eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, pieluchomajtek, papierów rejestracyjnych, żeli i testów kontrolnych itp. dla SPZOZ w Wieluniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Wieluń: Zakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, pieluchomajtek, papierów rejestracyjnych, żeli i testów kontrolnych itp. dla SPZOZ w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 20111 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą - jednorazowej odzieży medycznej, pieluchomajtek, papierów rejestracyjnych, żeli i testów kontrolnych itp. dla SPZOZ w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres , ilość, zawierają - ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ CENOWY . PAKIET 1 Papiery rejestracyjne PAKIET 2 Elektrody PAKIET 3 Testy biologiczne - SPORAL Nożyki do testów PAKIET 4 Fartuchy jedn. , maski , czepki, prześcieradła jedn. PAKIET 5 Pieluchomajtki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 22.99.32.00-9, 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.4) niniejszej specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca dostarczy : 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca dostarczy : - Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 % wartości brutto zawartej w formularzu ofertowym wykonawcy przy tym zamówieniu, (jeśli dowód opłacenia składki nie wynika z ww. dokumentu należy go również załączyć do oferty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Pisemne oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie Polski i posiadają na potwierdzenie tego faktu odpowiednie dokumenty : deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych ( zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r.), ewentualnie inne obowiązujące prawem dokumenty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: PAKIET 1. Papiery rejestracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier Ascard 31 T 85 kratka 60x25 50x25 lub 60x10 Rol.20 Rol 20 2. Papier Ascard 3 104x40 kratka Rol. 250 3. Papier 100x40 EKG kratka Rol. 30 4. Papier EEG 16 kan. Linie a 2000 Bl. 20 5. Papier Mitsubishi USG K-61B VAR Rol. 80 6. Papier EKG EK-53 rozmiar 129x125x370 dopuszcza 130x135x370 (Helige lub równoważne) Skł. 40 7. Papier do KTG SONIC.OXF.TEAN 143x150x300 Skł. 70 8. Papier Schiller AT 210x280x240 Skł. 40 9 Papier ASCARD 110x10 kratka dopuszcza 110x14 Rol 30 10. Żel do USG a 0,50 l - wyłącznie miękkie opakowanie jednostkowe ( można wycisnąć) Szt 440 11. Żel ścierny - Żelpol HOLTER- wyłącznie miękkie opakowanie jednostkowe ( można wycisnąć) - 250g (MEDICUM lub równoważne) Szt 20 12. Papier KTG Sonicard FM-7 92x25 Rol. 30 13. Papier do USG UPP100 ; 110x20 HD Rol. 30 14. Papier do centrali HEWELTT-PACKARD RECM 1116 B- Cardio AID 100 50x30HP 40477- gładki Rol 20 15. Papier DEDULAS 209x20 MR GOLD Rol 70 16. Papier termoczuły 110x30 60x30 56x 30 2 rol Ro Rol 50 150 50 17. Papier do defibrylatora ZOL 90x90x200 Szt 40 18. Papier ASCARD PASACO A 4 112x25 Szt 150 19. Papier do drukarki S/TYP ASV/ASH/AS44 58X30X12 LUB 57X30 Rol 60 20. Papier do KTG SUNRAY SRF 618B - OXFORD- 11cm x 10 cm - składanka 2 skł 100 21. Papier do drukarki LIFE PACK 112 107,75X23 RS 100 skł 50 22. Papier składanka do EKG SIMENS ELEMA AB Cardiostat 31 S Skł 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: PAKIET 2. Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda EKG EK-S 552 a 30 (Sorimex lub równoważne) Op 500 2. Elektroda do stymulacji serca z końcówką zagiętą CH6 (HAGMED) Szt 30 3. Elektrody kończynowe do aparatu EKG ASCARD Mr GOLD Sn 102/06 a 4 kpl 5 4. Elektrody do Holtera Cardioscan - LEAD-LOK REF:R-LLL- 510 rozmiar prostokąt 56x42 a 30 Szt 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: PAKIET 3. Testy biologiczne - SPORAL Nożyki do testów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test biologiczny -SPORAL- do kontroli procesów sterylizacji suchym gorącym powietrzem PAROWEJ I GAZOWEJ NA TLENEK ETYLENU ( Medical lub równoważne) SZT 200 2. Paski - nożyki do testów alergologicznych (MIZOLLEN) a 200 Op 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: PAKIET 4 Fartuchy jedn. , maski , czepki, prześcieradła jedn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw operacyjny do operacji stawu biodrowego ( MULTIPLEX COXA lub równoważne) szt 100 2. Serweta na stół Mayo - wzmocnione 78x148cm Szt 200 3. Pokrowce na przewody do diatermii 15x240cm Szt 100 4. Wzmocniony fartuch do mokrych operacji ortopedycznych 150cm , rozmiar XL a 15 155cm , rozmiar XXL a 15 33.14.00.00-3 op op 3 3 5. Czepek męski - furażerka 1xUZ a 100 Op 40 6. Czepek damski z gumką lub wiązane 1xUZ a 100 Op 40 7. Fartuch PCV biały a 100 Op 30 8. Fartuch flizelinowy M, XXL a10 Op 80 9. Maski chirurgiczne z gumką a50 Op 250 10. Koszule dla chorych, ubranie jednorazowe długie z flizeliny szt 1 100 11. Ochraniacze na obuwie z flizeliny lub PCV a 50 Op 50 12. Podkład w rolce a 50 M51 N80 rol 200 13. Prześcieradła z flizeliny a 10 op 400 14. Kpl. Pościeli z flizeliny Kpl 200 15. Ubranie chirurgiczne z flizeliny rozm. XL Kpl 1000 16. Sukienki z flizeliny Kpl 100 17. Zestawy do porodu w skład których wchodzi :serwety, podkłady Kpl 1100 18. Sterylne obłożenie do cięcia cesarkiego wykonane z miękkiego dobrze układającego się materiału trójwarstwowego w skład którego wchodzi: serweta w kształcie litery T , podkład , kocyk flanelowy, czapeczka dla noworodka, ręczniki do rąk , serweta na stół do instrumentarium, pokrowiec na stoli Mayo Kpl 450 19. Jałowy pakiet do porodu - zestaw do noworodka potwierdzony o sterylizacji w skład którego wchodzi: podkład, serweta kompresowa, czapeczka, kolorowy kocyk flanelowy, Kpl 1200 20. Zestaw zabiegowy w skład którego wchodzi: penseta, nożyczki, imadło, serweta z dziurą rozmiarach, rozmiarach 7,5x7,5 , serweta , gaziki op 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki a 20 - rozmiar 75/110 cm - rozmiar 100/150 cm - rozmiar 130/170 cm op op op 80 700 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.