eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Utrzymanie terenów zieleni na terenie Gminy Będzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Będzin: Utrzymanie terenów zieleni na terenie Gminy Będzin
Numer ogłoszenia: 202272 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni na terenie Gminy Będzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w należytym stanie terenów zieleni i zadrzewienia na terenie Gminy Będzin w 2013r. obejmujące następujące rodzaje i ilości prac: 1) Pielęgnacja krzewów wraz z zebraniem, utylizacją i wywiezieniem odpadów w miejsce ich unieszkodliwienia. 2) Utrzymanie małej architektury (ławki) na terenach zieleni miejskiej. 3) Jesienne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów. 4) Wiosenne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów. 5) Koszenie trawników. 6) Pielęgnacja żywopłotów. 7) Utrzymanie gospodarzy parków i skwerów. 1. Pielęgnacja krzewów wraz z zebraniem, utylizacją i wywiezieniem odpadów w miejsce ich unieszkodliwienia. szt. 5 000. 2. Utrzymanie małej architektury (ławki) na terenach zieleni miejskiej a. Malowanie ławek szt. 235. b. Naprawa ławek szt. 150. c. Demontaż ławek szt. 50. 3. Jesienne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów. m2 300 000. 4. Wiosenne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów. m2 300 000. 5. Koszenie trawników m2 1 500 000. 6. Pielęgnacja żywopłotów mb 4 717. 7. Utrzymanie gospodarzy parków i skwerów rbg 4 768. OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ 1) Pielęgnacja krzewów wraz z zebraniem, utylizacją i wywiezieniem odpadów w miejsce ich unieszkodliwienia: Odmładzanie krzewów - polega na wycięciu starszych i suchych gałęzi w części dolnej lub przyziemnej w celu pobudzenia rośliny do wydania młodych liczniejszych pędów wraz z zebraniem transportem odpadów zielonych w miejsce ich unieszkodliwienia. Cięcie krzewów polegać będzie na formowaniu krzewów zgodnie z ich naturalnym pokrojem. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. 2) Utrzymanie małej architektury (ławki) na terenach zieleni miejskiej: polega na utrzymaniu we właściwym stanie technicznym i estetycznym ławek: a) malowanie ławek: polega na wyszlifowaniu starej powłoki lakierniczej i pomalowaniu ławek lakiero - bejcą w istniejącym kolorze. Elementy metalowe należy odnowić farbą olejną w istniejącym kolorze. (w cenę należy wliczyć wszystkie materiały, farbę, papier ścierny itp.). b) wymiana uszkodzonych desek na nowe wraz z ich pomalowaniem: polega na zakupie zgodnie z wymiarami ławki, łącznie ze śrubami do prawidłowego zamocowania deski, wymianie zniszczonej deski oraz pomalowanie całej ławki zgodnie z istniejącymi kolorami. Deski z demontażu należy zebrać i przewieźć w miejsce unieszkodliwiania odpadów (w cenę naprawy ławek należy doliczyć wszystkie potrzebne materiały takie jak deski, śruby, farby itp.). c) demontaż zdewastowanych ławek (demontaż fundamentów): polega na demontażu ławek wskazanych przez Zamawiającego, zebraniu wszystkich elementów oraz powstałych odpadów, załadowanie i przewiezienie ich w miejsce unieszkodliwiania odpadów. 3) Jesienne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów: polega na grabieniu liści na terenach zieleni miejskiej każdorazowo zlecone przez Zamawiającego wraz z transportem i utylizacją w miejsce unieszkodliwiania odpadów. Na zleconej powierzchni grabienie liści odbywać się będzie sukcesywnie (od momentu zlecenia do wygrabienia ostatniego liścia lub do momentu przykrycia terenu zielonego warstwą śniegu). Dopuszcza się stosowanie urządzeń ssących w celu usunięcia liści z terenów zielonych. Zebranie zgrabionych liści musi odbywać się pod koniec każdego dnia (nie dopuszcza się pozostawienia zgrabionych liści w pryzmach na następny dzień) wraz z przetransportowaniem ich do miejsca unieszkodliwienia. Podczas wygrabienia liści należy zebrać i zutylizować wszystkie inne odpady znajdujące się na zleconym terenie. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. 4) Wiosenne grabienie liści wraz z zebraniem, transportem i utylizacją odpadów: polega na grabieniu liści na terenach zieleni każdorazowo zlecone przez Zamawiającego wraz z transportem i utylizacją w miejsce unieszkodliwiania odpadów. Na zleconej powierzchni grabienie liści odbywać się będzie sukcesywnie. Dopuszcza się stosowanie urządzeń ssących w celu usunięcia liści z terenów zielonych. Zebranie zgrabionych liści musi odbywać się pod koniec każdego dnia (nie dopuszcza się pozostawienia zgrabionych liści w pryzmach na następny dzień) wraz z przetransportowaniem ich do miejsca unieszkodliwienia. Podczas wygrabienia liści należy zebrać i zutylizować wszystkie inne odpady znajdujące się na zleconym terenie. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. 5) Koszenie trawników zieleni miejskiej wraz z zebraniem odpadów, utylizacją i wywozem w miejsce unieszkodliwienia: polega na koszeniu trawy, chwastów i samosiejek na terenach zieleni miejskiej o podłożu płaskim oraz na skarpach wraz z transportem i utylizacją odpadów (każdorazowo zlecane przez Zamawiającego). Trawa po przycięciu nie może być dłuższa niż 5 cm. Koszenie obejmuje również wykoszenie trawy, chwastów i samosiejek spod żywopłotów oraz na całej powierzchni zielonej w 100%. Koszenie terenów odbywać będzie się 7- krotnie, chyba że nie będzie potrzebne ze względu na warunki pogodowe (np. susza). Skoszona trawa musi zostać ręcznie wygrabiona, załadowana na środek transportu i wywieziona w miejsce utylizacji w tym samym dniu, w którym została skoszona. Nie dopuszcza się pryzmowania skoszonej trawy i pozostawienie jej do dnia następnego na terenie zielonym. Grabienie skoszonej trawy itp. polega na zebraniu odpadu zielonego jak również innych odpadów komunalnych, które po skoszeniu znajdują się na terenie zielonym (śmieci, drobne gałęzie itp.). Dopuszcza się stosowanie urządzeń ssących jednakże po użyciu takiego urządzenia trawnik musi zostać wygrabiony ręcznie (dotyczy również pozycji nr 18 kosztorysu ofertowego). Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. 6) Pielęgnacja żywopłotów wraz z zebraniem odpadów, utylizacją i wywozem w miejsce unieszkodliwienia: polega na przycięciu przyrostu z trzech stron (góra i dwa boki) wycięciu chwastów i samosiewów znajdujących się w żywopłocie zebraniu przyciętego odpadu zielonego i jego transporcie wraz z utylizacją (każdorazowo na zlecenie Zamawiającego). Przewidywana ilość przycinania żywopłotu - dwukrotnie w czasie trwania umowy. Nie dopuszcza się na płaszczyznach żywopłotu występowania wgłębień i nierówności po przycięciu. Po wykonaniu zadania Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kart odpadów od uprawnionego podmiotu. 7) Utrzymanie gospodarzy parków i zieleńców: polega na dysponowaniu w okresie od daty zawarcia umowy do 31 października pracownikiem fizycznym, który w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 - 15:00 (Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin pracy gospodarza parku w zależności od potrzeb) będzie przebywał na zleconym terenie i do jego obowiązków należeć będzie zamiatanie alejek, zamiatanie piasku, utrzymanie powierzonego terenu w należytej czystości, informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które występują w terenie (powalone drzewa, złamane konary, akty wandalizmu na placach zabaw itp). Wszystkie zebrane śmieci, papiery itp. należy wrzucać do koszy znajdujących się na terenie, na którym przebywa gospodarz. W okresie od daty zawarcia umowy do 31 października gospodarz będzie również zobowiązany do zbierania śmieci na powierzonym terenie. Ponadto każdy gospodarz musi być wyposażony w środek łączności (telefon komórkowy) poprzez który będzie możliwy obopólny kontakt..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i stanowić będzie nie więcej jak 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od wykonawcy: posiadania aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012r. poz. 391 i 951 oraz z 2013r. poz. 21) tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Będzina.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowemu postępowaniu tj.: usługę stanowiącą przedmiot zamówienia o łącznej wartości minimalnej brutto 350 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: 1)Samochód wykorzystywany do czynności kontrolnych z minimum dwoma miejscami dla Zamawiającego oraz minimum jednym dla Wykonawcy - 1 szt. 2)Samochód dostawczy do 3,5 t - 1 szt. 3)Ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy do wywozu skoszonej trawy, wygrabionych liści - 1 szt. 4)Kosy spalinowe - 10 szt. 5)Ciągnik z kosiarką na wysięgniku - 1 szt. 6)Kosiarki spalinowe samojezdne - 5 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował: - 1 osobą na stanowisko kierownika prac posiadającą minimum średnie wykształcenie ogrodnicze i minimum 5 letni staż pracy, w ogrodnictwie lub przy zakładaniu i pielęgnacji terenów zielonych, w tym minimum 3 letni staż jako kierownik prac.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł. tzn. musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.interpromex.pl/strona/p/ogloszenia_i_przetargi/przetargi/aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o., 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.