eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie transportu 63 dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Warszawa: Zapewnienie transportu 63 dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 201740 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy , ul. Żegańska 1/512, 04-713 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5164340, faks 022 5164348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie transportu 63 dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu i opieki dla 63 niepełnosprawnych dzieci, z terenu Dzielnicy Wawer, do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych oraz ich odwiezienie po zajęciach do miejsc zamieszkania w dniach, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne w roku szkolnym 2010/2011..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualną (na dzień złożenia oferty) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującą obszar prowadzenia przewozu w którego zakres wchodzą trasy, o które ubiega się Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia - zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), co najmniej 2 usługi obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych wykonywany w sposób ciągły (w okresie nie krótszym niż 4 miesiące każda z wykazanych usług), potwierdzone dokumentami poświadczającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o wartości minimalnej brutto każdej usługi (odpowiednio dla poszczególnych tras): Trasa I - 15.200 zł brutto, Trasa II - 9.500 zł brutto, Trasa III - 26.700 zł brutto, Trasa IV - 11.400 zł brutto, Trasa V - 25.700 zł brutto, Trasa VI - 42.900 zł brutto, Trasa VII - 32.400 zł brutto, Trasa VIII - 55.400 zł brutto, Trasa IX - 25.700 zł brutto, Trasa X - 32.400 zł brutto, Trasa XI - 31.500 zł brutto, Trasa XII - 35.300 zł brutto, Trasa XIII - 21.900 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!!! Usługi wykazane dla danej części zamówienia mogą być równocześnie wykorzystane dla potwierdzenia spełnienia ww. warunku dla innych części zamówienia, których dotyczy oferta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada co najmniej: - jeden pojazd samochodowy do przewozu osób (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2000 roku) dopuszczony do ruchu, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażony w sprzęt specjalistyczny (podest-rampa lub winda) umożliwiające wjazd do samochodu wózkiem z osoba niepełnosprawną, pasy i szyny do mocowania wózków, itp.) na każdą trasę obejmującą przewóz dzieci na wózkach inwalidzkich (tj. trasy: I, III, IV, V, VII, IX), na którą składa ofertę - umożliwiający jednoczesny przewóz dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna oraz kierowcy, - jeden pojazd samochodowy do przewozu osób (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2004 roku) dopuszczony do ruchu lub jeden pojazd samochodowy (wyprodukowany nie wcześniej niz. w 2000 roku) dopuszczony do ruchu, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - dla każdej z tras nie obejmujących przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich (tj. trasy: II, VI, VIII, X, XI, XII, XIII) na którą składa ofertę - umożliwiający jednoczesny przewóz dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna oraz kierowcy. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy, określonego w poz. 7.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA!!! Pojazd wykazany dla danej części zamówienia nie może być wykazany powtórnie dla innej części zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: - jednym kierowcą posiadającym prawo jazdy co najmniej kat. B i przeszkolenie w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej lub ukończony kurs ratownika drogowego, - jednym opiekunem posiadającym przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu na trasie dom-szkoła-dom, tj. co najmniej przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub ukończony kurs ratownika drogowego, na każdą trasę, na którą Wykonawca składa ofertę. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą sprawującą opiekę nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonującego przewozu dzieci. UWAGA!!! Pracownik wykazany dla danej części zamówienia nie może być wykazany powtórnie dla innej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, pok. 513, 04-713 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa, punkt podawczy na parterze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 16 km - 5 dzieci, w tym 2 na wózkach inwalidzkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 10 km - 4 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 28 km - 6 dzieci, w tym 2 na wózkach inwalidzkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy w jedną stronę: 12 km - 7 dzieci, w tym 1 na wózku inwalidzkim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy w jedną stronę: 27 km - 7 dzieci, w tym 1 na wózku inwalidzkim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trasa VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 45 km - 5 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trasa VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 34 km - 4 dzieci, w tym 2 na wózkach inwalidzkich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trasa VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 58 km - 3 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Trasa IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 27 km - 7 dzieci, w tym 1 na wózku inwalidzkim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Trasa X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 34 km - 6 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trasa XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 33 km - 3 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Trasa XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 37 km - 3 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Trasa XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość w jedną stronę: 23 km - 3 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.