eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce Reymontowskie › Kompleksowego uporządkowania systemu zbiorczej kanalizacji rozdzielczej w aglomeracji Lipce Reymontowskie - etap III"-Siciska



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowego uporządkowania systemu zbiorczej kanalizacji rozdzielczej w aglomeracji Lipce Reymontowskie – etap III”-Siciska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468316166 468316197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowego uporządkowania systemu zbiorczej kanalizacji rozdzielczej w aglomeracji Lipce Reymontowskie – etap III”-Siciska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35508e14-a0aa-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101938/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowe uporządkowanie systemu zbiorczej kanalizacji rozdzielczej w aglomeracji Lipce Reym. etap III cz.2 (Siciska)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPiK.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC i PE o długości 1255,00 m w Siciskach,
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PEHD o długości 2836,80 m w Siciskach,
3) budowę sieciowej przepompowni ścieków w Siciskach P1,
4) nabudowanie trójników na sieci w miejscach włączenia przyłączy do sieci grawitacyjnej,
5) wyprowadzenie przyłączy poza granice pasa drogowego dla nieruchomości oznaczonych nr ew. 86, 88, 89, 90/2 oraz 317 obręb Mszadla,
6) wpięcie nowo wybudowanej sieć w sieć istniejącą w miejscowości Mszadla,
7) roboty odwodnieniowe – w przypadku wystąpienia wody gruntowej,
8) usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną,
9) rozebranie i odbudowę nawierzchni bitumicznej w drodze gminnej nr 115205E (obręb Mszadla, działka nr 252/1),
10) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, sporządzoną w 3 egzemplarzach dla Zamawiającego, zatwierdzonych przez powiatowy ośrodek geodezji w Skierniewicach,
11) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wprowadzenie tej organizacji na czas prowadzenia robót,
12) uzyskanie stosownych decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz wniesienie stosownych opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia prac wynikających z tych decyzji,
13) dokonanie opłat za nadzory obce, badania, itp.,
14) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów, prób, rozruchu technologicznego zamontowanych przepompowni sieciowych i urządzeń/maszyn oraz wykonanie wymaganych badań zakończonych wynikiem pozytywnym w zakresie parametrów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym,
15) przygotowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń/maszyn,
16) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń/maszyn,
17) organizację i zabezpieczenie placu budowy,
18) uporządkowanie terenu po budowie,
19) zagospodarowanie we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nadmiaru urobku ziemnego pozyskanego w wyniku pac zmiennych,
20) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
21) wykonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów gwarancyjnych na żądanie oraz świadczenie bezpłatnych usług serwisowych (usuwanie usterek) w okresie obowiązywania gwarancji dla sieciowej przepompowni ścieków. Zamawiający wymaga, aby okresowy przegląd gwarancyjny sieciowej przepompowni ścieków Wykonawca dokonywał bezpłatnie w ilości wymaganej przez producenta przepompowni, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku w całym okresie udzielonej przez siebie gwarancji,
22) inne prace określone w projekcie budowalnym, przedmiarze robót i STWiOR,
23) oraz wszelkie inne prace i czynności nie objęte SIWZ, a konieczne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1759082,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1759082,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1759082,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rawo Infrastruktura Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiebiotsrwo Usługowo-Budowlane RAWO Przemysław Rakiewicz, BUD-AN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252111783

7.3.3) Ulica: Targowa

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-043

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1759082,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.