eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

1.3.) Oddział zamawiającego: KW PSP Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 32

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 477512010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kujawy.psp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-torun

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kujawy_psp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac7e09e9-68e3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135424/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w KW PSP w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372580 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sprzedaży przez Wykonawcę
na rzecz Zamawiającego paliw płynnych do pojazdów samochodowych służbowych
i sprzętu silnikowego Zamawiającego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych.
2. Warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych Zamawiającego,
b) tankowanie do zbiorników sprzętu silnikowego Zamawiającego,
c) tankowanie do pojemników paliwowych dostarczonych przez Zamawiającego, na stacjach Wykonawcy.
3. Szacunkowa ilość paliwa przewidzianego do sprzedaży w ramach dostawy,
w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a) benzyna bezołowiowa – do 24 000 litrów
b) olej napędowy – do 38 000 litrów
4. W okresie trwania umowy ww. prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z braku możliwości przewidzenia ilości wyjazdów w ramach zdarzeń i akcji ratowniczo – gaśniczych, dlatego Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa przez cały okres trwania umowy wg cen i na warunkach określonych w SWZ, formularzu ofertowym oraz umowie.
5. Umowa będzie obowiązywała przez okres 36 miesięcy tj. od dnia 1 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372580 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372580 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355

7.3.3) Ulica: Kocjana 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-473

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.