eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Remont ul. Rokitniańskiej w m. Przytoczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Rokitniańskiej w m. Przytoczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Rokitniańskiej w m. Przytoczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bd91fc0-883c-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004489/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont ul. Rokitniańskiej w m. Przytoczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 632604,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont ul. Rokitniańskiej w m. Przytoczna” polegających na remoncie nawierzchni asfaltowej drogi, remoncie istniejących chodników, zjazdów oraz poboczy, a także budowie chodnika na brakującym odcinku drogi.
Zadanie jest dofinansowane w ramach środków „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”.

Zakres robót obejmuje:
1) Remont ul. Rokitniańskiej (od km 0+000 do km 0+546):
- remont nawierzchni asfaltowej od km 0+000 do km 0+147 oraz od km 0+480 do km 0+546 wraz ze skrzyżowaniami z ul. Sadową i ul. św. Jana Bosco, obejmujący frezowanie istn. nawierzchni i ułożenie warstwy ścieralnej;
- demontaż i odtworzenie progu zwalniającego;
- remont istniejących chodników w km 0+008 do km 0+138 oraz dojść pieszych;
- remont istniejących zjazdów na całym odcinku drogi;
- remont poboczy;
- roboty towarzyszące – rozbiórki, uporządkowanie terenu itp.

2) Budowa chodnika (od km 0+145 do km 0+484):
- wykonanie nowego chodnika o szerokości 1,8m i nawierzchni z kostki betonowej;
- profilowanie terenu zielonego, humusowanie i obsianie trawą;
- wykonanie opaski żwirowej;
- roboty towarzyszące – regulacja studzienek, uporządkowanie terenu, montaż balustrad itp.


Konstrukcja nawierzchni do wykonania:
a) droga asfaltowa - remontowana:
- 4 cm warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC11S,
- frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- istniejąca podbudowa,

b) zjazdy:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni zjazdu,
- 8 cm kostka betonowa (kolor grafitowy),
- 5 cm podsypka cem.-piask. 1:4,
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm

c) chodniki istniejące:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika,
- 8 cm kostka betonowa (kolor szary),
- 5 cm podsypka cem.-piask. 1:4,
- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5mm

d) nowe chodniki:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm (kolor szary)
- podsypk cem.-piask. 1:4 gr. 5cm;
- kruszywo łamane 0/31.5mm gr. 15cm;
- wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.

Parametry drogi:
- klasa drogi – D (lokalna) droga gminna;
- istniejąca nawierzchnia – asfaltowa
- szerokość jezdni – 4.5-5.5m,
- spadek poprzeczny – daszkowy – 2%
- kategoria ruchu – KR2,
- nośność nawierzchni 100kN/oś
- pobocza – 2 x 0,75 m
- spadek pobocza – 2%

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa:
1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9a do SWZ tj. projekt zgłoszenia robót branży drogowej – dla remontu ul. Rokitniańskiej;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – dla remontu ul. Rokitniańskiej - stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ;
3) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9c do SWZ tj. projekt zgłoszenia robót branży drogowej – dla budowy chodnika;
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – dla budowy chodnika - stanowiąca załącznik nr 9d do SWZ;
5) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SWZ;
6) tabela elementów ryczałtowych - stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.

Załączony do SWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót,
a ilością i zakresem prac do wykonania wynikającym z projektu zgłoszenia robót branży drogowej – dla remontu ul. Rokitniańskiej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – dla remontu ul. Rokitniańskiej, projektu zgłoszenia robót branży drogowej – dla budowy chodnika oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – dla budowy chodnika. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.

Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) umowa;
2) formularz oferty;
3) niniejsza SWZ;
4) dokumentacja projektowa:
a) projekt zgłoszenia robót branży drogowej - dla remontu drogi
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dla remontu drogi;
c) projekt zgłoszenia robót branży drogowej dla budowy chodnika;
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – dla budowy chodnika;
e) przedmiar robót jako dokument pomocniczy
f) tabela elementów ryczałtowych.

UWAGA !
- Roboty drogowe nie wymagają zmiany stałej organizacji ruchu, na czas robót należy wprowadzić zatwierdzoną czasową organizacje ruchu.
- Zadanie realizowane jest na podstawie zgłoszeń robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę osobno dla remontu ul. Rokitniańskiej oraz osobno dla zakresu budowy chodnika.
- Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektami zgłoszenia robót branży drogowej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (osobno dla remontu drogi i budowy chodnika), oraz przedmiarem robót.
- Wszędzie tam gdzie w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIORB występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIORB. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projektach, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania.
- Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego.

2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.
Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.
3. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.
5. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788888,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899379,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788888,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Magdalena Górna – Racka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210957971

7.3.3) Ulica: Armii Poznań 34

7.3.4) Miejscowość: Bielsko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788888,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.