eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawy myjni, wózka do przewożenia pacjentów, aparatu do mierzenia ciśnienia śródpowięziowego, aparatu do mierzenia ciśnienia NIBP, szyny BRAUNA, inhalatora dziecięcego, szyny do ćwiczeń, wózków inwalidzkich, materacy przeciwodleżynowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Wałbrzych: Dostawy : myjni, wózka do przewożenia pacjentów, aparatu do mierzenia ciśnienia śródpowięziowego, aparatu do mierzenia ciśnienia NIBP, szyny BRAUNA, inhalatora dziecięcego, szyny do ćwiczeń, wózków inwalidzkich, materacy przeciwodleżynowych.
Numer ogłoszenia: 202296 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy : myjni, wózka do przewożenia pacjentów, aparatu do mierzenia ciśnienia śródpowięziowego, aparatu do mierzenia ciśnienia NIBP, szyny BRAUNA, inhalatora dziecięcego, szyny do ćwiczeń, wózków inwalidzkich, materacy przeciwodleżynowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba pakietów - 9 Pakiet nr 1 : Myjnia - dezynfektor do opróżniania, mycia i dezynfekcji basenów i kaczek szpitalnych Pakiet nr 2 : Wózek do przewożenia pacjentów Pakiet nr 3 : Aparat do mierzenia ciśnienia śródpowięziowego Pakiet nr 4 : Aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi NIBP Pakiet nr 5 : Szyna BRAUNA Pakiet nr 6 : Inhalator dziecięcy Omron CX Pakiet nr 7 : Urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu kolanowego i biodrowego z synchronizowaną stymulacją mięśnia czworogłowego w czasie pauzy wyprostu Pakiet nr 8 : Wózek inwalidzki Pakiet nr 9 : Materac przeciwodleżynowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.21.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.31.20-6, 39.14.31.12-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr 1 : 600,00 zł., dla pakietu nr 2 : 60,00 zł., dla pakietu nr 3 : 80,00 zł., dla pakietu nr 4 : 8,00 zł., dla pakietu nr 5 : 30,00 zł., dla pakietu nr 6 : 13,00 zł., dla pakietu nr 7 : 401,20 zł., dla pakietu nr 8 : 64,16 zł., dla pakietu nr 9 : 114,80 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, budynek C. 3) wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, 4) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5) Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 1)posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. : - posiadanie doświadczenie w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych Opis oraz fotografie przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdrowie.walbrzych.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Myjnia - dezynfektor do opróżniania, mycia i dezynfekcji basenów i kaczek szpitalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konstrukcja urządzenia zgodna z PN-EN15883-1 i 3 posiadająca certyfikat CE z numerem notyfikacyjnym. Zasilanie elektryczne 230V, moc nie większa niż 3,5 kW. Przyłącze wody zimnej i ciepłej, odpływ do ścieku kanalizacyjnego. Urządzenie wiszące na ścianie, o maksymalnych wymiarach zewnętrznych 500x500x1400m. Uchwyty wewnętrzne na drzwiach dostosowane do polskich basenów i kaczek szpitalnych, wykonanych z plastiku. Komora i obudowa wykonana w całości ze stali kwasoodpornej. Pojemność komory mycia: 1 bsen+1 kaczka (razem) lub 3 kaczki (razem); minimum 3 programy mycia i dezynfekcji. Możliwość wyboru na panelu sterującym wymaganego programu. Dezynfekcja termiczna mytych przedmiotów. Automatyczne opróżnianie mytych i dezynfekowanych naczyń sanitarnych po zamknięciu drzwi. Załadunek od przodu urządzenia - drzwi uchylane do dołu. Dwuścienna obudowa drzwi komory mycia z izolacją termiczną i akustyczną. Uszczelnienie labiryntowe drzwi, oczyszczane podczas procesu mycia. Mycie za pomocą dyszy rotacyjnej oraz dysz natryskowych. Blokada otwarcia drzwi podczas przebiegu procesu mycia i dezynfekcji oraz w przypadku zaniku wody lub zasilania elektrycznego. System schładzania naczyń sanitarnych po myciu - zdezynfekowaniu wodą. Autodezynfekcja urządzenia - mycie i dezynfekcja termiczna komory, przewodów wody i dyszy. Sterowanie mikroprocesowe w pełni automatyczne z możliwością zmiany parametrów programu. Panel sterujący w języku polskim z możliwością dowolnego wyboru programu z możliwością odtworzenia zarchiwizowanych procesów mycia i dezynfekcji. Wbudowana pompa dozująca środek odka mieniający. System kontroli dozownika środka oraz zaworów podczas pracy urządzenia. Zabezpieczenie instalacji wodnej przed cofaniem się wody zasilanej do instalacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek do przewożenia pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - długość 210cm, szerokość 70-80cm; - regulowane oparcia pleców 0-75°; - wykonany ze stali nierdzewnej; - leże i stelaż odporne na częste mycie i działanie środków dezynfekcyjnych; - składane barierki boczne; - zdejmowany materac, wyposażone w uchwyty do podnoszenia chorego, z materiału nieprzemakalnego umożliwiającego częste mycie i dezynfekcję; - hydrauliczna regulacja wysokości/ręczna regulacja wysokości w zakresie 50-90cm; - centralna blokada kół; - odbojniki umiejscowione w sposób chroniący ściany i powierzchnie przedmiotów stojących w drodze transportu wózka (szafy, meble, drzwi) przed uszkodzeniem (listwa ochronna stanowi obrys zewnętrzny całego wózka); - przystosowany do wykonywania zdjęć RTG bez przenoszenia pacjenta; - wieszak do kroplówek; - kółko o średnicy 20cm, guma jasnoszara i wypełnienia pełne, kryte w kolorze białym; - udźwig do 200kg; - pasy do unieruchomienia pacjenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do mierzenia ciśnienia śródpowięziowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Szybki zestaw mocujący próbnika, sterylny, jednorazowy - Wbudowany mikrochip, cyfrowo podawane wartości ciśnienia - Aparat zbudowany z materiałów odpornych na częstą sterylizację, środki dezynfekcyjne - Szybka procedura oznaczania ciśnienia - Gwarancja 24 miesiące - Autoryzowany serwis gwarancyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi NIBP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skala oceny ciśnienia tętniczego w pełnej zgodności z zaleceniami WHO dla każdego użytkownika Rozmiar mankietu: 22-42 cm Wskaźnik nieregularności bicia serca Wyświetlacz LCD Automatyczne wyłączenie po 1 minucie bezczynności Załączone baterie i karta pomiaru ciśnienia oraz etui Możliwość zasilania przez zasilacz ścienny Materiał odporny na środki dezynfekcyjnie i częste mycie Gwarancja minimum 24 m-ce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szyna BRAUNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - długość 80-90cm; - szerokość 18-22cm; - długość części poziomej 45-50cm; -długość części pochyłej około 38-42cm; - wysokość około 20-22cm; - kąt elewacji 30-35°; - wykonana z materiału odpornego na częste mycie i działanie środków dezynfekcyjnych; - kolor jasny; - łączenie materiału na brzegach szwem zagłębionym lub bezszwowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inhalator dziecięcy Omron CX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zasilanie: 220-240 V, 50/60 Hz; - pobór mocy : 138 VA; - temperatura/wilgotność robacza: +10°C do +40°C, 30% do 85% RH; - temperatura/wilgotność przechowywania: -20°C do +60°C, 10% do 95% RH; - waga: ok. 2,3 kg (sam kompresor); - wymiary: ok. 216x186x180 [mm]; - średnica cząsteczek: przeciętnie 3 um (MMAD); - pojemność nebulizatora: 7 ml; - wydajność nebulizatora: 0.4 ml/min. W zestawie: - kompresor CompAIR Pro, - nebulizator V.V.T.; - przewód powietrza (PCW-207cm); -maska dla dzieci (PCW); - maska dla dorosłych (PCW); - ustnik; - końcówka do nosa; - filtry 6 sztuk (1 zainstalowany); - instrukcja obsługi , gwarancja 24 m-ce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenie do prowadzenia ciągłego ruchu biernego CPM stawu kolanowego i biodrowego z synchronizowaną stymulacją mięśnia czworogłowego w czasie pauzy wyprostu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rejestrowanie łącznego czasu terapii pacjenta; - stosowanie zarówno okresowo jak i w sposób ciągły; - możliwość prowadzenia dwukanałowo synchronizowanej stymulacji (EMS) mięśnia czworogłowego i mięśni antagonistycznych w czasie pauzy wyprostu - elektrostymulator; - zgodna z fizjologią charakterystyka ruchu szyny; - kontrola wszystkich parametrów za pomocą pilota; - hermetyczna klawiatura przyciskowa, odporna na wstrząsy; - sekwencyjne programy terapii; - funkcja strechingu - automatyczne poszerzenie zgięcia i wyprostu o 5°; - regulacja prędkości pracy; - wyprost/zgięcie kolana -10° -0° -120°; - wyprost/zgięcie stawu biodrowego minimum 0° -7° -115°; - zakres nastawień długości kości udowej 31-49 cm; - zakres nastawień długości kości podudzia 25-57 cm; - regulowany czas pracy; - program rozgrzewki stawu; - system zapobiegania urazom - automatyczne przełączenia kierunku ruchu; - zapis czasu pracy urządzenia; - prosta dezynfekcja; - aparat wyposażony we wszystkie wymagane prawem zabezpieczenia (symbol bezp. B, transformator, Med. GV, itp.); - instrukcja obsługi w języku polskim; - gwarancja 24 m-ce oraz serwis pogwarancyjny oferowany przez sprzedawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wózek inwalidzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szerokość siedziska 42/46; 2. Głębokość siedziska 46; 3. Max. obciążenie 120 kg; 4. Podnóżki uchylane zdejmowane (możliwość dokupienia uszkodzonych); 5. Wyciągane podłokietniki; 6. Koła tylne szprycowane pneumatyczne; 7. Koła przednie szerokie; 8. Konstrukcja aluminiowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materac przeciwodleżynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materac p. odleżynowy bąbelkowy wysokość materaca 19,5 cm 130 punktów podparcia w 26 rzędach 2 zawory kierunkowe skuteczność medyczna <120 kg wytrzymałość mechaniczna < 130 kg air-mikrootwory..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.