eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb realizowanej inwestycji pn. Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku wg zestawienia rzeczowego stanowiącego załącznik do zaproszenia



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Gdańsk: Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb realizowanej inwestycji pn. Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku wg zestawienia rzeczowego stanowiącego załącznik do zaproszenia
Numer ogłoszenia: 20223 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb realizowanej inwestycji pn. Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku wg zestawienia rzeczowego stanowiącego załącznik do zaproszenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb realizowanej inwestycji pn. Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku wg zestawienia rzeczowego stanowiącego załącznik do zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Stolarska STOLBET Grzegorzem Betkier, Harcerska 9A, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231814,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285131,22

  • Oferta z najniższą ceną: 285131,22 / Oferta z najwyższą ceną: 285131,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Gdański Uniwersytet Medyczny po przeprowadzeniu procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego oraz zawartą umową Nr ZP-79-2011 z dnia 19.09.2011r. z: Grzegorz Betkier Firma Stolarska STOLBET ul. Harcerska 9A 83-200 Starogard Gdański realizuje zadanie pn.: dostawa mebli biurowych, laboratoryjnych, szaf metalowych i krzeseł dla potrzeb realizowanej inwestycji pn.: Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) w Gdańsku wraz z montażem W trakcie realizacji zadania wystąpiła konieczność wykonania dodatkowych mebli stanowiących doposażenie pomieszczeń budynku CMI, które wymagają pełnej zgodności kolorystycznej, wymiarowej oraz kompatybilności technicznej zastosowanych akcesoriów meblowych z meblami z zamówienia podstawowego ZP-79-2011 Uzasadnienie prawne zastosowania trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki: Uzasadnieniem zastosowania trybu z wolnej ręki jest przepis art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia . Zamówienia uzupełniającego udziela się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę na wykonanie zamówienia podstawowego zawarto dnia 19.09.2011r.), zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy, nie przekracza 20 % wartości zamówienia podstawowego (stanowi 19,8 %). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W świetle powyższego, udzielenie zamówienia uzupełniającego j.w. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.