eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W BACIKACH ŚREDNICH"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W BACIKACH ŚREDNICH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowineia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bd51c71-9436-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W BACIKACH ŚREDNICH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd51c71-9436-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00581300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008531/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opalowego dla SP ZOZ w Siemiatyczach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/15/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego siedziby Zmawiającego zlokalizowanej w Bacikach Średnich 68, 17-300 Siemiatycze w ilości około 35 000 litrów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawiera załączniki nr 2a do SWZ, stanowiący integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Ilość towaru określona w SWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie towary o wartości nie niższej niż 60% liczby litrów wskazanych w § 1 ust. 1. (wzór umowy) W przypadku określonym w zdaniu poprzednim, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście należycie zrealizowane dostawy zgodne z Umową.
5. Minimalne wymagane parametry opałowe oleju:
1) Olej opałowy produkowany zgodnie z normą PN-C-96024:2011 lub równoważną
2) gęstość w temp. 15 st. C – nie więcej niż 860 kg/m3,
3) wartość opałowa – nie mniej niż 42,6 MJ/kg,
4) temperatura zapłonu – nie niższa niż 56 st. C,
5) lepkość kinematyczna w temp. 20 st. C - nie większa niż 6,0 mm2/s,
6) skład frakcyjny:
7) do temp. 250 st. C destyluje – nie więcej niż 65%, (V/V),
8) do temp. 350 st. C destyluje – nie mniej niż 85%,(V/V),
9) temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20 st. C,
10) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destyl.) – nie większa niż 0,3% (m/m),
11) zawartość siarki – nie więcej niż 0,10% (m/m),
12) zawartość wody – nie więcej niż 200 mg/kg,
13) zawartość zanieczyszczeń stałych – nie więcej niż 24 mg/kg,
14) pozostałość po spopieleniu – nie większa niż 0,01% m/m.,
15) Za równoważny zostanie uznany olej o parametrach nie gorszych niż wskazane w pkt 5
6. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ.
7. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz formularzem ofertowym (formularz interaktywny udostępniony na portalu e-zamówienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy).
9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stornach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazuje oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
12. Ilekroć w SWZ, w opisie przedmiotu zamówieni jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne, nie gorsze niż parametry opisane w SWZ, a ich zastosowanie nie będzie miało negatywnego wpływu na prawidłowe użycie produktu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Za rozwiązania równoważne przyjmuje się takie, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
13. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SWZ. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zaproponowane pozycje równoważne lub wykazać ich równoważność w stosunku do wymagań Zamawiającego ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OPAL Irena Puławska Roman Puławski Spółka Jawna (PPHU)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050206352

7.3.3) Ulica: Ulica: Targowa, 84

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.