eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów OPS w Debrznie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Debrzno: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów OPS w Debrznie.
Numer ogłoszenia: 203729 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173997 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów OPS w Debrznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności i kompetencje zawodowe dla klientów OPS Debrzno - uczestników projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Aktywizacja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra w gminie Debrzno, przy czym zamówienie podzielone jest na 7 części - tematów szkoleń. Poniżej podział na części: Część 1 - kurs sprzedawcy z obsługą kas fiskalnych i komputerów - 27 osób Część 2 - kurs florystyczny - 12 osób Część 3 - nowoczesne techniki wykańczania wnętrz - 12 osób Część 4 - kurs operatora wózków widłowych - 6 osoby Część 5 - kurs decoupage - 12 osób Część 6 - kurs na opiekuna osób starszych - 14 osób Część 7 - kurs pilarz/ drwal - 6 osób 2. Wykonawca musi zapewnić: 1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia zajęcia teoretyczne jak i praktyczne na terenie miasta Debrzna; 2) Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe i wyżywienie 3) Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca jest zobowiązany: 1. przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponowania dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, minimum 1 osoby biorącej udział w realizacji usługi, posiadającej kwalifikacje oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia. Ponadto Wykonawca winna dysponować osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych do prowadzenia i nadzoru realizowanych prac budowlanych. 3. oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 4. opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy szczegółowy program szkolenia obejmujący osobno zagadnienia dla poszczególnych części zamówienia 5. opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem szkolenia i przedłożyć przed podpisaniem umowy w formie papierowej i elektronicznej (z możliwością przetwarzania danych), 6. dostarczyć w dniu rozpoczęcia szkolenia uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis - w ilości po 1 szt. na uczestnika), pomoce dydaktyczne- skrypty, 7. niezwłocznie informować telefonicznie a w kolejności na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim, 8. wydać osobno dla każdego modułu zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS, 9. przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonych szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 10. przeprowadzić analizę ankiet, a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 11. prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika - na bieżąco, b) listę potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin, tematy zajęć - na bieżąco d) rejestr wydanych zaświadczeń - po zakończonym szkoleniu, e) ankiety z przeprowadzonych badań - podczas ostatnich zajęć z uczestnikami, f) analizę z przeprowadzonych badań po zakończeniu , g) zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia ( min. 10 różnych zdjęć ), które należy dostarczyć na płycie CD/DVD w momencie ukończenia szkolenia.(Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym ), 12. do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zajęć do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym przed jego upływem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Aktywizacja społeczno-zawodowa drogą do lepszego jutra w gminie Debrzno w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: kurs sprzedawcy z obsługą kas fiskalnych i komputerów - dla 27 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DWCom S.C. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Aleja Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27856,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: kurs florystyczny - dla 12 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzyński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejcherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14378,48

  • Oferta z najniższą ceną: 14378,48 / Oferta z najwyższą ceną: 19900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: nowoczesne techniki wykańczania wnętrz - dla 12 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzyński,, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejcherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13899,60

  • Oferta z najniższą ceną: 13899,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21069,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: kurs operatora wózków widłowych - dla 6 osoby.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIMUS Krzysztof Krzysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szamotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: kurs decoupage - dla 12 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidzynski,, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejcherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: kurs na opiekuna osób starszych - dla 14 osób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DWCom S.C. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Aleja Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: kurs pilarz/ drwal - dla 6 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIMUS Krzysztof Krzysztofiak, ul. Kopernika 2c/6, 64-500 Szmotuły, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.