eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Rozbudowa platformy szkoleń elektronicznych, zn. spr. DZ-2710-21/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Raszyn: Rozbudowa platformy szkoleń elektronicznych, zn. spr. DZ-2710-21/14
Numer ogłoszenia: 203610 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych , Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. +48 22 219 61 78, faks 42 6772546.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zilp.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa platformy szkoleń elektronicznych, zn. spr. DZ-2710-21/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa platformy szkoleń elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ (w tym załącznik do wzoru umowy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05 1540 1245 2018 4801 2692 0001. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.5. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium: niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: Co najmniej jedno zamówienie polegające na: instalacji i konfiguracji platformy e-learningowej Moodle dostarczeniu dedykowanego szkolenia e-learnigowego świadczeniu usługi wsparcia technicznego świadczeniu usługi zarządzania platformą Moodle Co najmniej jedno zamówienie polegające na: dostarczeniu rozwiązania do tworzenia dokumentacji projektowej, odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, dla co najmniej 5 użytkowników instalacji rozwiązania na infrastrukturze zamawiającego przeprowadzeniu szkoleń z obsługi dostarczonego rozwiązania dla użytkowników świadczeniu usługi wsparcia technicznego co najmniej jedno zamówienie polegające na: rozbudowie platformy e-learningowej Moodle wraz z jej integracją z innymi systemami zamawiającego oraz stworzeniem co najmniej dwóch dodatkowych funkcjonalności, oraz dostosowaniem wizualnym platformy, dla co najmniej 1000 użytkowników wyprodukowaniu co najmniej trzech dedykowanych szkoleń e-learningowych o wielkości co najmniej 1000 ekranów każde dostarczeniu oprogramowania do tworzenia materiałów graficzno-audio-wizualnych odpowiadającemu swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia dla co najmniej 3 użytkowników przeprowadzeniu szkoleń z obsługi dostarczonych rozwiązań dla co najmniej 3 użytkowników świadczeniu usługi wsparcia technicznego dla dostarczonych rozwiązań świadczeniu usługi wsparcia administracyjnego dla platformy e-learnigowej Moodle Dodatkowo w celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zamieszczenia w ofercie próbki potwierdzającej jakość zaoferowanego rozwiązania. Wymagania dotyczące przedmiotowej próbki, oraz scenariusz jej oceny określa załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje zespołem osób dedykowanych do wykonania zamówienia składającym się co najmniej z: Kierownik Projektu - W ciągu ostatnich trzech lat kierował organizacją ponad trzech należycie wykonanych projektów polegających na wdrożeniu platformy e-learningowej, dostarczeniu dedykowanych szkoleń e-learningowych wraz z usługami wsparcia. Posiada ponad 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami. Główny Wdrożeniowiec - Posiada wyższe wykształcenie informatyczne. Posiada ponad trzy letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań systemów klasy LMS oraz dedykowanych szkoleń e-learningowych. Ponadto w ciągu ostatnich trzech lat brał udział w roli głównego wdrożeniowca w co najmniej trzech projektach zawierających rozwiązania e-learningowe. Dwóch specjalistów ds. technicznych/programistów - Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania. Ponadto w ciągu ostatnich 2 lat brał udział w co najmniej 2 projektach zawierających rozwiązania e-learnigowe jako specjalista ds. technicznych/programista. Specjalista ds. grafiki - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania elementów graficznych dla rozwiązań e-learningowych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania elementów graficznych dla rozwiązań informatycznych. W ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach zawierających rozwiązania e-learnigowe jako specjalista ds. grafiki. Dwóch specjalistów ds. e-learning - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie produkcji dedykowanych szkoleń e-learnigowych. W ciągu ostatnich dwóch lat brał udział w co najmniej dwóch projektach polegających na produkcji dedykowanych szkoleń e-learningowych. Specjalista ds. metodyki/scenarzysta - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i tworzenia dedykowanych szkoleń e-learningowych, w tym również scenariuszy. W ciągu ostatnich 2 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach polegających na zaprojektowaniu i stworzeniu dedykowanych szkoleń e-learnigowych. Trener nr 1 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z rozwiązań służących do tworzenia dokumentacji projektowej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznego stosowania rozwiązań do tworzenia dokumentacji projektowej. Trener nr 2 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z rozwiązań służących do tworzenia materiałów graficzno-audio-wizualnych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznego stosowania rozwiązań do tworzenia materiałów graficzno-audio-wizualnych. Trener nr 3 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z obsługi platformy e-learnigowej Moodle. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznej obsługi platformy e-learnigowej Moodle

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje zespołem osób dedykowanych do wykonania zamówienia składającym się co najmniej z: Kierownik Projektu - W ciągu ostatnich trzech lat kierował organizacją ponad trzech należycie wykonanych projektów polegających na wdrożeniu platformy e-learningowej, dostarczeniu dedykowanych szkoleń e-learningowych wraz z usługami wsparcia. Posiada ponad 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami. Główny Wdrożeniowiec - Posiada wyższe wykształcenie informatyczne. Posiada ponad trzy letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań systemów klasy LMS oraz dedykowanych szkoleń e-learningowych. Ponadto w ciągu ostatnich trzech lat brał udział w roli głównego wdrożeniowca w co najmniej trzech projektach zawierających rozwiązania e-learningowe. Dwóch specjalistów ds. technicznych/programistów - Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania. Ponadto w ciągu ostatnich 2 lat brał udział w co najmniej 2 projektach zawierających rozwiązania e-learnigowe jako specjalista ds. technicznych/programista. Specjalista ds. grafiki - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania elementów graficznych dla rozwiązań e-learningowych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania elementów graficznych dla rozwiązań informatycznych. W ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach zawierających rozwiązania e-learnigowe jako specjalista ds. grafiki. Dwóch specjalistów ds. e-learning - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie produkcji dedykowanych szkoleń e-learnigowych. W ciągu ostatnich dwóch lat brał udział w co najmniej dwóch projektach polegających na produkcji dedykowanych szkoleń e-learningowych. Specjalista ds. metodyki/scenarzysta - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i tworzenia dedykowanych szkoleń e-learningowych, w tym również scenariuszy. W ciągu ostatnich 2 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach polegających na zaprojektowaniu i stworzeniu dedykowanych szkoleń e-learnigowych. Trener nr 1 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z rozwiązań służących do tworzenia dokumentacji projektowej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznego stosowania rozwiązań do tworzenia dokumentacji projektowej. Trener nr 2 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z rozwiązań służących do tworzenia materiałów graficzno-audio-wizualnych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznego stosowania rozwiązań do tworzenia materiałów graficzno-audio-wizualnych. Trener nr 3 - Posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń stacjonarnych z obsługi platformy e-learnigowej Moodle. Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznej obsługi platformy e-learnigowej Moodle

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 000 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie wymagane przez Zamawiajacego dokumenty zostały wymienione w SWIZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Próbka potwierdzająca jakość zaoferowanego rozwiązania - 45

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, rezygnacji przez Strony/Stronę z realizacji części przedmiotu umowy na podstawie § 12 umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. zmiany terminu realizacji w przypadku: zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zilp.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Informatyki Lasów Państwowych ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Informatyki Lasów Państwowych ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.