eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozogi › Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie oraz drogi gminnej w miejscowości Wilamowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie oraz drogi gminnej w miejscowości Wilamowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Rozogi

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897226002

1.5.8.) Numer faksu: 897226002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie oraz drogi gminnej w miejscowości Wilamowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c34e0d04-6818-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030082/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowosci Kwiatuszki Wielkie oraz drogi gminnej w miejscowosci Wilamowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00438860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie od km 3+780 do 4+310 w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych zamierzenia inwestycyjnego mającego na celu przebudowę drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie od km 3+780 do 4+310.2. Zakres robót:
Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1520N w miejscowości Kwiatuszki Wielkie od km 3+780 do 4+310 w formule „Zaprojektuj i wybuduj”:
1) Wykonanie opracowań projektowych, w tym:
a. Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
b. Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym,
c. Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, zgodnie z PFU.
d. Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień.
e. Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
f. Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
g. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu 3 komplety dokumentacji zatwierdzone przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej przed przystąpieniem do prac budowlanych.
h. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a. Przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej.
b. Budowa chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej.
c. Budowa kanalizacji deszczowej.
3) Lokalizacja: dz. nr ew. 149, miejscowość Kwiatuszki Wielkie
4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem nr 10 do SWZ oraz projektem umowy – zał. nr 6a do SWZ.
5) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja, o której mowa w ust. 1 sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawę przepisów techniczno-budowlanych dot. dróg publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1518)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 t.j.)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2023.1478 t.j.)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1182570,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wilamowo na odcinku 0+000,00 – 0+422,00 km, na działkach nr 412 i 342, zgodnie z dokumentacją projektową będącą załącznikiem nr 8 do SWZ.1) Zakres robót 2.1: przebudowa na odcinku: 0+000,00-0+004,20 km
a) Roboty przygotowawcze,
b) Roboty ziemne,
c) Chodnik,
d) Podbudowa,
e) Nawierzchnia,
f) Roboty uzupełniające
Lokalizacja inwestycji; dz. nr ew. 342, miejscowość Wilamowo.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem nr 8 do SWZ, projektem umowy - zał. nr 6b do SWZ, przedmiarem robót – zał. 9a do SWZ

2) Zakres robót 2.2: 0+004,20-0+422,00
a. Roboty przygotowawcze.
b. Roboty ziemne.
c. Odwodnienie.
d. Studzienki i zawory.
e. Chodnik.
f. Podbudowa.
g. Nawierzchnia.
h. Oznakowanie.
i. Roboty uzupełniające
Lokalizacja inwestycji; dz. nr ew. 412, miejscowość Wilamowo.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem nr 8 do SWZ, projektem umowy - zał. nr 6b do SWZ, przedmiarem robót – zał. 9b do SWZ.
3. Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 650403,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2248538,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2327335,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2248538,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIKOP Kamil Barański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582383935

7.3.3) Ulica: Żniwna 15a

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2248538,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100313,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1128673,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100313,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100313,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.