eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie Robót dodatkowych określonych jako Projekt:Rewitalizacja budynku nr 3, usytuowanego przy ul. Wysockiego nr 29 w Wałbrzychu, obręb nr 18 Biały Kamień, działka nr 218 w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia, POIS.11.01.00-00-005/0/ w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Wałbrzych: Wykonanie Robót dodatkowych określonych jako Projekt:Rewitalizacja budynku nr 3, usytuowanego przy ul. Wysockiego nr 29 w Wałbrzychu, obręb nr 18 Biały Kamień, działka nr 218 w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia, POIS.11.01.00-00-005/0/ w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Numer ogłoszenia: 20283 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Robót dodatkowych określonych jako Projekt:Rewitalizacja budynku nr 3, usytuowanego przy ul. Wysockiego nr 29 w Wałbrzychu, obręb nr 18 Biały Kamień, działka nr 218 w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia, POIS.11.01.00-00-005/0/ w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1.1 Wykonanie dodatkowych prac przy oknach żeliwnych na parterze- zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78- 315-001 z dnia 26.04.2013r. 1.2 Montaż szafki gazowej i gazomierza miechowego BK G16 - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78- 315-002 z dnia 17.05.2013r. 1.3 Wykonanie dodatkowych prac na dachu - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-003 z dnia 17.07.2013r. 1.4 Montaż nawietrzników podokiennych oraz parapetów granitowych -zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-004 z dnia 16.07.2013r. 1.5 Montaż zlewozmywaków i umywalek w pomieszczeniu socjalnym 18 na I piętrze -zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-005 z dnia 16.07.2013r. 1.6 Zmiana lokalizacji hydrantów zgodnie z projektem zamiennym - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-006 z dnia 05.08.2013r. 1.7 Wycięcie stropu na antresoli - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-008 z dnia 04.10.2013r. 1.8 Wykonanie schodów stalowych na antresolę - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-009 z dnia 04.10.2013r. 1.9 Dostawa i montaż wykładziny- zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-010 z dnia 04.10.2013r. 1.10 Malowanie ogniochronne R30 konstrukcji stalowej dachu w segmencie 2 - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-011 z dnia 11.10.2013r. 1.11 Dostawa i montaż zamków antypanicznych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-012 z dnia11.10.2013r. 1.12 Obudowa dachu płytą FERMACELL - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-013 z dnia 14.11.2013r. 1.13 Uzupełnienie filarów cegłą klinkierową - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-014 z dnia 18.11.2013r. 1.14 Uzupełnienie uskoku przy schodach płytą klimatyczną - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-015 z dnia 18.11.2013r. 1.15 Montaż stopni i spoczników granitowych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-016 z dnia 19.11.2013r. 1.16 Wykonanie reprofilacji schodów - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-017z dnia 19.11.2013r. 1.17 Montaż okna dachowego w gabinecie dyrektora (pomieszczenie 1/15)- zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-018 z dnia 20.11.2013r. 1.18 Wykonanie prac murowych przy kominach w segmencie II - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315 -019 z dnia 22.11.2013r. 1.19 Montaż podgrzewaczy przepływowych wody w łazienkach - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-020 z dnia 22.11.2013r. 1.20 Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku nr 3 - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-021 z dnia 29.11.2013r. 1.21 Naprawa tynków wewnętrznych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-022 z dnia 29.11.2013r. 1.22 Dostawa i montaż płytek ceramicznych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 000446-78-315-023 z dnia 29.11.2013r. 1.23 Wykonanie odbudowy paleniska - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-024 z dnia 03.12.2013r. 1.24 Montaż drzwi ppoż aluminiowych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-025 z dnia 04.12.2013r. 1.25 Dostawa i montaż samozamykaczy drzwi zewnętrznych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-026 z dnia 04.12.2013r. 1.26 Wykonanie posadzki przy torowisku - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-027 z dnia 09.12.2013r. 1.27 Dostawa i montaż urządzeń sanitarnych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-031 z dnia 17.12.2013r. 1.28 Roboty elektryczne - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-029 z dnia 17.12.2013r. 1.29 Oświetlenie zewnętrzne budynku - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-030 z dnia 17.12.2013r. 1.30 Dostawa i montaż płytek podłogowych - zgodnie z protokołem konieczności Nr 300446-78-315-028 z dnia 17.12.2013r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TWS Grupa Budowlana sp. z o.o., ul. T.Kosciuszki 124, 50-439 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 867765,00

  • Oferta z najniższą ceną: 867765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 867765,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Są to roboty budowlane niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, nie przekraczające 50% zamówienia podstawowego, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Roboty te były nieprzewidywalne na etapie opracowywania dokumentacji projektowej. Wynikają one ze sporządzonych protokołów konieczności. Umowa na zamówienie dodatkowe została podpisana z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego, po przeprowadzonych negocjacjach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.