eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Warszawa: Wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Numer ogłoszenia: 201516 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112080 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji Teren inwestycji położony przy ul. Kajakowej/Puławskiej, działka nr ewid. 163/5, 163/8, 163/9 z obrębu 1-09-34 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa. Dojazd i dojście od ul. Kajakowej. Docelowo wjazd na teren inwestycji ze zrealizowanego zjazdu z ul. Puławskiej, wyjazd na ul. Kajakową. Działki stanowią własność m.st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji Budowa Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa posiada Decyzję Nr 234/D/10 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 21.07.2010 r. o pozwoleniu na budowę zmienioną Decyzją Nr 271/D/14 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 04.09.2014 r. oraz Decyzję Nr 67/D/15 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 20.03.2015 r. - załączniki odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ. Na podstawie w/w decyzji administracyjnych wykonane zostały: a) przebudowa drenażu; b) budowa fragmentu zjazdu z ulicy Puławskiej; c) budowa placu zabaw. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji objętej pozwoleniem na budowę zmienił lokalizację budynku. Projektowany pierwotnie w części południowej budynek Domu Kultury został przeniesiony do części północnej a jego usytuowanie realizowane będzie w zwierciadlanym odbiciu względem pierwotnego projektu. Budynek należy realizować według dokumentacji: a) pierwotnej zatwierdzonej decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualizowanej i dostosowanej na potrzeby zwierciadlanego odbicia dokumentacji wykonawczej sporządzonej przez firmę ARTINEX - Załącznik nr 5 do SIWZ. Infrastrukturę zewnętrzną i układ drogowy należy realizować na podstawie dokumentacji zrealizowanej przez firmę KKAD i Grafit Architekci zatwierdzonej decyzją zamienną nr 67/D/15 z dnia 20.03.2015 r. - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.1.3. Istniejący w północnej części działki Plac zabaw w trakcie realizacji Domu Kultury należy odgrodzić od placu budowy w sposób umożliwiający korzystanie z tego obiektu. 2. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 2.1. Parametry Domu Kultury: a) powierzchnia zabudowy - 964,32 m2; b) powierzchnia użytkowa - 1 612,24 m2; c) kubatura - ok. 9 559,63 m3; d) liczba kondygnacji - 2; e) budynek bez podpiwniczenia; 2.2. Zakres robót budowlanych: a) przygotowanie terenu budowy, usuniecie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; b) budowa budynku i wiaty śmietnikowej; c) budowa infrastruktury zewnętrznej: - budowa przyłącza wodociągowego; - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej; - budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi; - budowa instalacji gazowej; - budowa oświetlenie zewnętrznego oraz kabla zasilającego budynek; - budowa układu drogowego - dowiązanie do zrealizowanego fragmentu zjazdu z ul. Puławskiej wraz z zabezpieczeniem sieci wodociągowej i gazowej oraz wprowadzeniem oznakowania stałej organizacji ruchu; - budowa parkingów i chodników z dowiązaniem do istniejącego chodnika przy placu zabaw; d) zagospodarowania terenu, nasadzenia drzew, wysianie trawy i montaż drobnych form architektonicznych. Uwaga: 1. Przebudowa kabli kolidujących z układem drogowym w południowej części działki jest przedmiotem odrębnego postępowania i zostanie wykonana do 31.10.2015 r.; 2. Zamawiający informuje, że nazwy własne, nazwy producentów urządzeń/materiałów/wyrobów opisanych w dokumentacji projektowej pierwotnej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ nie są wiążące dla Wykonawców. Zamawiający informuje, że parametry urządzeń/materiałów/wyrobów określa dokumentacja, która stanowi załącznik nr 5 oraz 6 do SIWZ (tj. dokumentacja projektowa zaktualizowana i dostosowana na potrzeby zwierciadlanego odbicia wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacja projektowa infrastruktury zewnętrznej i układu drogowego wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót). 2. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. 3. Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ zamieścił załącznik graficzny ze wskazaniem zrealizowanych elementów inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ b) dokumentacja projektowa pierwotna wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - zatwierdzona decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - załącznik nr 4 do SIWZ w tym: a. architektura; b. aranżacja wnętrz; c. konstrukcja; d. elektryka i teletechnika; e. instalacje sanitarne; f. drogi; g. geotechnika c) dokumentacja projektowa zaktualizowana i dostosowana na potrzeby zwierciadlanego odbicia wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 do SIWZ w tym: a. architektura; b. aranżacja wnętrz; c. konstrukcja; d. instalacje elektryczne; e. instalacje sanitarne; f. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; g. przedmiary robót 4. dokumentacja projektowa infrastruktury zewnętrznej i układu drogowego wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6 do SIWZ w tym: a) zagospodarowanie terenu; b) przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne; c) kanalizacja deszczowa; d) oświetlenie ternu i zasilanie; e) drogi, chodniki, parkingi; f) przedmiary robót; 5. pozostała dokumentacja - załącznik nr 7 do SIWZ w tym: a) geologia; b) dokumenty (decyzje o pozwoleniu na budowę, warunki techniczne itp.); c) stała organizacja ruchu; d) załącznik graficzny ze wskazaniem zrealizowanych elementów inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 15.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORBUD S.A., ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6360154,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6827530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6084605,22 / Oferta z najwyższą ceną: 9206373,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.