eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa ciągu ulic gminnychAlei Marcinkowskiego, Poniatowskiego, Kościelnej i Staszica obejmująca zakresem projekt Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum usługowo-kulturalnego miasta Kępna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Kępno: Przebudowa ciągu ulic gminnych: Alei Marcinkowskiego, Poniatowskiego, Kościelnej i Staszica obejmująca zakresem projekt Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum usługowo-kulturalnego miasta Kępna
Numer ogłoszenia: 203116 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94347 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu ulic gminnych: Alei Marcinkowskiego, Poniatowskiego, Kościelnej i Staszica obejmująca zakresem projekt Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum usługowo-kulturalnego miasta Kępna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Przebudowa ciągu ulic gminnych: Alei Marcinkowskiego, Poniatowskiego, Kościelnej i Staszica obejmująca zakresem projekt Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum usługowo-kulturalnego miasta Kępna, na które składa się przebudowa ulic gminnych al. Marcinkowskiego, Poniatowskiego, Kościelnej, Staszica w zakresie określonym w dokumentacji projektowej lecz z wyłączeniem odcinków al. Marcinkowskiego (o długości 37 m) i ul. Szkolnej (o długości 48 m) przyległych do ul. Rynek w Kępnie, w tym m.in.: a. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ( warstwy wiążącej o grubości 5 cm i warstwy ścieralnej o grubości 5 cm), b. wykonanie nawierzchni jezdni z kostki granitowej 15/17 c. wykonanie nawierzchni jezdni z kostki granitowej 8/10 d. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm , e. wykonanie stabilizacji cementem o grubości 15 cm , f. wykonanie chodników z kostki betonowej wraz z podbudową, g. wykonanie chodników z kostki granitowej 4/6 wraz z podbudową h. wykonanie chodników z płyt granitowych wraz z podbudową i. rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, j. regulacje studni urządzeń podziemnych, k. zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, l. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, m. budowa linii oświetlenia ulicznego wraz z oprawami oświetleniowymi (26 szt.), n. budowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z przyłączami / w cenie oferty należy ująć rozebranie i przywrócenie istniejącej nawierzchni chodnika dla wykonania 6 szt. przyłączy do kanalizacji deszczowej/ Zamówieniem objęte jest również wykonanie pasów chodników szerokości min. 30 cm z płytek z wypustkami przy wejściu na przejścia dla pieszych (długość pasa zależna od szerokości przejścia dla pieszych). Opisany w przedmiarze próg podrzutowy należy wykonać z betonu asfaltowego. Zamiast pasów zieleni o powierzchni ok. 42 m2 należy ułożyć nawierzchnię chodnika wraz z podbudową. Zamawiający zastrzega sobie przejęcie wybranych materiałów z rozbiórki: kostki brukowej betonowej, kamienia naturalnego oraz destruktu i przewiezienie na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - z uwagi na lokalizację inwestycji na terenie objętym ochroną konserwatorską wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uprawnionej osoby w celu wykonania prac archeologicznych (dokumentacyjno-zabezpieczających ) w trakcie realizacji robót ziemnych - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy (Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy w całym okresie realizacji Przedmiotu Umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu) , - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Drewno pozyskane w wyniku wycinki drzew jest do dyspozycji Wykonawcy i jego wartość należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do sklepów, zakładów usługowych , posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. UWAGA : Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym robót , który dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy . Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób , który umożliwia komunikację z rynkiem miasta Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 5 . Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 6. Zadanie realizowane w ramach programu pod nazwą Wieloletni Program Przebudowy Dróg Lokalnych - ETAP II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 40-8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDiA Standard Sp. z o.o., ul. Kopernika 11E, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2515183,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1818929,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1818929,84 / Oferta z najwyższą ceną: 2070970,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.