eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koleczkowo › Sukcesywne dostawy pokruszonego gruzu betonowego, ceglanego, betonowo-ceglanego o frakcji do 100 mm, stanowiącego odpad o kodzie 170101, 170102 i 170107

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Koleczkowo: Sukcesywne dostawy pokruszonego gruzu betonowego, ceglanego, betonowo-ceglanego o frakcji do 100 mm, stanowiącego odpad o kodzie 170101, 170102 i 170107
Numer ogłoszenia: 202645 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy pokruszonego gruzu betonowego, ceglanego, betonowo-ceglanego o frakcji do 100 mm, stanowiącego odpad o kodzie 170101, 170102 i 170107.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odpadu o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07 tj. pokruszonego gruzu betonowego, ceglanego, betonowo - ceglanego (pokruszone frakcje do 100 mm) w ilości 4.000 Mg (+/-) 25 Mg (różnice ilościowe mogą wynikać z systemu wagowego oraz warunków magazynowych i transportowych) za pomocą samochodów samowyładowczych, w celu poddania go procesom odzysku poprzez wykorzystanie do porządkowania i zabezpieczenia przed erozją skarp i powierzchni korony zamkniętego składowiska odpadów. Zamówienia jednostkowe będą składane faksem w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 7:00 do 15:00. Czas wykonania dostawy jednostkowej: maksymalnie 48 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku potwierdzić otrzymanie zamówienia faksem w ciągu trzech godzin od momentu otrzymania przez niego zamówienia jednostkowego. Rozładunek odbywać się będzie w godz. 7:00-15:00 (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Miejsce dostaw: Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie objęcia zamówieniami jednostkowymi Gruzu w łącznej ilości 4.000Mg (+/- 25 Mg), w takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje ani prawo do kar umownych ani odszkodowań ani o wykonanie umowy w niewykonanej części, których podpisując umowę się zrzeka. Wykonawca oświadcza, iż w ramach realizacji umowy będzie dostarczał do Zamawiającego wyłącznie Gruz, na którego odbiór i/lub transport i/lub wytwarzanie posiada decyzje administracyjne właściwych organów administracji publicznej udzielone Wykonawcy na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012r. poz. 391 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego przepisów BHP, ppoż., regulaminów oraz wymagań systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z PN-EN ISO 14001:2005, które dostępne są w biurze Zamawiającego w Łężycach Al. Parku Krajobrazowego 99..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton 44.11.11.00 - Cegły .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi ziemne i drogowe Alfred Miklaszewicz Ul. Żeromskiego 73, 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 73, 81-198 Kosakowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126787,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138621,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138621,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167335,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.