Kraków: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Przebudowa dachu budynku pawilonu I Kliniki Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 40, realizowanego na podstawie umowy nr TI-2/2251/135/2009 zawartej w dniu 30 września 2009 r.
Numer ogłoszenia: 203576 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Przebudowa dachu budynku pawilonu I Kliniki Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 40, realizowanego na podstawie umowy nr TI-2/2251/135/2009 zawartej w dniu 30 września 2009 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe dla zadania pn.: Przebudowa dachu budynku pawilonu I Kliniki Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 40, realizowanego na podstawie umowy nr TI-2/2251/135/2009 zawartej w dniu 30 września 2009 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- DeS Henryk Dowgier Anna Dowgier Sp. j., ul. Galla 5/1, 30-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40915,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48998,04
Oferta z najniższą ceną: 48998,04 / Oferta z najwyższą ceną: 48998,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt. 5b Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Brak możliwości rozpoznania pełnego zakresu prac w zamówieniu podstawowym wynika z następujących okoliczności i faktów: - Wyniesienie czynnej wentylacji mechanicznej ponad realizowany dach - przebudowa wymaga wykonania robót murarskich oraz wykonania nowych kanałów wentylacyjnych; - Demontaż nieczynnych kanałów wentylacyjnych (blacha) z płaszczem gipsowym, oraz zaślepienie otworów w stropie; - Wykonanie ocieplenia części połaci dachowej nad klatką schodową. Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie prawne i faktyczne udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie rekonstrukcji stolarki okiennej na elewacji wschodniej w budynku Collegium Broscianum, ul. Grodzkiej 52 w Krakowie - etap II.
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.