Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466979/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00475697/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00577076/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych przez CANARD GITD w ramach działań związanych z promocją bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych przez CANARD GITD w ramach działań związanych z promocją bezpieczeństwa w ruchu drogowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef6a8f6-74bc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107067/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG.ZPB.230.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21575,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I jest zakup i dostawa artykułów informacyjno - promocyjnychSzczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz załącznikach do OPZ oraz w Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i IV SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy ( PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części II jest zakup i dostawa maskotek.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ oraz załącznikach do OPZ oraz w Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i IV SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy ( PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 11800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu na składanie ofert, tj. do dnia 08.11.2023 r. do godz. 10:00 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET al. Grunwaldzka 2; 82-300 Elbląg, która w dniu 22.11.2023 r została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. Jednakże w dniu 30.11.2023 r Wykonawca poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Dostawa rollup'ów, ścianek oraz innych materiałów promocyjnych
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.