eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-11

Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach
Numer ogłoszenia: 203942 - 2010; data zamieszczenia: 11.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii im. gen. Karola Kaczkowskiego , ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6853185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wihe.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz Zamawiający podzielił zamówienie na części - 8 pakietów, określonych w pkt. IV siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 38.51.00.00-3, 39.71.11.20-6, 33.19.11.10-9, 33.10.00.00-1, 30.21.30.00-5, 42.51.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia n/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Arkusz informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 3 do siwz) dla każdego pakietu oddzielnie 2. Wypełniony Arkusz obliczenia ceny (załącznik nr 4 do siwz) dla każdego pakietu oddzielnie 2. Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o treści ustalonej we wzorze lub parafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do siwz) 3. Pełnomocnictwo dla osoby sporządzającej ofertę, o ile nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych 4. Dokument (odpis z rejestru przedsiębiorców lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej)potwierdzający zdolność prawną osoby podpisującej ofertę lub wystawiającej ww. pełnomocnictwo wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie: - w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji - zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie; - w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt (np. rozszerzenie typoszeregu) - dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna jak w umowie; - w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wihe.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii, ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, Logistyka budynek nr 1 pok nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii, ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa, Kancelaria jawna budynek nr 1 pok nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mieszadło magnetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszadła magnetycznego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wytwornica płatków lodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wytwornicy płatków lodu dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipeta automatyczna szt. 10 plus statyw karuzelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. pipet automatycznych ze statywem karuzelowym dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki nisoktemperaturowej dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mikroskop odwrócony fluorescencyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu fluorescencyjnego odwróconego dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Autoklaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autoklawu dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komora bezpiecznej pracy mikrobiologicznej klasy II (podklasa A2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory bezpiecznej pracy mikrobiologicznej klasy II (podklasa A2) dla Ośrodka Diagnostyki i Zwalczania Zagrożeń Biologicznych WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego dla ODiZZB WIHiE w Puławach, w ilościach i o wymaganych parametrach, szczegółowo określonych w Arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.