eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wlkp. › Udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV80500000-9 grupausługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Grodzisk Wlkp.: Udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
Numer ogłoszenia: 201646 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173864 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mossego 14, 62-065 Grodzisk Wlkp., woj. wielkopolskie, tel. 61 44 47 281, faks 61 44 47 281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Uczestnikami projektu będzie 28 osób w wieku aktywności zawodowej, w tym 21 osób niepełnosprawnych. Treningi odbywać się będą w dwóch etapach w formie 3 dniowych warsztatów weekendowych - I trening: jeden weekend w lipcu albo w sierpniu oraz II trening: jeden weekend we wrześniu albo w październiku 2011 roku. Trening kompetencji i umiejętności społecznych podzielony jest na następujące bloki tematyczne: a) trening życia codziennego: - trening prania, sprzątania, prasowania - 225 godzin; - trening umiejętności kulinarnych - 285 godzin; - trening ekonomiczny - 210 godzin; b) trening umiejętności wychowawczych dla rodziców: 105 godzin; c) trening umiejętności interpersonalnych w związkach partnerskich: - konstruktywny dialog w rodzinie - 125 godzin; - warsztaty profilaktyczne przeciwdziałania przemocy w rodzinie - 80 godzin; d) trening aktywności zawodowej, w skład którego wchodzą: - warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 52 godziny; - warsztaty pobudzania umiejętności zawodowych i poznania własnych możliwości - 420 godzin; e) trening społeczny w skład którego wchodzą: - trening radzenia sobie z problemami emocjonalnymi - 141 godzin; - trening umiejętności spędzania czasu wolnego i pobudzania zainteresowań - 70 godzin; - trening wypełniania dokumentów urzędowych - 56 godzin; - warsztaty poznania praw obywatelskich - 28 godzin; - poznanie zadań instytucji życia publicznego - 42 godziny; - warsztaty podstaw ruchu drogowego - 8 godzin. Ponadto osoby niepełnosprawne zostaną objęte dodatkową opieką w wymiarze 224 godzin ze względu na niepełnosprawność uniemożliwiającą samodzielny pobyt. Łączny wymiar godzin wynosi 2071 na wszystkich uczestników, z czego średnio na uczestnika przypadają 74 godziny. Trening jest całodobowy, gdyż ma być działaniem przystosowującym uczestników do życia. Wymagania szczegółowe dotyczące wyjazdu: a) lokalizacja - atrakcyjna miejscowość, b) standard: obiekt przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, dysponujący salą konferencyjną i stołówką, c) pokoje:2-osobowe z pełnym, samodzielnym węzłem sanitarnym. Wyposażenie dla każdego pokoju: oddzielne łóżka, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, pokoje nie będą wyposażone w minibary, d) sala szkoleniowa - dla minimum 28 osób, wyposażona w krzesła, stoły lub krzesła z pulpitem, tablicę. Sala klimatyzowana lub przewietrzana ze sprzętem do prezentacji multimedialnych (tablica, rzutnik, komputer, sprzęt audio). Wykonawca zapewni uczestnikom - osobom niepełnosprawnym dodatkową opiekę. Ośrodek może być hotelem, pensjonatem, kwaterą prywatną, schroniskiem, zespołem domków turystycznych i winien spełniać wymagania Zamawiającego w zakresie opisanym w SIWZ, e) Wyżywienie: Na jednego uczestnika w trakcie pobytu : śniadania, obiady i kolacje. Miejsca w stołówce na pomieszczenie jednorazowo wszystkich uczestników f) Obsługa cateringowa: w trakcie treningów - 3 przerwy kawowe (podanie kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek), g) Transport: na trasie Grodzisk Wielkopolski - miejsce pobytu i z powrotem. Autokar klimatyzowany z kierowcą, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, h) Trenerzy realizujący treningi winni mieć praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej pracy, i) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom materiały niezbędne przy realizacji treningu opatrzone logotypami oraz na koniec realizacji zadania zaświadczenia o ukończeniu treningu. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zlecenia realizacji zamówienia w całości lub części podwykonawcom. Wykonawca ponadto będzie odpowiedzialny za: a) przygotowanie konspektu do zajęć, b) zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć, c) zapewnienie nadzoru nad organizacją treningu, d) zapewnienie trenerów o odpowiednich kwalifikacjach; e) oznaczenie materiałów i pomieszczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL, udostępniane przez Zleceniodawcę, f) prowadzenie list obecności uczestników oraz ankiet niezbędnych Zleceniodawcy do monitoringu projektu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po podpisaniu Umowy. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom zajęć zaświadczenia o jego ukończeniu zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin. Po zakończeniu usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, zaświadczenia o ukończeniu kursu, sprawozdanie o wykonaniu usługi szkoleniowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn.RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ. Priorytet VII.Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-SYSTEM Przedsiębiorstwo Projektowo-Realizacyjne Obiektów Ekologii i Inżynierii Sanitarnej, ul.Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92008,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78368,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78368,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120565,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.