eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa wyposażenia w ramach zadaniaBudowa Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Włocławek: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Budowa Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego we Włocławku
Numer ogłoszenia: 203172 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania: Budowa Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku Basenu Międzyosiedlowego we Włocławku przy ul. Wysokiej w ramach zadaniach inwestycyjnego Budowa Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego we Włocławku z podziałem na zadania: Zadanie I - Meble: 1/krzesła konferencyjne - szt 24; 2/stoły biurowe - szt 5; 3/krzesła tapicerowane obrotowe - szt 4; 4/ stoły biurowe - szt 5; 5/ kontener podbiurkowy niski - szt 5; 6/ szafa ubraniowa z półką i wieszakiem - szt 3; 7/ szafa aktowa - szt 3; 8/ meble kuchenne - komplet 1; 9/ regał magazynowy ze stali nierdzewnej - szt 2; 10/ szafa magazynowa ze stali nierdzewnej - szt 2; 11/ stół warsztatowy - kpl 1; 12/ krzesło warsztatowe - szt 1; 13/ kozetka lekarska - dwuczęściowe szt 1. Zadanie II - Sprzęt medyczny: 14/ Defibrylator AED - kpl 1, Zadanie III - Wyposażenie basenowe: 15/ Fotometr z walizką - kpl ; 16/ odkurzacz przemysłowy - szt 1; 17 / automatyczny odkurzacz niecki basenu - szt 1 ; 18/ Zestaw do sprzątania wózek dwu wiaderkowy z wyposażeniem - 4 kpl; 19/ Deski do nauki pływania junior/senior - szt 80 (40/40); 20/ Makarony do nauki pływania szt - 40; 21/ kosz na makarony do nauki pływania- szt 1; 22/ basenowa siatka denna ze skrobakiem - szt 1; 23/ Regał do przechowywania sprzętu pływackiego szt 1;24/ kosz na śmieci poj 20 l - szt 10 , Zadanie IV - Wyposażenie zewnętrzne - ogród: 25/ kosiarka spalinowa samobieżna z korpusem aluminiowym szt 1; 26/ kosz na odpady zewnętrzny poj 40 l. - szt 10 ; 27/ ławka betonowa zewnętrzna z oparciem dł 2 m - szt 20; 28/ wąż ogrodowy zbrojony fi 12,5 na wózku z bębnem z wielofunkcyjną końcówką i łącznikiem do zmiany końcówki dł węża 45-50 m. - szt 2; 29/przycinarka do żywopłotu min 1,0 KM - szt 1, Zadanie V - Dostawa sprzętu komputerowego: 1/ Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 3 zestawy; 2/ Urządzenie wielofunkcyjne dedykowane do pracy w biurze (drukarka, kserokopiarka, skaner, fax) - szt 1; 3/ UPS - szt 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.18.21.00-0, 39.71.34.30-6, 37.41.23.00-2, 16.16.00.00-4, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz oferty wraz zestawieniem opisu przedmiotu zamówienia (dotyczące Zadania V) stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty; 2. arkusze cenowe dla Zadania I,II,III,IV,V; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynikaono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisko d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek;Urząd Miasta Włocławek; Zielony Rynek 11/13; 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krzesła konferencyjne - szt 24; stoły biurowe - szt 5; krzesła tapicerowane obrotowe - szt 4; stoły biurowe - szt 5; kontener podbiurkowy niski - szt 5; szafa ubraniowa z półką i wieszakiem - szt 3; szafa aktowa - szt 3; meble kuchenne - komplet 1; regał magazynowy ze stali nierdzewnej - szt 2; szafa magazynowa ze stali nierdzewnej - szt 2; stół warsztatowy - kpl 1; krzesło warsztatowe - szt 1; kozetka lekarska - dwuczęściowe szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator AED - kpl 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie basenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotometr z walizką - kpl; odkurzacz przemysłowy - szt 1; automatyczny odkurzacz niecki basenu - szt 1; Zestaw do sprzątania wózek dwu wiaderkowy z wyposażeniem - 4 kpl; Deski do nauki pływania junior/senior - szt 80 (40/40); Makarony do nauki pływania szt - 40; kosz na makarony do nauki pływania- szt 1; basenowa siatka denna ze skrobakiem - szt 1; Regał do przechowywania sprzętu pływackiego szt 1; kosz na śmieci poj 20 l - szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6, 37.41.23.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie zewnętrzne - ogród.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kosiarka spalinowa samobieżna z korpusem aluminiowym szt 1; kosz na odpady zewnętrzny poj 40 l. - szt 10; ławka betonowa zewnętrzna z oparciem dł 2 m - szt 20; wąż ogrodowy zbrojony fi 12,5 na wózku z bębnem z wielofunkcyjną końcówką i łącznikiem do zmiany końcówki dł węża 45-50 m. - szt 2; przycinarka do żywopłotu min 1,0 KM - szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 3 zestawy; Urządzenie wielofunkcyjne dedykowane do pracy w biurze (drukarka, kserokopiarka, skaner, fax) - szt 1; UPS - szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.