eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56356d1b-952e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 111/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87161,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na podstawie Dokumentacji Techniczno - Ruchowej pompowni dla instalacji przeciwpożarowej wykonanie usługi obejmuje niżej wymienione czynności obsługowe:

czynności obsługowe wykonywane cotygodniowo (do końca każdego tygodnia):
1. wizualne sprawdzenie poziomów wody w zbiornikach ppoż. i ich uzupełnienie;
2. wizualne sprawdzenie stanu zawodnienia zbiorników odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz zbiornika bezpieczeństwa i ich ewentualne opróżnienie;
3. wizualne sprawdzenie stanu plomb szafek z wyposażeniem hydrantów;
4. test pomp pompowni ppoż. — według procedur zawartych w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”
5. sprawdzenie działania instalacji alarmowania (centralki systemu sygnalizacji pożaru SSP, ręczne ostrzegacze pożaru ROP, sygnalizatory akustyczno świetlne — urządzenia alarmowe);

dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz w miesiącu (ostatni tydzień miesiąca):
1. wizualne sprawdzenie stanu technicznego instalacji zasilania elektrycznego (rozdzielnie, szafy zasilająco sterujące pompowni p.poż. i szafy zasilająco sterownicze);
2. sprawdzenie płynności działania armatury;
3. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych;
4. sprawdzenie stanu:
• uszczelnień pomp i armatury
• płynności działania armatury i urządzeń pożarniczych (działek wodno-pianowych i hydrantów);
• sprawdzenie stanu powłok ochronnych (malarskich) pomp, armatury, rurociągów oraz technologicznych urządzeń pożarniczych oraz ewentualne uzupełnienie ubytków tych powłok;
• wykonanie kopii zapasowych istotnych danych informatycznych.

dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na kwartał (ostatni tydzień kwartału):
1. sprawdzenie działania zaworów hydrantowych;
2. sprawdzenie płynności działania I ruchu działek wodno-pianowych;
3. skorygowanie (doszczelnienie) uszczelnień pomp i trzpieni armatury;
4. wykonanie czyszczenia filtra w rurociągowej instalacji pompowni ppoż., zgodnie z „Instrukcją i procedurami dotyczącymi obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie mps Gardeja”

dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na pół roku (ostatni tydzień czerwca oraz do 12 grudnia):
1. sprawdzenie i uzupełnienie smaru w łożyskowaniu pomp pompowni ppoż. oraz napędach I przekładniach armatury;
2. sprawdzenie czystości wody w przeciwpożarowym zbiorniku wodnym;
3. sprawdzenie stanu jakościowego i kontrola ilości środka pianotwórczego w zbiornikach pompowni przeciwpożarowej;
4. sprawdzenie obecności mikroorganizmów i obecności roślinności w zbiornikach odwodnieniowych sieci wodno-pianowej oraz w razie potrzeby użycie środków chemicznych do ich usunięcia;
5. sprawdzenie szaf zasilająco sterowniczych i komunikacyjnych oraz dokonanie oceny prawidłowości ich pracy;

dodatkowe czynności obsługowe wykonywane raz na rok (ostatni tydzień czerwca):
1. przeprowadzenie próby funkcjonalnej (tzw. Pianowej) instalacji zabezpieczenia przeciwpożarowego obejmującej sprawdzenie:
• drożności i szczelności instalacji rurociągowych;
• prawidłowości działania wszystkich elementów i urządzeń instalacji;
• prawidłowości parametrów wydajnościowych i ciśnieniowych urządzeń wchodzących w skład instalacji;
• prawidłowości podawania piany (jednym z działek i/lub prądownicą pianową podłączoną do hydrantu);
2. wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej szaf zasilających i sterowniczych;

obsługi sezonowe
w kwietniu (do 26.04): sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury ppoż.
w październiku (do 25.10): 1. sprawdzenie i uzupełnienie oznakowania urządzeń i armatury przeciw pożarowej; 2. dokładne odwodnienie sieci wodno-pianowej oraz urządzeń przeciw pożarowych na niej zainstalowanych (po wykonaniu prób funkcjonalnych instalacji p.poż.); 3. wykonanie kontroli stanu środka pianotwórczego w wewnętrznych zbiornikach pompowni przeciwpożarowej.

Miejsce wykonywania usługi: Skład Gardeja gm. Grudziądz – woj. kujawsko-pomorskie.

Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy przy wykorzystaniu odpowiednio sprzętu, materiałów specjalistycznych wymaganych dla realizacji zamówienia. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji usługi w sposób profesjonalny, fachowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Usługi przeglądów i konserwacji winny być zrealizowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego oraz wytycznymi zawartymi
w „Instrukcji i procedurach dotyczących obsługi pompowni pożarowej pianowej w Bazie MPS w Gardei” z uwzględnieniem terminów i czynności wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.

Osoby wykonujące usługę winny posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania określonej działalności lub czynności (świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E” oraz „D” Grupa 1 pkt 2, 10, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dn. 01.02.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 nr 1392). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania na etapie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę powyższych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87416,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87416,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABISIAK i S-ka Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 956-236-52-66

7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 16A

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87416,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.