eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedsiębiorców z Polski Wschodniej w targach Seoul Food & Hotel 2013 w Seulu (Korea Południowa), odbywających się w dniach 14-17.05.2013 r. połączonych z misją gospodarczą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Warszawa: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedsiębiorców z Polski Wschodniej w targach Seoul Food & Hotel 2013 w Seulu (Korea Południowa), odbywających się w dniach 14-17.05.2013 r. połączonych z misją gospodarczą
Numer ogłoszenia: 200766 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152770 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedsiębiorców z Polski Wschodniej w targach Seoul Food & Hotel 2013 w Seulu (Korea Południowa), odbywających się w dniach 14-17.05.2013 r. połączonych z misją gospodarczą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację uczestnictwa przedsiębiorców z Polski Wschodniej w targach Seoul Food & Hotel 2013 w Seulu (Korea Południowa), odbywających się w dniach 14-17.05.2013 r. połączonych z misją gospodarczą, realizowanych w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działanie I.4 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ. 2. Zamówienie jest realizowane i finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 3. Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22462000-6 - Materiały reklamowe 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55400000-4 - Usługi podawania napojów 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustaleniami określonymi przez Zamawiającego. 2. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości świadczonych usług. Wymagana jest najwyższa staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zapozna się z warunkami technicznymi zabudowy stoisk dla Wystawców określanych przez Organizatora targów oraz zobowiąże się do ich przestrzegania i wykonania zamówienia zgodnie z tymi warunkami. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wykupienia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 300.000,00 zł od wszelkich szkód wyrządzonych osobom trzecim, w tym odpowiednim organizatorom targów. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp na poszczególne części zamówienia w poniższym zakresie 30 000 PLN, co stanowi 15% wartości podstawowej zamówienia. I. Informacje ogólne o przedmiocie zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja uczestnictwa przedsiębiorców z Polski Wschodniej w targach Seoul Food & Hotel 2013 w Seulu (Korea Południowa), odbywających się w dniach 14-17.05.2013 r. połączonych z misją gospodarczą. Plan stoiska w hali wystawienniczej stanowi Załącznik nr 1 do SOPZ. 2. Zamawiający zawarł umowę o wynajem powierzchni wystawienniczej z firmą Overseas Exhibition Services Ltd (organizatorem targów Seoul Food &Hotel) z siedzibą w Londynie, na wynajęcie Zamawiającemu łącznie 90 m2 niezabudowanej powierzchni wystawienniczej w hali wystawienniczej na terenie KINTEX - Korean International Exhibition Center w Seulu (Korea Południowa) na czas trwania targów Seoul Food & Hotel. Zamawiający informuje, iż wynajęte stoisko Polski Wschodniej to 5E701. 3. Zamawiający informuje, iż targi Seoul Food &Hotel odbywają się przez 4 dni (w dniach 14-17 maja 2013 r.). Zamawiający planuje także zorganizować misję przedsiębiorców uczestniczących w targach, obejmującą seminarium oraz spotkania B2B na terenie Seulu w przeddzień rozpoczęcia targów, tj. 13 maja br. 4. Zamawiający informuje, iż wszelkie niezbędne informacje dotyczące danych technicznych, logistycznych i innych związanych z zabudową, terminami, przyłączami prądów, wody, etc., są dostępne na oficjalnej stornie internetowej targów. 5. Zamawiający przewiduje, iż na regionalnym stoisku Polski Wschodniej wspólnie będzie prezentować się 13 firm z Makroregionu, dalej zwanych współwystawcami; 6. Zamawiający poszukuje Wykonawcy, który wykona stoisko począwszy od zaprojektowania, poprzez dostawę elementów stoiska, transport tych elementów i innych niezbędnych materiałów wraz z eksponatami oraz elementami wystawienniczymi wskazanymi przez Zamawiającego na miejsce targów, aż do demontażu stoiska. 7. Wykonawca w trakcie trwania targów zapewni: obsługę cateringowo-informacyjną stoiska (2 hostessy mówiące swobodnie w j.polskim i angielskim) oraz obsługę techniczną stoiska (co najmniej 1 osoba mówiąca swobodnie w j.polskim i angielskim). Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zatrudnieniem ww. osób, w tym koszty transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, wyżywienia oraz wejścia na teren targów i wszelkie inne koszty związane z zatrudnieniem ww. personelu. 8. Wykonawca zapewni w czasie trwania targów tj. wd niach 14-17.05.2013 oraz w czasie spotkań w przeddzień targów, tj. 13.05.2013 obsługę tłumaczeniową. Wykonawca zatrudni 1 tłumacza konsekutywnego (polsko-koreańsko-polski, posiadający minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze tłumaczeń konsekutywnych podczas podobnego rodzaju wydarzeń). Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z zatrudnieniem tłumacza, w tym koszty transportu, ubezpieczenia, zakwaterowania, wyżywienia oraz wejścia na teren targów i wszelkie inne koszty związane z zatrudnieniem. 9. Wykonawca zapewni obsługę cateringową stoiska, tj. w trakcie trwania targów będzie serwował ciepłe i zimne napoje (kawa, herbata, naturalne soki owocowe, gazowane napoje, woda mineralna gazowana i niegazowana wraz z dodatkami: cytryna, cukier, mleko, śmietanka) dla współwystawców oraz dla gości odwiedzających stoisko. 10. Wykonawca zapewni profesjonalny projekt, grafikę, przygotowanie do druku oraz druk katalogu wystawców (300 sztuk) na podstawie materiałów własnych oraz materiałów informacyjnych o firmach przekazanych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 11. Wykonawca wynajmie klimatyzowany, autokar, nie starszy niż 5 lat (na minimum 25 osób). Autokar powinien być do dyspozycji Zamawiającego w Seulu w terminie 12-18 maja 2013 r. i powinien być wyraźnie oznaczony plakietką POLAND PAIZ. Koszty związane z zatrudnieniem, noclegiem i ubezpieczeniem kierowcy (kierowców) oraz opłatami parkingowymi ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności formalnych związanych z techniczno-organizacyjnym funkcjonowaniem stoiska w celu dostawy transportu oraz montażu i demontażu stoiska (bezpośredni kontakt z organizatorem targów).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00-0, 79.93.00.00-2, 60.17.00.00-0, 22.10.00.00-1, 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 55.30.00.00-3, 55.50.00.00-5, 55.40.00.00-4, 79.54.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działanie I.4 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230489,70

  • Oferta z najniższą ceną: 230489,70 / Oferta z najwyższą ceną: 295422,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.