eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze, tj. elewacja i modernizacja instalacji c.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Zielona Góra: Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze, tj. elewacja i modernizacja instalacji c.o.
Numer ogłoszenia: 203144 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113998 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze, tj. elewacja i modernizacja instalacji c.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Wyspiańskiego 15 w Zielonej Górze, obejmującego: część 1 - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi, część 2 - wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dla części 1: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót; dla części 2: Projekt budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie materiały budowalne nie będą odbiegać jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ, winien jest załączyć do oferty dokumenty zawierające opis każdego z rozwiązań równoważnych. Opis każdego z rozwiązań równoważnych musi wskazywać: a. parametry techniczne, potwierdzające, że rozwiązanie to odpowiada minimalnym wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ, b. pozycję w kosztorysie ofertowym wraz z numerem strony kosztorysu, do której odnosi się opis rozwiązania równoważnego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Warunki przedmiotowe, jakim musi odpowiadać oferowany przedmiot zamówienia są określone parametrami, które należy traktować jako minimalne, w dokumentacji technicznej o której mowa w SIWZ. Wykonawca może oferować rozwiązania o korzystniejszych parametrach, zgodnych jednak z ustawą o wyrobach budowlanych. Wszelkie materiały budowlane używane w trakcie budowy, jak też sprzęt i narzędzia winny odpowiadać warunkom dopuszczenia do obrotu określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, jak też wynikającym z innych ustaw i systemów odniesienia. Wymagane jest udzielenie 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Gwarancja nie będzie obejmować wbudowanych wyrobów budowlanych, o ile zostały one objęte odrębną gwarancją producenta. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców np. konsorcjum, dokumenty potwierdzające że oferowane wyroby budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, składane są wspólnie. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego. Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt ogólnodostępności terenu urzędu, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. Termin realizacji zamówienia - trzy miesiące od daty zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dot. realizacji projektu własnego pt. Termomodernizacja budynku WUP w Zielonej Górze realizowanego w ramach Priorytetu III Ochrona i zarządzanie zasobami środowiska przyrodniczego, Działania 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii Lubuskiego Regionalnego Progr. Operacyjnego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze - elewacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERBUD Sp. z o.o. ul. Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, ul. Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272922,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247259,04

  • Oferta z najniższą ceną: 196615,83 / Oferta z najwyższą ceną: 280918,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku WUP w Zielonej Górze - modernizacja instalacji c.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK INSTAL - BUD P.H.U. Mirosław Kania, ul. Rzemieślnicza 14, 64-520 Obrzycko, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106812,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95431,60

  • Oferta z najniższą ceną: 92937,15 / Oferta z najwyższą ceną: 138452,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.