eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Przemyśl: Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 20381 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10767 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja ( na koszt Wykonawcy) zużytych tablic rejestracyjnych: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. Wykonywanie i sukcesywną dostawę nowych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Przemyślu w nw. ilościach i rodzajach do siedziby Zamawiającego: Lp. Rodzaje tablic Jedn. miary ilość 1. Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne Kpl 4000 2. Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne mieszane Kpl 100 3. Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe (przyczepy) Szt. 150 4. Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne dwurzędowe (przyczepy) Szt. 75 5. Tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne Szt. 150 6. Tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne Szt. 150 oraz odbiór i kasacja (na koszt Wykonawcy) zużytych tablic rejestracyjnych. - wyróżniki R - wyróżnik województwa, P - wyróżnik powiatu, PO - wyróżnik na tablice tymczasowe. 2) Przedmiot zamówienia jest produktem ściśle określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322), a potencjalny Wykonawca musi spełniać wymagania, o których mowa w art.75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108 poz. 908, z późn. zm.). 3) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą aktualny Certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie potwierdzający zgodność produktów |z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322) 4) Wykonawca będzie dostarczał wykonane tablice do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg UM w Przemyślu, ul. Wodna 11 własnym transportem, na własny koszt w terminie określonym w zamówieniu: do trzech dni od dnia złożenia zamówienia a w trybie pilnym do 24 godzin lub wyśle w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 5) Potwierdzeniem realizacji zamówienia będzie protokół badań zgodności tablic w zakresie oględzin zewnętrznych (barwy, jakości powłoki, wymiarów). 7) Złomowanie tablic oddanych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Urzędu Miejskiego w Przemyślu ul. Wodna 11, będzie się odbywać kosztem i staraniem Wykonawcy (w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami) w dniu dostawy tablic nowych lub w razie potrzeby w innym terminie uzgodnionym z Wykonawcą.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.24.00 - 44.42.24.00 14.72.10.00 - Glin .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota,, ul. Żółkiewskiego 7A/3,, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64021,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.