eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu nawierzchni i oświetlenia ul. Emilii Plater odc. Wspólna - Koszykowa w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Warszawa: Wykonanie remontu nawierzchni i oświetlenia ul. Emilii Plater odc. Wspólna - Koszykowa w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 203905 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172133 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni i oświetlenia ul. Emilii Plater odc. Wspólna - Koszykowa w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni i oświetlenia ul. Emilii Plater odc. Wspólna - Koszykowa w Warszawie, w zakresie obejmującym: - remont nawierzchni polegający na częściowej wymianie konstrukcji jezdni i chodników - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej na jezdni (ok. 2262m2), ułożenie kostki kamiennej na wjazdach (ok. 40m2 materiał z odzysku), ułożenie nawierzchni z kostki betonowej (chodnik, miejsca parkingowe na chodniku, wjazdy bramowe (ok. 623m2 w tym 47m2 regulacja wysokościowa nawierzchni kostki na wjazdach - materiał z odzysku), ułożenie nawierzchni chodników z płyt betonowych (ok. 522m2), regulacja wysokościowa nawierzchni chodników z elementów betonowych (betonowe płyty chodnikowe/kostka betonowa) po zachodniej stronie ulicy (ok. 719m2); - wprowadzenie stałej organizacji ruchu polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego w technologii trwałej; - demontaż istniejącego oświetlenia i ustawienie stylowych słupów stalowych typu Pastorał (18szt.) wraz z ułożeniem linii kablowych (ok. 1411mb) w rurach ochronnych. Przedmiot zamówienia przedstawiono w następujących załączonych do SIWZ załącznikach: - wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ, - projekt budowlano - wykonawczy stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 12 do SIWZ. Uwaga: Projekt budowlano - wykonawczy remontu instalacji oświetlenia ulicznego dotyczy ulicy Emilii Plater na odcinku od Al. Jerozolimskich do ul. Koszykowej, natomiast przeznaczony do remontu jest odcinek od ul. Wspólnej do ul. Koszykowej, dlatego też w dokumentacji projektowej pojawiają się tytuły nagłówków i zapisy dotyczące całego odcinka ulicy. Zamieszczony w SIWZ wzór kosztorysu ofertowego robót dotyczy odcinka od ul. Wspólnej do ul. Koszykowej. Wykonawca powinien udzielić gwarancji na okres: - roboty budowlano - montażowe (nawierzchnie drogowe, ułożenie kabli, montaż latarni) i użyte materiały betonowe - 60 miesięcy, - stylowe słupy stalowe typu Pastorał z wysięgnikami - 60 miesięcy, - trwałe oznakowanie poziome - 60 miesięcy, - kable i oprawy oświetleniowe - 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp. J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 m. 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1130382,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 873300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 873300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 874000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.