eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁĘCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatleczynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpleczna.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdppowiatleczynski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dad8a314-9427-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060029/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.372.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej w roku 2024, w skład którego wchodzi:
1) budynek administracyjny stanowiący siedzibę ZDP,
2) zaplecze (tj. plac magazynowy, parking strzeżony, pozostałe obiekty, sprzęt oraz środki transportowo - sprzętowe, znajdujące się na terenie siedziby Zamawiającego, również te nie będące własnością Zamawiającego)
2. W ramach umowy Wykonawca, w godzinach świadczenia usługi, będzie przyjmował i ewidencjonował pojazdy skierowane na parking strzeżony o którym mowa wyżej w ust. 1 pkt 2.
3. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług wynosi: do 6 776 godzin. Określona ilość godzin jest ilością orientacyjną, Zamawiający może powierzyć Wykonawcy świadczenie usług w mniejszej lub większej ilości godzin w zależności od potrzeb.
4. Przez wypełnianie czynności składających się na wykonywanie usługi rozumie się ochronę mienia w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 1995), a w szczególności:
1) pełnienie dyżuru w miejscach określonych w ust. 1 powyżej poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego, a także w soboty, niedziele i święta przez całą dobę – 1 osoba na zmianie,
2) ochronę przed włamaniem do obiektów Zamawiającego, określonych w ust. 1 powyżej,
3) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów określonych w pkt 1 powyżej, a zwłaszcza urządzeń, materiałów, maszyn budowlanych, narzędzi i pojazdów służących przy wykonywaniu robót, oraz urządzeń biurowych, dokumentów należących do Zamawiającego, jak również stanowiących własność osób trzecich a znajdujących się na nieruchomości Zamawiającego na podstawie umów z Zamawiającym,
4) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony – poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego, a także w soboty, niedziele i święta,
5) prowadzenie książki służby

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200027,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266703,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200027,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gladiatos sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133096646

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200027,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.