eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usuwanie i przechowywanie pojazdów odstąpienia - zamówienie podzielone na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i przechowywanie pojazdów odstąpienia - zamówienie podzielone na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie i przechowywanie pojazdów odstąpienia - zamówienie podzielone na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-467e4dfc-9277-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa polegająca na usuwaniu pojazdów z dróg miasta Legnicy i przechowywaniu ich na parkingu strzeżonym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.6.1.29.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na zorganizowaniu i prowadzeniu przez Wykonawcę całodobowego parkingu strzeżonego, co do którego posiada tytuł prawny na czas wykonywania usługi, dla parkowania usuwanych pojazdów w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) pojazdów. Parking musi być umiejscowiony w granicach administracyjnych miasta Legnicy, przeznaczony do przechowywania co najmniej 70 pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym. Szczegółowa wielkość zamówienia została określona w pkt III IDW rozdział 2 SWZ
Szczegółowy zakres dla części 1 i dla części 2 zawarty został w projekcie umowy i załącznikach do umowy – Rozdział 3 swz;
Podane ilości pojazdów i okresów ich przechowywania są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 84684,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Usuwanie pojazdów z dróg miasta Legnicy i umieszczaniu ich na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285), na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot (policjant, strażnik miejski, osoba dowodząca akcją ratowniczą). Ponadto do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstąpieniem
od usunięcia pojazdu, odholowaniu usuniętych pojazdów w trybie art. 24a ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) do miejsca wskazanego w wojewódzkim planie gospodarki odpadami.
Zamawiający określa następującą wielkość zamówienia:
Szczegółowy zakres dla części 2 zawarty jest w umowie i załącznikach do umowy – Rozdział 3 swz;
Szczegółowa wielkość zamówienia została określona w pkt III IDW rozdział 2 SWZ. Szczegółowy zakres dla części 1 i dla części 2 zawarty został w projekcie umowy i załącznikach do umowy – Rozdział 3 swz;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania usług w pełnym zakresie ilościowym, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 71654,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- podstawa faktyczna:
a) w postępowaniu złożona została jedna oferta
b) wybrany Wykonawca: Auto – Pomoc Drogowa SZWARC Elżbieta Szwarc, ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica
- przed zawarciem umowy NIE WNIÓSŁ WYMAGANEGO ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY – naruszony art. 255 pkt 7) uPzp oraz pkt XXIV IDW – Rozdział 2 SWZ
oraz
- NIE PRZYSTĄPIŁ DO ZAWARCIA UMOWY – Wykonawca powiadomiony /zaproszony do zawarcia umowy na dzień 18.12.2023r.
- podstawa prawna:
w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19.09.2019r. (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) cyt. „…Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7)…wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego…”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

- podstawa faktyczna:
a) w postępowaniu złożona została jedna oferta
b) wybrany Wykonawca: Auto – Pomoc Drogowa SZWARC Elżbieta Szwarc, ul. Hodowców 1, 59-220 Legnica
- przed zawarciem umowy NIE WNIÓSŁ WYMAGANEGO ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY – naruszony art. 255 pkt 7) uPzp oraz pkt XXIV IDW – Rozdział 2 SWZ
oraz
- NIE PRZYSTĄPIŁ DO ZAWARCIA UMOWY – Wykonawca powiadomiony /zaproszony do zawarcia umowy na dzień 18.12.2023r.
- podstawa prawna:
w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19.09.2019r. (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami) cyt. „…Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 7)…wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego…”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.