eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Wdrożenie nowego systemu informatycznego wraz z przeniesieniem danych z obecnie funkcjonującego systemu informatycznego (Upgrade systemu SIMPLE do najnowszej wersji systemu SIMPLE ERP) wraz z rozszerzeniem systemu o kolejne moduły łącznie z opieką i wdroż

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Słubice: Wdrożenie nowego systemu informatycznego wraz z przeniesieniem danych z obecnie funkcjonującego systemu informatycznego (Upgrade systemu SIMPLE do najnowszej wersji systemu SIMPLE ERP) wraz z rozszerzeniem systemu o kolejne moduły łącznie z opieką i wdrożeniem oraz integracją systemu ESCULAP, dostawą serwera i bazy danych
Numer ogłoszenia: 201629 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach , ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582071 w. 337, faks 095 7582203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozslubice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie nowego systemu informatycznego wraz z przeniesieniem danych z obecnie funkcjonującego systemu informatycznego (Upgrade systemu SIMPLE do najnowszej wersji systemu SIMPLE ERP) wraz z rozszerzeniem systemu o kolejne moduły łącznie z opieką i wdrożeniem oraz integracją systemu ESCULAP, dostawą serwera i bazy danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowego systemu informatycznego wraz z przeniesieniem danych z obecnie funkcjonującego systemu informatycznego (Upgrade systemu SIMPLE do najnowszej wersji systemu SIMPLE ERP) wraz z rozszerzeniem systemu o kolejne moduły łącznie z opieką i wdrożeniem oraz integracją systemu ESCULAP, dostawą serwera i bazy danych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co zamawiający rozumie jako minimalny warunek udokumentowanie wykonania minimum 1 dostawy, usługi odpowiadającej swoim rodzajem oferowanemu przedmiotowi zamówienia, czyli dostawom, usługom wdrożeń systemu SIMPLE w integracji z systemem ESCULAP w wysokości brutto min.: 150.000,00 zł (łączna watrość dostawy, usługi). W przypadku zaoferowania systemu innego niż SIMPLE, Wykonawca musi przedstawić listę, potwierdzającą wykonanie prac polegających na integracji z systemem Eskulap oferowanego rozwiązania. Na potwierdzenie spełniena powyższego warunku, wykonawca winien przedstawić: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3. Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do siwz) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, jeśli nie jest wymagana, oświadczenie o nie wymagalności. 2. Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do siwz) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że na okres realizacji zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, udostępnią wykonawcy potencjał techniczny. b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Minimalny warunek: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: udokumentują wykonanie minimum 1 dostawy, usługi odpowiadającej swoim rodzajem oferowanemu przedmiotowi zamówienia, czyli dostawom, usługom wdrożeń systemu SIMPLE w integracji z systemem ESCULAP w wysokości brutto min.: 150.000,00 zł (łączna watrość dostawy, usługi). W przypadku zaoferowania systemu innego niż SIMPLE, Wykonawca musi przedstawić listę, potwierdzającą wykonanie prac polegających na integracji z systemem Eskulap oferowanego rozwiązania. 3. Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do siwz). 4. Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do siwz)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozslubice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (Sekretariat) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słubicach, ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.