eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Gimnazjum i Szkole Podstawowej im. Kurierów Tatrzańskich w Dzianiszu w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Kościelisko: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Gimnazjum i Szkole Podstawowej im. Kurierów Tatrzańskich w Dzianiszu w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 202486 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147256 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Gimnazjum i Szkole Podstawowej im. Kurierów Tatrzańskich w Dzianiszu w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z utworzeniem szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół Gimnazjum i Szkole Podstawowej im. Kurierów Tatrzańskich w Dzianiszu w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła uwzględniający unormowania rozporządzenia Rady Ministrów 7 lipca 2009 sprawie form zakresu finansowego wspierania organów prowadzących zapewnieniu bezpiecznych nauki, wychowania opieki klasach I-III szkół podstawowych ogólnokształcących muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110 poz. 915 z późn. zm.) Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załącznikach do specyfikacji: - przedmiarach robót - dokumentacji technicznej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ Warunki szczegółowe realizacji zamówienia : a) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien dokonać wizji w terenie, w celu potwierdzenia gotowości obiektu do wykonania robót budowlanych oraz weryfikacji miejscowych (lokalnych) warunków. b) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, od wytyczenia inwestycji w terenie aż do inwentaryzacji powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej. c) Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. d) Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. e) Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego f) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz unormowaniami rozporządzenia Rady Ministrów 7 lipca 2009 sprawie form zakresu finansowego wspierania organów prowadzących zapewnieniu bezpiecznych nauki, wychowania opieki klasach I-III szkół podstawowych ogólnokształcących muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110 poz. 915 z późn. zm.) g) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz. h) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust .5 /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w siwz i) Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. j) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. k) Uporządkowanie terenu po zakończeniu wszystkich robót budowlanych l) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, KOD CPV: 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37535200-9 wyposażanie placów zabaw 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45340000-2 instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.34.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.B.U. PRANICA Adam Pranica, Klikuszowa 72, 34-404 Klikuszowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172465,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122681,01

  • Oferta z najniższą ceną: 122681,01 / Oferta z najwyższą ceną: 145255,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.