eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Radom: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 201754 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70559 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21 A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856350, faks 048 3856415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione czynności: 1. kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w niżej wymienionych obiektach (14.839,54 m2) : 1.a. Oddział ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A (budynek nr 1 i nr 2) + winda wolnostojąca od ul. Żeromskiego - 8.477,27 m2 1.b. Inspektorat ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10 - 1.553,60 m2 1.c. Inspektorat ZUS w Przysusze, ul. Radomska 30 - 877,51 m2 1.d. Inspektorat ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 - 1.354,10 m2 1.e. Inspektorat ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20 - 1.191,00 m2 1.f. Inspektorat ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 43 (łącznie z powierzchnią wynajmowaną) - 527,74 m2 1.g. Biuro Terenowe ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9 - 485,00 m2 1.h. Biuro Terenowe ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10 - 373,32 m2 2. czyszczenie - pranie żaluzji pionowych we wszystkich pomieszczeniach (2.696 m2) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 3. czyszczenie - pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach (4.725m2) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 4. czyszczenie - pranie tapicerki meblowej (780 szt. krzeseł) - 1 raz w roku w miesiącach kwiecień/maj; 5. mycie okien - dwustronnie (3.040,00 m2) - 2 razy w roku w miesiącu kwietniu i wrześniu; 5.a. w przypadku O/ZUS Radom, Inspektoratu ZUS w Grójcu oraz Inspektoratu ZUS w Szydłowcu mycie okien musi odbywać się z tzw. zwyżki lub metodą alpinistyczną ze względu na wysokość budynku oraz konstrukcję okien plastikowych (nieotwieralne 70%), okna myte ze zwyżki - 1.737,00 m2 (nieotwieralne 70%) okna myte bez zwyżki - 1.303,00 m2 ogółem: - 3.040,00 m2 6. mycie sufitów podwieszanych w O/ZUS w Radomiu, wykonanych z paneli aluminiowych lub PCV (370 m2) - 2 razy w roku w miesiącach kwiecień/maj i październik listopad; 7. wykonanie polimeryzacji następujących powierzchni: posadzek, PCV, tarketu (4.800 m2) - 1 raz w roku (w II kwartale) - w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu i placówkach terenowych ZUS (holle, korytarze i pomieszczenia biurowe). Polimeryzację pomieszczeń biurowych należy wykonać po wcześniejszym wystawieniu biurek, krzeseł i stolików..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 379054.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Spółka z o.o., Al. Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 379054.00
  • Oferta z najniższą ceną: 379054.00 oferta z najwyższą ceną: 594235.16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.