eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na całodobowej stałej ochronie realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie położonym przy ul. Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu, a także tereny w obrębie działki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Wrocław: Usługa polegająca na całodobowej stałej ochronie realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie położonym przy ul. Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu, a także tereny w obrębie działki
Numer ogłoszenia: 201862 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149712 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Atena" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ołbińska 6, 50-237 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 26 300, faks 71 77 26 314/315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na całodobowej stałej ochronie realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie położonym przy ul. Piłsudskiego 15/17 we Wrocławiu, a także tereny w obrębie działki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SECYFIKACJA TECHNICZNA DOZORU BUDYNKU BIUROWEGO przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 I. Ogólna charakterystyka budynku dozorowanego Budynek jest obiektem pięciokondygnacyjnym z dwiema klatkami schodowymi i dwoma wyjściami. Główne wejście usytuowane jest od ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego, przy tym wejściu znajduje się portiernia, drugie wejście do budynku znajduje się od ul. Lelewela. Wejście to nie posiada portierni. Posesja posiada wewnętrzne podwórko do którego wjazd jest od ul. Lelewela. Podwórko spełnia rolę parkingu zamkniętego dla pracowników instytucji znajdujących się w budynku. Budynek posiada windę osobową - samoobsługową. Okna piwniczne i parteru są okratowane. Parter budynku jak i niektóre pomieszczenia piętra posiadają instalację alarmową włamania. Budynek wyposażony jest w instalację sygnalizacji pożaru. Powierzchnia biurowa chronionego budynku wynosi 4291,69 m2. II. Wymagania dotyczące dozoru 1. Całodobowy dozoru i ochrona mienia w budynku biurowym przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego15-17 . 2. Obowiązek ochrony powierzonego obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem oraz nielegalnym wynoszeniem - wywożeniem majątku Właścicieli i innych instytucji mających siedzibę w strzeżonym budynku. 3. Dokonywanie obchodów strzeżonego obiektu. Obchód zewnętrzny Portier idzie wzdłuż budynku, gdzie szczególną uwagę zwraca na elewację budynku, oszklenie okien, drzwi wejściowych Sprawdza stan techniczny oraz ilość kamer monitorujących obiekt z zewnątrz. Dokonuje obchodu parkingu w podwórku, sprawdza czy wszystkie garaże są zamknięte. Portier po zakończeniu obchodu zewnętrznego zapisuje w książce dyżurów istotne uwagi dotyczące zaobserwowanych zdarzeń lub uszkodzeń budynku oraz całej infrastruktury związanej z budynkiem. Obchód wewnętrzny Portier dokonuje obchodu piwnicy, parteru, I, II, III, IV, V p., sprawdza stan dostępu do poszczególnych pomieszczeń. Sprawdza wyposażenie p.poż, stan instalacji (elektr., wodno-kanaliz.), estetykę wnętrza budynku oraz zwraca szczególną uwagę na osoby postronne, nie upoważnione do przebywania w obiekcie. Portier po zakończeniu obchodu wewnętrznego zapisuje w książce dyżurów istotne uwagi dotyczące zaobserwowanych zdarzeń lub uszkodzeń budynku oraz całej infrastruktury związanej z budynkiem. Portier obchodu zewnętrznego i wewnętrznego dokonuje przemiennie, w chwilach, gdy nie koliduje to z jego bieżącymi czynnościami portierskimi. 4. Przejmowanie, przechowywanie i wydawanie kluczy od strzeżonych pomieszczeń wg złożonych na portierni upoważnień. 5. Monitorowanie systemu p. poż. i antywłamaniowego. 6. W razie wystąpienia zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb tj. Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Policji. 7. Udzielanie informacji ogólnych interesantom. 8. Obiektu w godzinach od 7:00 do 16:00 powinno pilnować dwóch pracowników (jeden pracownik na portierni, drugi przy wejściu od ul. Lelewela). 9. Pracownicy Wykonawcy winni wyróżniać się odpowiednim ubraniem - mundurem. 10. Szczegółowe zasady dozoru obiektu zostaną zawarte w zakresie obowiązków dozorowych i porządkowych dotyczących Wykonawcy. ZAKRES OBOWIĄZKÓW PORTIERÓW 1. Wykonawca odpowiada za dozorowany przez niego majątek znajdujący się w obiekcie przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu. 2. Wykonawca powinien posiadać wiedzę o strukturze budynku, celem udzielenia informacji petentom. 3. Do obowiązków portiera należy: a) godne reprezentowanie Zamawiającego poprzez odpowiednie zachowanie (uprzejmość i życzliwość w kontaktach z pracownikami budynku i petentami), czysty jednolity strój (typ mundurowego oraz posiadanie identyfikatora z nazwą firmy i nazwiskiem osoby pełniącej dyżur, b) rzetelne prowadzenie książki dyżurów, zawierającej istotne uwagi nt. zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru. Zakończenie i przyjęcie dyżuru musi być odnotowane i potwierdzone podpisami zdającego i przyjmującego. c) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy. Prowadzenie rejestru w tym zakresie, d) przestrzeganie postanowień instrukcji, otrzymanych od Zamawiającego w zakresie bhp i p. poż. pomieszczeń plombowanych oraz postępowania z zainstalowaną sygnalizacją alarmową e) przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w gablotach znajdujących się na portierni, f) wydawanie kluczy od strychu, piwnic oraz tablic energetycznych znajdujących się w budynku za zgodą Zarządcy budynku. W przypadku awarii klucze można wydać po uprzednim odnotowaniu awarii w książce dyżurów wraz z nazwiskiem osoby pobierającej klucze oraz dopilnować ich zwrotu, g) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku, h) po godzinach pracy obowiązujących w dni robocze oraz przez całą dobę, w dni wolne od pracy wejście do budynku pozostaje zamknięte, i) pracownicy jak również osoby obce (np. Wykonawcy) na przebywanie w budynku po godzinach pracy i w dni wolne muszą posiadać imienne zezwolenia wystawione przez Dyrektorów firm urzędujących w budynku, j) osoby upoważnione do przebywania na terenie obiektu bez zezwolenia winny posiadać identyfikator. Pobyt ich należy każdorazowo odnotować w książce dyżurów, k) zezwolenia - przepustki muszą być odpowiednio zabezpieczone na portierni i dostępne dla dyżurującego portiera, l) po zakończeniu pracy przez pracowników instytucji mających swoje biura w budynku należy dokonać obchodu obiektu w tym korytarzy, toalet, piwnic, sprawdzić czy wszystkie okna są zamknięte, czy zostało wyłączone światło. Szczególną uwagę należy zwrócić na urządzenia wodno-kanalizacyjne. ł) w przypadku awarii należy w miarę możliwości zapobiec jej skutkom, zawiadamiając odpowiednie pogotowia oraz Zarządcę odnotowując powyższe w książce dyżurów, m) pilnowanie porządku na wewnętrznym parkingu, czy kierowcy zajmują przydzielone im miejsca. 4. Urządzenia, sprzęt i meble mogą być przemieszczane wewnątrz i na zewnątrz budynku tylko za zgodą Zarządcy budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM w składzie: WOLF Służba Ochrony Sp. z o.o. oraz WOLF I Służba Ochrony Sp. z o.o., ul. Łokietka 146, 31-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299642,76

  • Oferta z najniższą ceną: 299642,76 / Oferta z najwyższą ceną: 510282,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.