instalacji chłodzącej taflę lodowiska roztworem glikolu etylenowego min. 35%-owym w ilości wymaganej do napełnienia instalacji wraz z dostarczeniem pojemników do jego magazynowania oraz przenośną pompą do wypompowania glikolu z układu do pojemników 3) dostawę agregatu chłodniczego o mocy 130 kW (moc chłodzenia) oraz przyłączenie go do sieci energetycznej, 4) sporządzenia dokumentacji technicznej wraz z protokołami badań elektrycznej instalacji odbiorczej i ochronnej w zakresie niezbędnym do zgłoszenia do odbioru oraz przyłączenia elektrycznej instalacji odbiorczej do sieci w ENEA Operator, 5) dostawę chodników gumowych o długości 100 m (min szer. 1,00 mb), o gr. min 5 mm do chodzenia na łyżwach, powierzchnia ryflowana, 6) dostawę frezu ręcznego (spalinowego) do pielęgnacji tafli lodowiska, 7) dokonanie pierwszego montażu lodowiska wraz z wytworzeniem tafli lodu min. 5 cm oraz pierwszy demontaż lodowiska po sezonie, 8) dostarczenie nagłośnienia lodowiska - zestaw głośników 4 szt. o mocy 20W/100V każdy, uchwyty pod głośniki (mocowane np. do band), wzmacniacz z mikserem 100W/100V, mikrofony bezprzewodowe (2 szt.) z bazą, kompletnym oprzewodowaniem (z osłonami i mocowaniem), 9) dostawę i montaż band okalających wys. 1,2 m, konstrukcja ze stali ocynkowanej ogniowo, z wypełnieniem z płyt HDPE o grubości min. 8 mm (w tym 2 furtki i brama wjazdowa szer. 4 m), 10) dostawę instrukcji użytkowania, montażu i demontażu lodowiska, 11) przeszkolenie przyszłego użytkownika z zakresu montażu i demontażu lodowiska i pielęgnacji tafli lodu, 12) serwis lodowiska i urządzeń w okresie udzielonej gwarancji jakości - polegający na zapewnieniu glikolu w niezbędnej ilości do uzupełnienia instalacji, uzupełnienia po demontażu, w przypadku wystąpienia wycieków(nie związanych z niewłaściwym użytkowaniem), usuwania nieszczelności systemu chłodniczego (wymiana wadliwego elementu), usuwaniu wad dostarczonego sprzętu (w tym agregatu, frezu ręcznego, nagłośnienia lodowiska, band), które nie są związane z niewłaściwym użytkowaniem. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 45.33.12.31 - Instalowanie urządzeń mrożących 19.51.00.00 - Produkty z gumy 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 24.32.23.10 - Glikol etylenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: inwestycja jest dofinansowywana w ramach rządowego programu Biały Orlik.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HEFAL Serwis S.A., ul. Marklowicka 30 a, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449713,83

  • Oferta z najniższą ceną: 449713,83 / Oferta z najwyższą ceną: 585000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.