eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwilcz › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.095.449,00 zł przeznaczonego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.095.449,00 zł przeznaczonego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 613068200 613068230

1.5.8.) Numer faksu: 613068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kwilcz.pl inwestycje@kwilcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.095.449,00 zł przeznaczonego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7a1da3-9427-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008514/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 095449,00 zł przeznaczonego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Kwilcz oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173429,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj transakcji: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego.
2. Kwota i waluta kredytu: 1.095.449,00 zł.
3. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia również odbywać się będą w złotych polskich (PLN).
4. Okres kredytowania: 2023-2028. Spłata kredytu w latach 2024-2028. Spłata kredytu i odsetek następować będzie miesięcznie, z uwzględnieniem następujących warunków:
a) odsetki naliczane będą od dnia powstania zadłużenia od wykorzystanego kredytu,
b) karencja w spłacie kapitału do dnia 31.01.2024 r. (pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 31.01.2024 r.).

5. Raty kredytu i odsetek będą płatne miesięcznie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca. Jeżeli ostatni dzień w miesiącu przypada na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny ustawowo.
6. Początek spłaty kredytu - od dnia 31.01.2024 roku. Spłata kredytu w złotych polskich w ratach miesięcznych, w terminie do ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca, przy czym:
- I rata płatna na koniec stycznia 2024 r., tj. 31.01.2024 r.
- ostatnia rata płatna na koniec grudnia 2028 r., tj. 29.12.2028 r.
Harmonogram spłat kredytu w załączeniu.
7. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu płatna ostatniego dnia miesiąca.
8. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia.
9. Przy naliczaniu odsetek przyjmujemy rok obejmujący 365/366 dni w roku przestępnym.
10. Realizacja kredytu w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Gminy
Kwilcz.
11. Oprocentowanie kredytu: kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach za który odsetki są naliczane.
12. Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku.
13. Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową określającą warunki jego wypełnienia.
14. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji w I transzy w kwocie 1.095.449,00 zł w nieprzekraczalnym terminie do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
15. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć stawki WIBOR 1M z dnia 5 .12.2023 r. w wysokości 5,84%.
16. W przypadku, gdy stawka WIBOIR 1M osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M równa 0.
17. Odsetki od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, prowizji
i opłat związanych z przygotowanie, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługa kredytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208136,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208136,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208136,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko-Sierakowskiego w Sierakowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000097

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 6

7.3.4) Miejscowość: Sieraków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-410

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208136,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.