eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Olej opałowy lekki Nr. sprawy ZP, PN( 6 )2009 r. Nie otwierać przed dniem 01.07. 2009 r godz. 10 00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Nowe Miasto: Olej opałowy lekki Nr. sprawy ZP, PN( 6 )2009 r. Nie otwierać przed dniem 01.07. 2009 r godz. 10 00
Numer ogłoszenia: 202742 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Olej opałowy lekki Nr. sprawy ZP, PN( 6 )2009 r. Nie otwierać przed dniem 01.07. 2009 r godz. 10 00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zamówienie na dostawę Oleju opałowego lekkiego z przeznaczeniem jako paliwo do spalania w piecach olejowych oznaczenie wg PKW i U: 23.20.15 ,PN-C-96024 oraz Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 09135100-5 o następujących parametrach: P - gęstość w temperaturze 15 C (kg.cm3 ) max. 860, - wartość opałowa (MJ/kg) min.42,6, - temperatura zapłonu (0 C) min.56, - zawartość siarki(% m/m) max.0,20, - zawartość wody (mg/kg) max.100 , - zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg) max.24 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie jako jedno zadanie. 3.Przewidywana ilość oleju opałowego w okresie trwania umowy może wynosić 290.000,0 litrów.Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia w granicach + 5 %. 5.Minimalne - gwarantowane w niniejszym zamówieniu ilości zostały podane w załączniku nr formularz ( Oferta ) do pomniejszone o wartość upustu SIWZ. 6.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające z obowiązującej ceny zakupu w danym dniu u wykonawcy pomniejszone o wartość upustu podanego w załączniku nr 3 SIWZ. 7.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 8.Dostawy oleju opałowego odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. W sezonie zimowym (listopad-kwiecień) dostawy odbywać się mogą do dwóch razy w miesiącu , natomiast w okresie letnim raz na kwartał. 1)Jednorazowa dostawa oleju opałowego opiewać może na 18.000 litrów lub więcej. 9.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym transportem przystosowanym do przewozu substancji niebezpiecznych na własny koszt i odpowiedzialność na złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem telefoniczne zlecenie zawierające ilość oleju opałowego oraz termin dostawy ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadam (ją ) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz : a)dysponuję (my ) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia*, b)dysponuję (my) potencjałem technicznym oraz przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia*, c)dysponuję (my) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego*, d)przedkładam (my) w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia*, 3) znajduję(my) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegam(my) wykluczeniu z postępowania o 4) udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 5.1 będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.6 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Prawo zamówień publicznych. * Prosimy zakreślić właściwą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na formularzu (Oferta )wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ . 2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert . b)Koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji ,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej dotyczącej dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi w tym oleju opałowego zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r (Dz. U. z 2005 r Nr 62,poz.552 ze zm.) , jeżeli nie , to Wykonawca składa stosowne oświadczenie. c)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr. 188 poz.1155)- składa: - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu; - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : a)wykazu wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia jakim jest Olej opałowy lekki, z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ . Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać ,że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwie dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia odpowiadające wartością i zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały należycie wykonane. 5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na sumę 100.000 zł. 6.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 po otrzymaniu faktury i wpłaceniu przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym Nr. 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 budynek administracyjny - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.