eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa z podziałem na 5 pakietówPakiet nr 1-Prześcieradeł, podkładów, poszew, koszul, Pakiet nr 2- Poduszek, koców Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego Pakiet nr 4-Odzieży ochronnej operacyjnej Pakiet nr 5-Odzieży ochronnej szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Wrocław: Sukcesywna dostawa z podziałem na 5 pakietów: Pakiet nr 1-Prześcieradeł, podkładów, poszew, koszul, Pakiet nr 2- Poduszek, koców Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego Pakiet nr 4-Odzieży ochronnej operacyjnej Pakiet nr 5-Odzieży ochronnej szpitalnej
Numer ogłoszenia: 201013 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa z podziałem na 5 pakietów: Pakiet nr 1-Prześcieradeł, podkładów, poszew, koszul, Pakiet nr 2- Poduszek, koców Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego Pakiet nr 4-Odzieży ochronnej operacyjnej Pakiet nr 5-Odzieży ochronnej szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa z podziałem na 5 pakietów: Pakiet nr 1-Prześcieradeł, podkładów, poszew, koszul, 1. Prześcieradło o wym. 220cmx160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , białe, temp. prania - 60°C - 95°C - 150 szt. 2. Podkład o wym. 160cmx0,90cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , białe, temp. prania - 60°C-95°C - 200 szt. 3. Poszwa o wym. 210cmx158-160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki - 150 szt. 4. Poszewka o wym. 78cmx80cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 ,biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki - 250 szt. 5. Koszula szpitalna biała, 100% bawełna, z rozcięciem z przodu, rozmiar XL i XXL, temp. prania - 60°C -95°C - 30 szt. Pakiet nr 2- Poduszek, koców 1 Poduszka z granulatu silikonowego o wym. 70cmx80cm, z możliwością prania w temperaturze do 40°C - 60 szt. 2 Poduszka Jasiek z granulatu silikonowego, o wym. 40cmx40cm - 30 szt. 3 Koc żakardowy o wym. 205cmx160cm, 18-20% bawełny, 80% akrylu, kolor beż/brąz, temp. prania do 40°C, na rancie wymagane trwałe oznaczenie DCO WROCŁAW - 70 szt. Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego 1. Obuwie operacyjne, specjalistyczne, przeznaczone do użytku na salach operacyjnych wykonane z materiału termoplastycznego, możliwość sterylizowania w autoklawach w temperaturze do 135oC i prania w temperaturze 90oC. Posiada własności antystatyczne, podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, Cholewka z perforacją zapewniająca wymianę powietrza, Produkt z certyfikatem CE zgodnym z normą EN ISO 20347:2004 + A1 2007 - 44 para Pakiet nr 4-Odzieży ochronnej operacyjnej 1. Sukienka operacyjna - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL. Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY -100 szt. 2. Ubranie operacyjne męskie - (bluza sięgająca do bioder + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL.Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY - 90 szt. 3. Ubranie operacyjne męskie - (bluza sięgająca do bioder + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor chabrowym, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL.Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU ANESTEZJOLOGIA - 10 szt. 4. Ubranie operacyjne damskie - (bluza sięgająca do ud + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL.Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY -100 szt. Pakiet nr 5-Odzieży ochronnej szpitalnej 1 Ubrania lekarskie męskie 2 częściowe z elano -bawełny (o składzie 65% poliester, 35 % bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2%) w kolorze, białym, niebieskim, zielonym o rozm od 46 do 66 - marynarka - zapinana na napy (nierdzewne o O 10 mmm) bądź na guziki, rękaw długi lub krótki, kołnierz lub stójka - spodnie - z paskiem (z wszytymi ściągaczami po bokach z gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu, nogawki proste - 70 kpl białe, komplet , - 70 kpl kolorowe, komplet 2 Ubranie lekarskie damskie 2- częściowe z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwości +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym o rozm. od 36 do 56 - żakiet - zapinany na napy, (nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki, lub zamek, rękaw krótki, ? lub długi, lamówka-wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic, bądź półokrągło lub karo) - spodnie- długie, proste( z wszytymi ściągaczami po bokach gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu- 200 kpl w kolorze białym,komplet, - 200 kpl kolorowych,komplet 3 Garsonka damska 2- częściowa z elano- bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2,temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym , o roz. od 36 do 56 - żakiet - zapinany na napy,(nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki lub zamek, rękaw krótki,3/4 lub długi, lamówka- wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic, bądź półokrągło lub karo) - spódnica- z paskiem zapinanym na guzik(z wszytymi ściągaczami bo bokach z gumki) długość spódnicy proporcjonalna do rozmiaru(55-75 cm) z wszytym krytym zamkiem z tyłu 100 kpl w kolorze białym komplet 100 kpl kolorowych komplet 4 Fartuch damski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2% ) w kolorze białym, niebieskim, łososiowym, zielonym, malinowym o rozm. od 36 do 54 -zapinany na napy lub guziki, dopasowany, regulowany paskiem z tyłu ( dwie regulacje), długi rękaw,3/4, krótki , z kołnierzem, lub stójką , dwie dolne nakładane kieszenie, jedna kieszeń górna, lamówka-wypustka 30 szt. białych, .30 szt. kolorowych szt. 5 Fartuch męski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kol. białym o rozm. od 46-66 - zapinany na napy lub guziki regulowany paskiem z tyłu (dwie regulacje), krótki lub długi rękaw, z kołnierzem, lub stójką, dwie dolne nakładane kieszenie, jedna górna kieszeń -40 szt białe szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00-4, 39.51.21.00-6, 18.80.00.00-7, 18.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 1.700 zł (jeden tysiąc siedemset zł), a dla poszczególnych pakietów zgodnie z tabelą podaną poniżej: Nr zadania Wysokość wadium 1 300 zł 2 100 zł 3 100 zł 4 500 zł 5 700 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień trwających co najmniej 12 miesięcy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością uważa się dostawę: Dla pakietu 1- dostawa prześcieradeł, podkładów, poszew i koszul szpitalnych o wartości co najmniej 6 000 zł brutto każda. Dla pakietu 2 - nie dotyczy. Dla pakietu 3 - nie dotyczy. Dla pakietu 4- dostawa odzieży ochronnej szpitalnej o wartości co najmniej 8 000 zł brutto każda. Dla pakietu 5- dostawa odzieży ochronnej szpitalnej (ubrań lekarskich, fartuchów) o wartości co najmniej 15 000 zł brutto każda. Wykaz zrealizowanego(ych) zamówienia(ń) należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 1. Wykaz - załącznik nr 6 do SIWZ - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 2. Poświadczenie/-a potwierdzające, że dostawa lub usługa/-i została/-y wykonane/a lub są wykonywane należycie. Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. LUB W miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, Wykonawcy mogą złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy, określone w §1, ust. 1, pkt. 3 w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane obuwie operacyjne posiada certyfikat CE zgodny z normą EN ISO 20347:2004 + A1 2007- dotyczy pakietu nr 3. Dotyczy Pakietów od nr 1 do 5: -Wykonawca dołączy odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta w języku polskim w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę lub załączenia tłumaczenia na język polski z języka obcego. -Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, którego Pakietu i pozycji opis dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Prześcieradeł, podkładów, poszew, koszul,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło o wym. 220cmx160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , białe, temp. prania - 60°C - 95°C 150 szt. 2. Podkład o wym. 160cmx0,90cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , białe, temp. prania - 60°C-95°C 200 szt. 3. Poszwa o wym. 210cmx158-160cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 , biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki 150 szt. 4. Poszewka o wym. 78cmx80cm, 100% bawełny, gramatura materiału - 155-160g/m2 ,biała, temp. prania - 60°C - 95°C, zapinana na guziki 250 szt. 5. Koszula szpitalna biała, 100% bawełna, z rozcięciem z przodu, rozmiar XL i XXL, temp. prania - 60°C -95°C 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Poduszek, koców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Poduszka z granulatu silikonowego o wym. 70cmx80cm, z możliwością prania w temperaturze do 40°C 60 szt. 2 Poduszka Jasiek z granulatu silikonowego, o wym. 40cmx40cm 30 szt. 3 Koc żakardowy o wym. 205cmx160cm, 18-20% bawełny, 80% akrylu, kolor beż/brąz, temp. prania do 40°C, na rancie wymagane trwałe oznaczenie DCO WROCŁAW 70 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Obuwia operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Obuwie operacyjne, specjalistyczne, przeznaczone do użytku na salach operacyjnych wykonane z materiału termoplastycznego, możliwość sterylizowania w autoklawach w temperaturze do 135oC i prania w temperaturze 90oC. Posiada własności antystatyczne, podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, Cholewka z perforacją zapewniająca wymianę powietrza, Produkt z certyfikatem CE zgodnym z normą EN ISO 20347:2004 + A1 2007 - 44 para.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4-Odzieży ochronnej operacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukienka operacyjna - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL. Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY 100 szt. 2. Ubranie operacyjne męskie - (bluza sięgająca do bioder + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL. Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY 90 szt. 3. Ubranie operacyjne męskie - (bluza sięgająca do bioder + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor chabrowy, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL. Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU ANESTEZJOLOGIA 10 szt. 4. Ubranie operacyjne damskie - (bluza sięgająca do ud + spodnie na gumce) - 100% bawełna, kurczliwość faktyczna do 3%, kolor czerwony, gramatura 160g -175g/m, dekolt w kształcie litery , trzy kieszenie (dwie kieszenie na wysokości bioder i jedna na lewej piersi) rozmiar od S do XL. Na górnej kieszonce strona zewnętrzna nadruk z napisem DCO we WROCŁAWIU BLOK OPERACYJNY 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5-Odzieży ochronnej szpitalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ubrania lekarskie męskie 2 częściowe z elano -bawełny (o składzie 65% poliester, 35 % bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2%) w kolorze, białym, niebieskim, zielonym o rozm od 46 do 66 - marynarka - zapinana na napy (nierdzewne o O 10 mmm) bądź na guziki, rękaw długi lub krótki, kołnierz lub stójka - spodnie - z paskiem (z wszytymi ściagaczami po bokach z gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu, nogawki proste 70 kpl białe komplet 70 kpl kolorowe komplet 2 Ubranie lekarskie damskie 2- częściowe z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwości +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym o rozm. od 36 do 56 - żakiet - zapinany na napy, (nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki, lub zamek, rękaw krótki, ? lub długi, lamówka-wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic, bądź półokrągło lub karo) - spodnie- długie, proste( z wszytymi ściągaczami po bokach gumki), zamek wszyty (kryty) z przodu 200 kpl w kolorze białym komplet 200 kpl kolorowych komplet 3Garsonka damska 2- częściowa z elano- bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2,temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kolorze białym, seledynowym, niebieskim, łososiowym, malinowym , o roz. od 36 do 56 - żakiet - zapinany na napy,(nierdzewne o O 10mm) bądź na guziki lub zamek, rękaw krótki,3/4 lub długi, lamówka- wypustka, kołnierzyk lub( wycięcie w szpic, bądź półokrągło lub karo) - spódnica- z paskiem zapinanym na guzik(z wszytymi ściągaczami bo bokach z gumki) długość spódnicy proporcjonalna do rozmiaru(55-75 cm) z wszytym krytym zamkiem z tyłu 100 kpl w kolorze białym komplet 100 kpl kolorowych komplet 4 Fartuch damski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny,gramatura materiału 170g/m2, temp.prania 60-95oC,kurczliwość +/-2% ) w kolorze białym, niebieskim, łososiowym, zielonym, malinowym o rozm. od 36 do 54 -zapinany na napy lub guziki, dopasowany, regulowany paskiem z tyłu ( dwie regulacje), długi rękaw,3/4, krótki , z kołnierzem, lub stójką , dwie dolne nakładane kieszenie, jedna kieszeń górna, lamówka-wypustka 30 szt. białych szt. 30 szt. kolorowych szt. 5 Fartuch męski z elano-bawełny ( o składzie 65% poliester, 35% bawełny, gramatura materiału 170g/m2, temp. prania 60-95oC, kurczliwość +/-2%) w kol. białym o rozm. od 46-66 - zapinany na napy lub guziki regulowany paskiem z tyłu (dwie regulacje), krótki lub długi rękaw, z kołnierzem, lub stójką, dwie dolne nakładane kieszenie, jedna górna kieszeń 40 szt białe szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.