eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu specjalistycznego (pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych) - sprawa numer 106/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu specjalistycznego (pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych) - sprawa numer 106/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu specjalistycznego (pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych) - sprawa numer 106/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af836bb1-8ebe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 106/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu specjalistycznego (pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek przemysłowych), zgodnie
z wymaganiami oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego.
►Zakres przedmiotowy wykonania usługi: Wykonanie przeglądu konserwacyjnego pieców konwekcyjno-parowych i zmywarek przemysłowych:
1. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 6-10-półkowy -12 szt. - łączna ilość konserwacji - 48;
2. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20-półkowy - 5 szt.- łączna ilość konserwacji - 20;
3.Zmywarka kapturowa 8 szt.- łączna ilość konserwacji - 32;
4.Zmywarka do mycia garnków -5szt.- łączna ilość konserwacji - 20;
5.Zmywarka podblatowa, koszowa do mycia naczyń- 1 szt.- łączna ilość konserwacji - 4;
6.Zmywarka tunelowa- 6 szt.- łączna ilość konserwacji - 24.
►Miejsce wykonania usługi:
 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,
 83 Batalion Lekkiej Piechoty: ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,
 Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. Hallera 62, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 Pułk Saperów, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno.
►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien:
1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych
2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi;
3) dysponować personelem wykonującym obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (serwis urządzeń).
►Wymagania przedmiotowe niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:
 w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem
a stanowiących:
 urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV (Grupa I pkt 2) rozporządzenia);
 aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2),
b) Dla personelu wykonującego czynności objęte umową Wykonawca jest zobowiązany posiadać pisemne potwierdzenia od minimum dwóch producentów spośród niżej wymienionych -
1 producenta zmywarek i 1 producenta pieców konwekcyjno-parowych:
- Producenci zmywarek: WINTERHALTER, HOBART
- Producenci pieców konwekcyjno-parowych: RETIGO, ELECTROLUX
z którego wynika bezpośrednio i wprost, że Wykonawca (serwisant) jest ich autoryzowanym serwisem i posiada wszelkie uprawnienia do diagnostyki oraz prac konserwacyjnych ich urządzeń.
Dokument wystawiony przez producentów jak wyżej z datą nie wcześniej niż na 30 dni kalendarzowych przed złożeniem oferty.
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy.
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności konserwacyjne - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą
z Zamawiającym - art. 281 ust. 2 pkt. 7) ustawy p.z.p. oraz art. 95 ustawy p.z.p.).
a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie pięciu dni roboczych od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu, wykaz osób / osoby przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej.
Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu
i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy
o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów,
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika

b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp) oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie pięciu dni roboczych od dnia wezwania (pisemnego lub faksowego lub e-mail) okaże Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.
Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. 2) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 11 Projektowanych postanowieniach umowy.
W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
►Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia urządzeń / sprzętu przed uszkodzeniami i zniszczeniami,
3) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38966,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38966,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REGASTRO Grzegorz Głodowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741558001

7.3.3) Ulica: Bartniki 8

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38966,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przeglądy konserwacyjne będą realizowane w trakcie trwania umowy w okresie 10 miesięcy i 15 dni kalendarzowych, w częstotliwości raz na kwartał.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.