eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowazadanie nr 1 - obszaru OKOPOWA zadanie nr 2 - obszaru TARGOWA zadanie nr 3 - obszaru GROBLOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Pruszków: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa: zadanie nr 1 - obszaru OKOPOWA zadanie nr 2 - obszaru TARGOWA zadanie nr 3 - obszaru GROBLOWA
Numer ogłoszenia: 202763 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa: zadanie nr 1 - obszaru OKOPOWA zadanie nr 2 - obszaru TARGOWA zadanie nr 3 - obszaru GROBLOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - obszar Okopowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Okopowa dla terenu o powierzchni 10ha, w granicach określonych uchwałą Nr XXXV/321/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2009r., stanowiącego zmianę Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Pruszkowie uchwalonego uchwałą Nr LVII/456/98 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 5 lutego 1998roku opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Warszawskiego Nr 23 z dnia 24 kwietnia 1998r. poz. 71 . Teren wskazany do sporządzenia zmiany ww. planu obejmuje część obrębu 27, którego granice wyznaczają: od zachodu ul. Dolna , od północy południowa granica Al. Jerozolimskich, od wschodu granica miasta Pruszkowa i miejscowości Reguły w Gminie Michałowice, od południa tereny WKD. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony w celu określenia przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa (z uwzględnieniem ustaleń Studium zmienianego)oraz w myśl Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póż. zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). Dane wyjściowe: 1/ Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Pruszkowie uchwalony - uchwałą Nr LVII/456/98 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 5 lutego 1998roku, opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Warszawskiego Nr 23 z dnia 24 kwietnia 1998r. poz. 71, 2/Uchwała Nr XXXV/321/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2009 r., w sprawie przystąpienia do sporządzania planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Pruszkowa - obszar Okopowa, 3/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa zatwierdzonego uchwałą Nr XXVIII/309/2000 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 16 listopada 2000 r . z uwzględnieniem prowadzonej zmiany Studium, 4/ Opracowanie ekofizjograficzne sporządzone w 2004 r. dla całego miasta, 5/ Kopia mapy zasadniczej w formie numerycznej na płycie CD, 6/ Wnioski złożone do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 7/ Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz kopie decyzji o pozwoleniu na budowę, 8/ Strategia Rozwoju Miasta do 2020 r. 9/ Wieloletni Plan Inwestycyjny, 10/ Wykaz terenów we własności Miasta i Skarbu Państwa. Zadanie nr 2 - obszar Targowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa - obszar Targowa dla terenu o powierzchni 6 ha, w granicach określonych uchwałą Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr XXXII/292/09 z dnia 26 marca 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, stanowiącego zmianę następujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: - planu połączenia ulicy Bolesława Prusa z ulicą Komorowską Etap I uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr XXVI/278/2000 z dnia 14 września 2000r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 138 z dnia 20 listopada 2000r. poz. 1317, - części obszaru planu wyznaczonego ulicami Ceramiczną-Komorowską - Gordziałkowskiego - Bolesława Prusa- Ceramiczną i drogą od ul. Komorowskiej do ul. Lipowej, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej Nr XXVI/288/04 z dnia 25 listopada 2004r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 305 z dnia 13 grudnia 2004r. poz. 8893, - planu obejmującego teren wyznaczony ulicami Ceramiczną - Komorowską - Gordziałkowskiego - Bolesława Prusa - Ceramiczną i drogą projektowaną od ul. Lipowej, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej Nr XV/138/07 z dnia 25 października 2007r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 254 z dnia 8 grudnia 2007r. poz. 7557. Teren wskazany do sporządzenia zmiany ww. planu obejmuje część obrębu 22 i wyznaczony jest granicą ul. B. Prusa - dz. nr w. 137/6, oś ul. Ceramicznej wzdłuż dz. nr w. 216/11, 13/8, 189/1 i 182/2, linia rozgraniczająca projektowanej drogi do połączenia z ul. B. Prusa. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony w celu określenia przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa ( z uwzględnieniem ustaleń Studium zmienianego) oraz w myśl art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). Dane wyjściowe: 1/ Uchwała Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr XXVI/278/2000 z dnia 14 września 2000r. opublikowana w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 138 z dnia 20 listopada 2000r. poz. 1317 w sprawie zmiany miejscowego planu - Etap I połączenie ulicy Bolesława Prusa z ulicą Komorowską , 2/ Uchwała Rady Miejskiej Nr XXVI/288/04 z dnia 25 listopada 2004r. opublikowana w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 305 z dnia 13 grudnia 2004r. poz. 8893 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części m. Pruszkowa wyznaczonego ulicami Ceramiczną-Komorowską - Gordziałkowskiego - Bolesława Prusa - Ceramiczną i drogą od ul. Komorowskiej do ul. Lipowej, 3/ Uchwała Rady Miejskiej Nr XV/138/07 z dnia 25 października 2007r. opublikowana w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 254 z dnia 8 grudnia 2007r. poz. 7557.w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części m. Pruszkowa wyznaczonego ulicami Ceramiczną - Komorowską - Gordziałkowskiego - Bolesława Prusa - Ceramiczną i drogą od ul. Komorowskiej do ul. Lipowej, 4/ Uchwała Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr XXXII/292/09 z dnia 26 marca 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa - obszar Targowa 5/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa zatwierdzonego uchwałą Nr XXVIII-309-2000 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 16 listopada 2000 r . z uwzględnieniem prowadzonej zmiany Studium. 6/ Opracowanie ekofizjograficzne sporządzone w 2004 r. dla całego miasta. 7/ Kopia mapy zasadniczej w formie numerycznej na płycie CD. 8/ Wnioski złożone do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 9/ Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz kopie decyzji o pozwoleniu na budowę, 10/ Strategia Rozwoju Miasta do 2020 r. 11/ Wieloletni Plan Inwestycyjny. 12/ Wykaz terenów we własności Miasta i Skarbu Państwa. Zadanie nr 3 - obszar Groblowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Groblowa dla terenu o powierzchni 16ha, w granicach określonych uchwałą Nr XXXVII/353/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 24 września 2009 r., stanowiącego zmianę części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gąsin Przemysłowy uchwalonego uchwałą Nr XLIV-485-2002 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 kwietnia 2002 roku opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 182 z dnia 11 lipca 2002 r. poz. 4097 oraz części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr VIII-70-2007 z dnia 26 kwietnia 2007r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 126/2007 poz. 3317 . Teren wskazany do sporządzenia zmiany ww. planu obejmuje część obrębu 14, którego granice wyznaczają : wzdłuż osi ul. Groblowej, wzdłuż północno-wschodniej granicy ulicy Błońskiej, wzdłuż południowej granicy terenów komunikacji kolejowej ( KK ) oraz osią ul. Przejazdowej. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony w celu określenia przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa ( z uwzględnieniem ustaleń Studium zmienianego) oraz w myśl art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póż. zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). Dane wyjściowe: 1/ Uchwała Nr XLIV-485-2002 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 kwietnia 2002 roku opublikowana w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 182 z dnia 11 lipca 2002 r. poz. 4097 w sprawie zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa - obszar Gąsin Przemysłowy. 2/ Uchwała Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr VIII-70-2007 z dnia 26 kwietnia 2007r. opublikowana w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 126/2007 poz. 3317 w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa - obszar Gąsin Przemysłowy. 3/ Uchwała Nr XXXVII-353-2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 24 września 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Groblowa, 4/ Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa zatwierdzonego uchwałą Nr XXVIII-309-2000 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 16 listopada 2000 r . z uwzględnieniem prowadzonej zmiany Studium, 5/ Opracowanie ekofizjograficzne sporządzone w 2004 r. dla całego miasta, 6/ Kopia mapy zasadniczej w formie numerycznej na płycie CD, 7/ Wnioski złożone do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 8/ Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz kopie decyzji o pozwoleniu na budowę, 9/ Strategia Rozwoju Miasta do 2020 r. 10/ Wieloletni Plan Inwestycyjny, 11/ Wykaz terenów we własności Miasta i Skarbu Państwa. 2/ ZAKRES PRAC i DOKUMENTÓW dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3: 2.1.Realizacja zamówienia będzie składać się z niżej wymienionych części: 2.1.1. część I - analiza danych wejściowych oraz opracowanie projektu wstępnego: a/ inwentaryzacja urbanistyczna w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, b/ inwentaryzacja stanu własności i władania w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, c/ inwentaryzacja decyzji administracyjnych: pozwolenie na budowę, decyzje podziałowe, koncepcje i inne. d/ analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami studium - raport o stanie istniejącym w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, e/ analiza wniosków prywatnych, od instytucji przekazanych przez Prezydenta, wraz z propozycją ich uwzględnienia w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, f/ analiza wniosków, przekazanych przez Prezydenta, do postępowania w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, g/ przedstawienie wyników analiz Prezydentowi, h/ opracowanie koncepcji projektu planu w skali 1:1000, uwzględniającej wyniki: z dokonanych analiz oraz opracowania ekofizjograficznego, w 2 egz. oraz w 1 egz .w formie numerycznej, z ewentualna wizualizacją, i/ uzyskanie akceptacji Zamawiającego koncepcji projektu planu, j/ opracowanie uzasadnień uwzględnienia i nieuwzględnienia wniosków w projekcie planu, w 1 egz i 1 egz. w formie numerycznej, k/ przekazanie materiałów planistycznych, określonych w pkt. 1 lit. g), h), i) i j) Zamawiającemu, l/ opracowanie projektu wstępnego planu ( tekst i rysunek) do uzyskania zakresu prognozy od RDOŚ. 2.1.2. część II - projektowanie: a. opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, rysunku planu w skali 1: 1000 na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, w 1 egz i 1 egz. w formie numerycznej, b. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w 3 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, oraz ustalony przez RDOŚ i PPIS zakres prognozy, c. opracowanie projektu planu w następującej formie: - zapis treści uchwały i prognozy w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, - rysunek planu w formie pdf lub jpg, d. przekazanie materiałów określonych w pkt. 2 lit. a, b i c, Zamawiającemu. 2.1.3. część III - prognoza skutków finansowych: a. sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: - prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: - wpływy z podatku od nieruchomości, - inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, - na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, - prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, - wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, b. przekazanie prognozy, w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, Zamawiającemu. 2.1.4. część IV - komisja urbanistyczno-architektoniczna: a/ uzyskanie opinii o projekcie planu i projekcie prognozy od Komisji urbanistyczno- architektonicznej, b/ wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji, c/ ewentualne opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie planu, uwag Komisji urbanistyczno- architektonicznej, d/ przekazanie materiałów, określonych w pkt 4 lit. b) i c) w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, Zamawiającemu do przeprowadzenia uzgodnień. 2.1.5. część V- uzgadnianie: a/ uzyskanie opinii o projekcie planu - Wójta Gminy Michałowice - plan Okopowa, Burmistrza Gminy Brwinów- plan Groblowa, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, b/ uzyskanie opinii o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko od RDOŚ i PPIS, c/ uzyskanie uzgodnień projektu planu z właściwymi organami, wymaganymi ustawą wymienioną w pkt. 5 lit. a) i innymi przepisami szczególnymi oraz innych opinii, d/ udział w czynnościach niezbędnych do uzyskania pozytywnych opinii i uzgodnień ( pisma -uzasadnienia, udział w naradach), e/ wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów określonych w pkt. 5 lit. a) i c), f/ wprowadzenie do projektu prognozy ( ewentualny aneks do prognozy) korekt wynikających z uzyskanych opinii organów określonych w pkt. 5 lit. b), g/ opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia, w projekcie planu, uwag organów opiniujących i uzgadniających, 2.1.6. część VI: sporządzenie aneksu prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wyniki uzgodnień i opinii do projektu planu. 2.1.7. część VII - wyłożenie i dyskusja publiczna: a/ wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, b/ udział w dyskusji publicznej c/ opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, d/ opracowanie informacji w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone do projektu prognozy w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, e/ wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt 6 lit. b), f/ wprowadzenie do projektu prognozy ( aneks do prognozy) korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w pkt 6 lit. c), g/ przekazanie skorygowanego projektu planu i aneksu do prognozy Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD. h/ ewentualne ponowienie uzgodnień i opiniowania dla istotnych zmian w niezbędnym zakresie, i/ wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania, 2.1.8. część VIII - sposób realizacji infrastruktury technicznej: opracowanie załącznika do uchwały o sposobie realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej. 2.1.9. część IX - projekt planu: przekazanie skorygowanego projektu planu -tekst planu, rysunek oraz projektu prognozy oddziaływania na środowisko Zamawiającemu w 4 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z załącznikiem - listą nieuwzględnionych uwag oraz załącznikiem - określenie sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. 2.1.10. część X - uchwalenie: a/ sporządzenie ( załącznika) podsumowania i uzasadnienia uwzględnionych i nieuwzględnionych uwag do prognozy w 1 egz., b/ przekazanie Zamawiającemu uzgodnionego i zaopiniowanego projektu planu oraz zaopiniowanego projektu prognozy w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, wraz z uzasadnieniami, c/ udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, d/wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miejską i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, e/ udział w sesji uchwalającej plan, f/ udział w skompletowaniu dokumentacji formalno-prawnej w celu oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę, g/ przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu, wraz z załącznikami, h/ udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, 2.1.11. część XI -plan zagospodarowania: a/przekazanie zamawiającemu projektu planu w formie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa mazowieckiego: - rysunek planu A-4 - tekst planu z załącznikami. b/zgodnie z art.55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko sporządzenie dokumentacji do RDOŚ i PPIS. UWAGA! dotycząca realizacji zadania 1, 2 , 3. Zamawiający, ustala dwa Etapy realizacji zamówienia na poszczególne zadanie, które przedstawiają się w następujący sposób: 1. Etap I - obejmuje zakres prac i dokumentów wymienionych w części I - IV (włącznie)- termin określony przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie więcej niż 90 dni od daty podpisania umowy. 2. Etap II - obejmuje zakres prac i dokumentów wymienionych w części V - XI (włącznie) - dotyczący czynności wykonywanych przez Prezydenta i Radę Miejską przy czynnym udziale Wykonawcy - 11 miesięcy od zakończenia I Etapu. Nieprzekraczalny termin I i II Etapu wynosi 14 miesięcy (na każde z zadań). 2.2.Warunki realizacji zamówienia: 2.2.1.Wykonawca zobowiązuje się do: a/ przedstawienia dokumentów, sporządzonych w ramach poszczególnych części umowy - Prezydentowi Miasta Pruszkowa b/ uczestnictwa w zaopiniowaniu i uzgodnieniu projektu planu i projektu prognozy z właściwymi organami, c/ udziału autora projektu planu w spotkaniach zorganizowanych w ramach, wymaganej ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu i w prognozie rozwiązaniami, d/ opracowania uzasadnień nieuwzględnienia uwag wniesionych do wyłożonego projektu planu i prognozy do publicznego wglądu i udziału autora projektu planu na naradzie u Prezydenta Miasta Pruszkowa, na którym przedmiotowe uwagi będą rozpatrywane, naniesienia w projekcie planu korekt wynikających z uwzględnienia uwag właściwych organów oraz uwag wniesionych do wyłożonego projektu i prognozy, udziału autora projektu planu w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej opiniujących projekt planu oraz w sesji Rady Miejskiej uchwalającej plan. 2.2.2.Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z warunkami i obowiązującymi przepisami, a zastosowane rozwiązania projektowe winny zapewnić ekonomiczną realizację założeń planu. Wszystkie elementy dokumentacji muszą być uzgodnione z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu z ostatnich 3-ech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta powyżej 50 tys. mieszkańców i o powierzchni min. 50 ha - uchwalonych i ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Województwa w procedurze ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717 z późn. zm.). b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum - jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, który posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistycznej oraz posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem- samodzielnie lub w zespole jako główny projektant - co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uchwalonych w procedurze Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r, Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), obejmującego obszar o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha w granicach miasta co najmniej 50 tysięcznego. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone referencjami doświadczenie w sprawie wykonywania prognoz oddziaływania na środowisko, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Architektów. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych. 3/ Wykaz wykonanych usług (określonych w pkt. 8.2 a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.8 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6/ Dokumenty tj. kserokopie, stwierdzające, że osoby (wymienione w pkt. 8.2 b ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 7/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin wykonania (dla Etapu I) - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa: zadanie nr 1 - obszaru OKOPOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - obszar Okopowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Okopowa dla terenu o powierzchni 10ha, w granicach określonych uchwałą Nr XXXV/321/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2009r., stanowiącego zmianę Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Pruszkowie uchwalonego uchwałą Nr LVII/456/98 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 5 lutego 1998roku opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Warszawskiego Nr 23 z dnia 24 kwietnia 1998r. poz. 71 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania (dla Etapu I) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa: zadanie nr 2 - obszaru TARGOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - obszar Groblowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Groblowa dla terenu o powierzchni 16ha, w granicach określonych uchwałą Nr XXXVII/353/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 24 września 2009 r., stanowiącego zmianę części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gąsin Przemysłowy uchwalonego uchwałą Nr XLIV/485/2002 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 kwietnia 2002 roku opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 182 z dnia 11 lipca 2002 r. poz. 4097 oraz części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr VIII/70/2007 z dnia 26 kwietnia 2007r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 126/2007 poz. 3317 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania (dla Etapu I) - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa: zadanie nr 3 - obszaru GROBLOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - obszar Groblowa 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Pruszkowa- obszar Groblowa dla terenu o powierzchni 16ha, w granicach określonych uchwałą Nr XXXVII/353/2009 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 24 września 2009 r., stanowiącego zmianę części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gąsin Przemysłowy uchwalonego uchwałą Nr XLIV/485/2002 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 kwietnia 2002 roku opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 182 z dnia 11 lipca 2002 r. poz. 4097 oraz części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Pruszkowie Nr VIII/70/2007 z dnia 26 kwietnia 2007r. opublikowaną w Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 126/2007 poz. 3317 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania (dla Etapu I) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.