eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Dostawa tomografu okulistycznego oraz aparatu do magnetoterapii wraz z oprzyrządowaniem do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tomografu okulistycznego oraz aparatu do magnetoterapii wraz z oprzyrządowaniem do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472240603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa, 10

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/854852

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tomografu okulistycznego oraz aparatu do magnetoterapii wraz z oprzyrządowaniem do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05236b08-8ddd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518591

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, tj. SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim, następującego sprzętu medycznego: tomografu okulistycznego (1 sztuka) na potrzeby Poradni okulistycznej w SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 2 do SWZ – Zestawieniem wymaganych parametrów technicznych dla danej części zamówienia, oraz wykonanie świadczeń dodatkowych związanych z dostawą.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących czynności:
- dostawę oraz instalację, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu sprzętu medycznego w stanie gotowym do użytkowania,
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,
- wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części sprzętu wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia,
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia określonych w specyfikacji warunków zamówienia, załącznikach do specyfikacji i ofercie Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych dla danej części zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych oraz Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt medyczny wynosi 24 miesiące, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Wykonawca zapewni dokumentację odbioru w postaci Protokołu zdawczo-odbiorczego – Załącznik nr 3 do Umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu sprzętu medycznego i przeszkoleniu personelu oraz przekaże w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SWZ – Wzorze umowy.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
6.1. dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić zamawiany sprzęt medyczny,
6.2. przeszkolić personel Zamawiającego zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem szkolenia (wzór – Załącznik nr 4 do Umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XIX SWZ.
8. Rozwiązania równoważne.
8.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazał w Załączniku nr 2 do SWZ – Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych, znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt medyczny o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów sprzętu medycznego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
8.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 2 do SWZ – Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych. Proponowany sprzęt medyczny musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
8.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33115100-0 - Skanery do tomografii komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 136574 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego, tj. SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim, następującego sprzętu medycznego: aparatu do magnetoterapii (1 sztuka) wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Gabinetu Fizjoterapii w SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 2 do SWZ – Zestawieniem wymaganych parametrów technicznych dla danej części zamówienia, oraz wykonanie świadczeń dodatkowych związanych z dostawą.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących czynności:
- dostawę oraz instalację, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu sprzętu medycznego w stanie gotowym do użytkowania,
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania sprzętu,
- wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części sprzętu wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia,
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia określonych w specyfikacji warunków zamówienia, załącznikach do specyfikacji i ofercie Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych dla danej części zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych oraz Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt medyczny wynosi 24 miesiące, od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Wykonawca zapewni dokumentację odbioru w postaci Protokołu zdawczo-odbiorczego – Załącznik nr 3 do Umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu sprzętu medycznego i przeszkoleniu personelu oraz przekaże w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SWZ – Wzorze umowy.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
6.1. dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić zamawiany sprzęt medyczny,
6.2. przeszkolić personel Zamawiającego zgodnie z wymogami opisanymi w SWZ (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem szkolenia (wzór – Załącznik nr 4 do Umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każde z zamówień częściowych będzie oceniane odrębnie, według kryteriów podanych w Rozdziale XIX SWZ.
8. Rozwiązania równoważne.
8.1. Zamawiający w oparciu o art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, wskazał w Załączniku nr 2 do SWZ – Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych, znaki towarowe jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt medyczny o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów sprzętu medycznego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
8.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 2 do SWZ – Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych. Proponowany sprzęt medyczny musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
8.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 16220 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140344,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140344,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140344,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTOPOL Technology Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6491987762

7.3.3) Ulica: ul. Żabia 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140344,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 08.12.2023 r. Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieścił na Platformie zakupowej informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 zamówienia na Dostawę aparatu do magnetoterapii (1 sztuka) wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Gabinetu Fizjoterapii w SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim. Ofertą najwyżej ocenioną, na podstawie kryteriów ustalonych przez Zamawiającego w SWZ została oferta złożona przez Ronomed Sp. z o.o. Sp. k., ul. Przyjaźni 52/1U, 53-030 Wrocław, cena brutto oferty: 20 517,50 zł.
Jednocześnie Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy złożyli oferty, o odrzuceniu w części 2 zamówienia oferty Wykonawcy LORD Maciej Lusawa, ul. Korczaka 18, 05-400 Otwock na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp
oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
W dniu 12.12.2023 r. Wykonawca Ronomed Sp. z o.o. Sp. k. przesłał Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy.
Ponieważ w niniejszym postępowaniu w części 2 zamówienia nie złożono innych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.